AndroidHealthClinic

Vuurwerk

Een 500.000 klapper jeweettoch.

net mijne gehaald 15pijlen en 4batterijen :D

had kruisrakketten besteld ze zijn alleen in gaza bezorgd :sad:

ik heb hier wat sterretjes liggen:D

Alleen een echte die-hard steekt vuurwerk af in dit weer, het is hier in den haag daarom ook behoorlijk stil:p. Ik kon zelfs tot 1 uur uitslapen.

De afgelopen tien dagen was het kankerkoud en nu is het 31 december en komt die ****ing mist opzetten. Echt belachelijk.

Ik koop nooit vuurwerk..net 80 euro aan sups besteld..lijkt me een nuttigere besteding om knallend het nieuwe jaar in te gaan;)

Eerste dode al gevallen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

1z6xt0y.jpg

voor vandaag , inmiddels al wat op maargoed :D
Wat er niet opstaat is 4 rollen hindoe 3000 en 15 pakken thunderking.
Het beste vind ik toch wel de atomic/cobra6 , knalt veel harder dan zink 902...

Dat zal wel wat gekost hebben :o

ik ga alleen vuurwerk kijken, lijkt me veiliger & goedkoper!

Ik heb al mijn vingers nog :o

ik ook want moest werken haha.

vuurwerk is voor 16jarige zag ik maar weer :D

Ik had beetje vuurwerk gehaald maar was beter van niet...WAT EEN VETTE SHIT HADDEN DIE MENSEN NAAST ONS..

Was feestje in de kroeg (besloten) met allemaal kampers en ander tuig..gasten hadden serieus voor minstens 10.000 euro in de lucht geknald...kk heftige shit gewoon.

Zal eens kijken of ik wat filmmateriaal kan regelen.

Ik had beetje vuurwerk gehaald maar was beter van niet...WAT EEN VETTE SHIT HADDEN DIE MENSEN NAAST ONS..

Was feestje in de kroeg (besloten) met allemaal kampers en ander tuig..gasten hadden serieus voor minstens 10.000 euro in de lucht geknald...kk heftige shit gewoon.

Zal eens kijken of ik wat filmmateriaal kan regelen.

ZOu kickass zijn. Wij dachten dat we ook aardig wat vuurwerk bij elkaar hadden (800-1000 euro's). Maar onze buren hadden echt het 5 voudige ervan. Niet meer normaal wat voor vette shit die gasten hadden. Van de hoeveelheid flowerbeds kon je een huis bouwen.

Terug
Naar boven