- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 15%
Hallo allemaal,
Ben nog maar pas aangemeld als member en ben druk aan het lezen.
Wil voor mezelf een schema maken voor cut. Nu lees ik wat verschillende zaken.
1. Energie behoefte berekening, ga je uit van je VVM of van totale gewicht?
2. Bij bepaling verhouding eiwit,kh,vet lees ik ook verschillende dingen. ene zegt 2 gr eiwit p/kg en 1 gr vet p/kg. Ander zegt 40%/40%/20% of 50/40/20. Ga je hier ook weer uit van VVM?
3. Ergens heb ik een tabelletje gezien van de sport toeslag (hoevaak = hoeveel toeslag) kan em nergens meer vinden.
4. Hoeveel onder je behoeft? want ook hierin zegt de ene -500kcal ander zegt -20% (komt algemeen redelijk op zelfde neer) Maar in sticky van Centaur staat niet onder behoefte maar die rekent weer van uit VVM?
Al vast bedankt voor jullie respons!!
Ben nog maar pas aangemeld als member en ben druk aan het lezen.
Wil voor mezelf een schema maken voor cut. Nu lees ik wat verschillende zaken.
1. Energie behoefte berekening, ga je uit van je VVM of van totale gewicht?
2. Bij bepaling verhouding eiwit,kh,vet lees ik ook verschillende dingen. ene zegt 2 gr eiwit p/kg en 1 gr vet p/kg. Ander zegt 40%/40%/20% of 50/40/20. Ga je hier ook weer uit van VVM?
3. Ergens heb ik een tabelletje gezien van de sport toeslag (hoevaak = hoeveel toeslag) kan em nergens meer vinden.
4. Hoeveel onder je behoeft? want ook hierin zegt de ene -500kcal ander zegt -20% (komt algemeen redelijk op zelfde neer) Maar in sticky van Centaur staat niet onder behoefte maar die rekent weer van uit VVM?
Al vast bedankt voor jullie respons!!