- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lijkt me beide nogal pijnlijk

Of ik nog m'n bed in zal gaan, of een dagje maar gewoon niet ga pitten, sjezus wat ben ik naar de klote![]()

Echt he, vanmiddag komt m'n zus ook nog eens langs met die koters van d'r, hoop dan ook dat ze aan accute geheugenverlies gaat leiden en m'n huis niet meer kunnen vinden.
Echt he, vanmiddag komt m'n zus ook nog eens langs met die koters van d'r, hoop dan ook dat ze aan accute geheugenverlies gaat leiden en m'n huis niet meer kunnen vinden.

done, eerst nog ff wat eten, en dan een retourtje dromenland

het feit dat ik gister geen coïtus had met mijn vriendin omdat er geen tijd voor had en vandaag niet omdat ze net misselijk naar huis is gegaan :| en volgende week ook nog eens ongesteld is.
sucks hard vanwege het feit dat ze nog niet bij mij mag blijven slapen maar wel midden in de nacht alleen naar huis mag fietsen![]()

..Hoe oud is ze dan
Maar als je coïtus wil hebben hoef je niet per sé te blijven slapen hoor..

Maar als je coïtus wil hebben hoef je niet per sé te blijven slapen hoor..

Biedt Mikki hier nu haar diensten aan ? Kleine meisjes worden snel groot. Ze wordt met de dag brutaler.![]()
Geil zijn en geen slachtoffer vinden, met dit weer ga ik ook niet buiten zoeken...

Best lekker in de prikkelbosjes idd, en na de daad de doorns uit elkaars genitaliën halen, dat is het leven.
Als het mooi weer wat geweest dan had je er wel eentje in de struiken getrokken, of wat ?![]()