AndroidHealthClinic

waar denk je nu aan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alweer aan Flowergrrl.

Ik denk aan mijn 7000e post die ik op dit moment maak.

Ik draag hem op aan "RobbertK". :kiss: :rolleyes:

een uberlekkere chick die m'n hoofd zot maakt

Je moet uiteraard wel een foto posten in jouw topic...

:nowai:

heb een vriendin hoor bro ;) :D
maar deze waar ik aan denk is cute + kent veel van auto's (als je het bvb hebt over een mazda mx8 weet ze perfect waar je het over hebt :eek: kent echt superveel modellen enzo) + houdt van bodybuilding bodies bij kerels (itt m'n chick die liever beachboy figuurtjes ziet, dus vandaar dat ik niet echt voor het uberbuffe ga nu, is het enige dat me tegenhoudt :()

maar ik ben vooral aant denken hoe fout het is van mij om er zo aan te denken (aan die andere dan)

:nowai:

heb een vriendin hoor bro ;) :D
maar deze waar ik aan denk is cute + kent veel van auto's (als je het bvb hebt over een mazda mx8 weet ze perfect waar je het over hebt :eek: kent echt superveel modellen enzo) + houdt van bodybuilding bodies bij kerels (itt m'n chick die liever beachboy figuurtjes ziet, dus vandaar dat ik niet echt voor het uberbuffe ga nu, is het enige dat me tegenhoudt :()

maar ik ben vooral aant denken hoe fout het is van mij om er zo aan te denken (aan die andere dan)

Is wel een beetje fout ja..

ach ja, ik wou dat ik er niet aan dacht maar bon, gedachten komen soms op wanneer je ze niet wilt hé :D

nuja tussen denken en doen is gelukkig nog een héle wereld van verschil ;)
je zou eens moeten weten wat voor een ongelooflijk hottie dit is :s zou m'n knapste chick ooit zijn en heb al amazing species of the female homo sapiens sapiens gehad...

Een chick die je tegenhoud om de fysiek te krijgen die je daadwerkelijk wilt moet je dumpen. Niet fout dus. Ik zou die auto-chick vanavond nog palen.

ach ja, ik wou dat ik er niet aan dacht maar bon, gedachten komen soms op wanneer je ze niet wilt hé :D

nuja tussen denken en doen is gelukkig nog een héle wereld van verschil ;)
je zou eens moeten weten wat voor een ongelooflijk hottie dit is :s zou m'n knapste chick ooit zijn en heb al amazing species of the female homo sapiens sapiens gehad...

Pf, ze klinkt bijna perfect. :p Gedachten kun je idd niet tegenhouden.

Neem ze allebei.

Doet flower ook.

Dan is het goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven