XXL Nutrition

waar denk je nu aan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoeveel eitjes ik nu ga bakken

tijd voor een shake... kan niet kiezen tussen vanille, bosvruchten of chocolade :(
wat een gedachtengang erover :p

:grinny::D

tijd voor een shake... kan niet kiezen tussen vanille, bosvruchten of chocolade :(
wat een gedachtengang erover :p

:grinny::D
Smaken ze ook echt allemaal lekker? Ik heb een keer een "exotische" smaak gekocht maar dat was om te kotsen..

Ik hou 't liever bij de std. aardbei smaak.

Ik denk aan eten, trainen en sexy chicks :P

Over dat rijst s'ochtends ook lekker is :D

Aan mijn schoolexame informatica die ik zo ga vernken. Wat een k*tvak.

Aan mijn nek die pijn doet:(

Aan Koninginnedag, aan bier drinken, aan keelpijn en mijn halve verkoudheid, aan de zomer, aan dat ik naar de kapper wil/moet, aan Berlijn, aan 3voor12 live, aan losss gaan en aan nog veel meer en dat allemaal tegelijk...

Aan Koninginnedag, aan bier drinken, aan keelpijn en mijn halve verkoudheid, aan de zomer, aan dat ik naar de kapper wil/moet, aan Berlijn, aan 3voor12 live, aan losss gaan en aan nog veel meer en dat allemaal tegelijk...

Ontdek en verlos je van wat oneindig aanwezig is in het bewustzijn van ieder menselijk wezen.
Ervaar je eigen unieke schoonheid en erken de innerlijke schoonheid en deugden in anderen

ot: Dadelijk met de fiets naar het werk (20km)

aan hoeveel slaap ik heb, hoe ik me ogen open hou terwijl in nog heel de dag moet, daarbij denkend aan me bedje, me kussen, me dubbeledekens en de meid die niet in me bed ligt als ik daar aan kom:D

verder gaat alles goed en ga ik nog 2x sporten vandaag..*Gaap*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven