- Waardering
- 447
Omdat je mama plotseling de deur open kan maken.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Je PMde me laatst nog dat je nekpijn had van het achterom kijken tijdens het rukken omdat je bang bent dat je moeder je betrapt![]()

Vrouwen ‘misbruiken’ menstruatie
33 procent van barst regelmatig in tranen uit tijdens de maandelijkse periode
AMSTERDAM - De maandelijkse periode is voor bijna een kwart van de vrouwen een goed excuus om niet te hoeven sporten of even een keer geen coïtus te hebben (17 procent).
![]()

AMSTERDAM - De maandelijkse periode is voor bijna een kwart van de vrouwen een goed excuus om niet te hoeven sporten of even een keer geen coïtus te hebben (17 procent).
![]()

![]()
ohw, dat klinkt handig en die ram je gewoon in d'r doos?Ik ga gewoon door de rode zee heen hoor. Helaas heb ik m'n popeyepakkie in de kast kunnen hangen. M'n vrouw is al een jaar of drie niet meer ongesteld geworden. (spiraal)
ohw, dat klinkt handig en die ram je gewoon in d'r doos?

)Ik ga gewoon door de rode zee heen hoor. Helaas heb ik m'n popeyepakkie in de kast kunnen hangen. M'n vrouw is al een jaar of drie niet meer ongesteld geworden. (spiraal)

ohw, dat klinkt handig en die ram je gewoon in d'r doos?

Geef mij maar gewoon grotduiken, wordt je tenminste niet zo smerig van.
Zucht, wat is het Internet een drama vandaag ik kan onderhand net zo goed zelf die pagina's van de server in Zoetermeer trekken, klote orange![]()

![]()