Fitness Seller

waar denk je nu aan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
En maar even OT: Welke muziek ik aan ga zetten op de fiets! Ik ga trainen! En daarna werken! En dan.. hmm... ik zie wel :D

En maar even OT: Welke muziek ik aan ga zetten op de fiets! Ik ga trainen! En daarna werken! En dan.. hmm... ik zie wel :D

in dat geval ga ik lopen naar de metaalgroep.. vervolgens steunzolen aan laten meten... en vervolgens.. denk ik dat ik hem naar huis rijd en weekend ga vieren:D

waarom ik geen leuke trenchcoat kan vinden die wèl goed aansluit in de taille en níet te strak zit bij mijn schouders en armen :sad:

waarom ik geen leuke trenchcoat kan vinden die wèl goed aansluit in de taille en níet te strak zit bij mijn schouders en armen :sad:

Van plan onschuldige mensen aan de bushalte te flashen? ;)

Edit: nu denk ik aan Loca die voor m'n neus komt staan terwijl ik op de bus wacht naar de campus

Aan de rekeningen die ik net betaald heb voor een bedrag van 1100 euro:eek::(

Dat ik dadelijk een douche ga nemen, samen met m'n vriendin.

Die h**ren van gister die ik niet heb gezien.

Ik zit aan de Diesel Test Hardcore.. en serieus... ik denk alleen nog maar aan coïtus... word helemaal PARA van...
Ik denk nu aan coïtus, over een uur nogsteeds, ik droom coïtus, en sta met coïtus in mn kop op.
Zelfs als ik coïtus heb denk ik nog aan coïtus.... tis best erg. zelfs als ik het weer kijk met helga van leur denk ik aan coïtus...

Ik zit aan de Diesel Test Hardcore.. en serieus... ik denk alleen nog maar aan coïtus... word helemaal PARA van...
Ik denk nu aan coïtus, over een uur nogsteeds, ik droom coïtus, en sta met coïtus in mn kop op.
Zelfs als ik coïtus heb denk ik nog aan coïtus.... tis best erg. zelfs als ik het weer kijk met helga van leur denk ik aan coïtus...
Zijn je ballen ingedaald?

neej... :P:P Diesel Test Hardcore... die shit zit vol libido boosters :P:P werkt prima in de gym hoor, ga er hard op met trainen. dat is de enige periode dattik neit aan coïtus denk... denk ik :P:P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven