- Waardering
- 554
Omdat ik onder de indruk was van de hoeveelheid h**ren.
Indrukwekkend he, klein jongetje in de grote stad?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat ik onder de indruk was van de hoeveelheid h**ren.
Ik zit aan de Diesel Test Hardcore.. en serieus... ik denk alleen nog maar aan coïtus... word helemaal PARA van...
Ik denk nu aan coïtus, over een uur nogsteeds, ik droom coïtus, en sta met coïtus in mn kop op.
Zelfs als ik coïtus heb denk ik nog aan coïtus.... tis best erg. zelfs als ik het weer kijk met helga van leur denk ik aan coïtus...

Mijn manager is een coïtusistische kl***zak die mij niet in de keuken wil hebben, omdat er jongetjes werken van een jaar of 17 en die zouden dan misschien opmerkingen kunnen maken...
En dat ik me afvraag hoeveel uren een parttimer daar werkt, aangezien ik als fulltimer op 10 uur per week zit.
En dat ik nog steeds op de trein wil springen...

Wat wil jij ons hiermee duidelijk maken, flower ? Komt hij wat cm's te kort ? Geef hem die site van PE eens.![]()
Gewoon dattie jong is. En misschien een beetje wereldvreemd. 

Heb het al met succes gevolgd, gains waren massive. Vooral met de high rep breathing style jelq.
Wat wil jij ons hiermee duidelijk maken, flower ? Komt hij wat cm's te kort ? Geef hem die site van PE eens.![]()
Heb het al met succes gevolgd, gains waren massive. Vooral met de high rep breathing style jelq.
Sorry, ik doe ook niet aan DIY-videos.Mr. Miyagi, could you train me ? Masturbate-in, masturbate-out...
Hahaha, voor de trein springen zeker niet! Gewoon op/in de trein en lekker weg van hier![]()

Mr. Miyagi, could you train me ? Masturbate-in, masturbate-out...