- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 115kg
- Vetpercentage
- 18%
Niet echt. Heb alleen geen zin om me af te rukken bij een kerel.Ben je soms bang dat flower verliefd op mij zou raken als ik over de vloer kom ?![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet echt. Heb alleen geen zin om me af te rukken bij een kerel.Ben je soms bang dat flower verliefd op mij zou raken als ik over de vloer kom ?![]()
Niet echt. Heb alleen geen zin om me af te rukken bij een kerel.

Niet echt..

waar denk je nu aan? 4 April 2008 22:30 flowergrrl ik heb jou liever -xxx- flower

Flower doet nooit -xxx- voor zover ik weet, nice try beast.

Flower doet nooit -xxx- voor zover ik weet, nice try beast.![]()

Blijf dat maar denken, ik ben de onderschatte underdog.Nee, bij jou niet nee. Jij bent niet speciaal genoeg.![]()
Flower doet nooit -xxx- voor zover ik weet, nice try beast.![]()
Nee, bij jou niet nee. Jij bent niet speciaal genoeg.![]()

Blijf dat maar denken, ik ben de onderschatte underdog.

Of ik vanavond zou vrijen met een meisje gewoon puur uit goesting. Ze is nogal knap imo
Of ik vanavond zou vrijen met een meisje gewoon puur uit goesting. Ze is nogal knap imo
Lol, heb ik ook vaak je slaapt zeker naast de verwarming of een muur?Aan dat m'n knie pijn doet en niet weet waar het van komt
Dat het ****ing hard regent en ik eigenlijk wou trainen maar dat ik niet zo hardcore ben dat ik door de stortregen ga fietsen.

Vreemd trouwens hier in Amstelveen is het nog droog en schijnt het zonnetje.