m44
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De mens is een individu en ieder individu heeft zijn eigen normen en waarden.
Ik weet niet of je de tokkies kent maar die zijn net zo nederlands als ik maar hebben toch echt niet dezelfde normen en waarden. Vraag je me nu echt om die normen en waarden voor ieder individu op te noemen. das nogal moeilijk ja
En dan verwacht jij dat alle marokkanen zich daar aan moet passen?Klopt, zeg dat wel ook tegen heel veel nederlanders die hun eigen taal niet kennen.
-Laten we eens beginnen bij het veelal niet ( willen ) aanpassen aan de gewoontes/wetten etc etc van het land waar ze zijn !!!Ah ok, in de rest van de wereld werkt zero tolerantie niet maar hier in Nederland zal het wel werken he? Man wees toch eens rationeel en gebruik eens je gezond verstand.
-Wat is volgens jou dan de werkelijke oorzaak?
De mens is een individu en ieder individu heeft zijn eigen normen en waarden.
Ik weet niet of je de tokkies kent maar die zijn net zo nederlands als ik maar hebben toch echt niet dezelfde normen en waarden. Vraag je me nu echt om die normen en waarden voor ieder individu op te noemen. das nogal moeilijk ja
denk je dat ik dat verzonnen heb. De grote van de hersenen zegt niet al te veel over de intelligentie. Als ik zeg dat ethiopiers beter kunnen hardlopen ga je dan ook opm je achterste poten staan
En nog steeds geen antwoord op mijn vraag die ik nu al de hele avond stel: wat zijn nu die specifieke Nederlandse waarden en normen?
maar waar is dat bewijs dat afrikanen kleinere hersenen hebben?
Tevens, je zou moeten weten dat het niet de grote van de hersenen is die telt maar de oppervlakte van de grijze hersenmassa.
Of is dat iets te moeilijk?
Nee, eigenlijk had ik moeten zeggen: 'Jij hebt geen flauw idee wat de algemene normen en waarden zijn in Nederland.'
Ah nu zijn de waarden en normen al gebonden aan het individu. tracht er maar onderuit te raken ja. Het is gewon zo dat je geen idee hebt wat die waarden en normen zijn.
En nog steeds geen antwoord op mijn vraag die ik nu al de hele avond stel: wat zijn nu die specifieke Nederlandse waarden en normen?

Ik weet wat mijn waarden en normen zijn. word je er vrolijk van als ik die opsom. Voegt niets bij aan de discussie kan ik je zeggen.