XXL Nutrition

Waar gaan we heen als samenleving?

lijst van Nederlandse waarden en normen

vrijheid

- vrijheid van godsdienst

- vrijheid van meningsuiting

- vrijheid van onderwijs

gelijkheid

- gelijke behandeling

- gelijkwaardige behandeling

- gelijke rechten en plichten voor mannen en vrouwen

- in Nederland is wetgeving van kracht die discriminatie verbiedt

democratie

- democratische gezindheid

tolerantie

respect voor de rechten van de mens

Maar wie houdt zich nu waaraan???

Eindelijk iemand die met het antwoord komt/
Als men dus zegt dat men goed geintegreerd is in de Nederlanse maatschappij indien men deze naleeft dan kan ik je zeggen dat er veel Nederlanders naar de integratie cursus mogen gaan.

Jullie doen net alsof de waarden en normen door iedereen dan ook nageleefd worden. nederland heeft geen waarden en normen die door 16 miljoen mensen worden nageleefd. Wat wil je bereiken. De mens weet wel wanneer hij associaal bezig is daar heb je dat kleine stemmetje voor dat geweten heet. Dit kleine stemmetje beschermd ons door ons te laten samen werken omdat de mens als individu het in de loop van de evolutie niet had gered. We hebben elkaar nodig en associaal gedrag verstoord dit mechanisme

Eerst een hele tijd schermen met "ONZE WAARDEN EN NORMEN" en als je dan gevraagd wordt wat deze zijn kom je met deze onzin af. Man, man, man.

Mannen, ik ga gaan slapen. Ik zal morgen wel verder met jullie lullen.

Eerst een hele tijd schermen met "ONZE WAARDEN EN NORMEN" en als je dan gevraagd wordt wat deze zijn kom je met deze onzin af. Man, man, man.

Mannen, ik ga gaan slapen. Ik zal morgen wel verder met jullie lullen.

zoals ik al zei gaat het erom wat mensen met die normen en waarden doen.
Ook heb ik niet de hele tijd lopen schermen met normen en waarden. Je haalt zaken door elkaar.
Een lijstje van internet afhalen had ik ook wel kunnen doen, ik zie het nut er echter niet van in omdat mijn ideeen hierover niet weerlegt zijn.

Laatst bewerkt:
maar waar is dat bewijs dat afrikanen kleinere hersenen hebben?
Tevens, je zou moeten weten dat het niet de grote van de hersenen is die telt maar de oppervlakte van de grijze hersenmassa.
Of is dat iets te moeilijk?

zie je nou wel dat je niet eerlijk discussieert. Als er iets negatiefs over een bevolkingsgroep word gezegd reageer je en bij iets positiefs laat jeje niet horen.
Ook als ik zeg alle marrokanen kunnen geweldig koken is dat een vooroordeel en veralgemeniseer ik.
Als ik echter zeg alle marrokanen blowen , ja dan reageer je wel he.
Je bent een slechte debater die voor het gemak argumenten weglaat en alleen reageert op zaken waar je pretendeert verstand van te hebben.

@Jody

Idd jongen ben ik het ook mee eens !!!

Of als ze hier nu eens beginnen met al die luxe uit een cel te halen om het zo tenminste niet op een hotel te laten lijken maar gewoon net als een politie cel ; bed , wc , wasbakje , raampje, eten op aangwezen tijden, en werken !

maar dat zeg je op je gevoel af; terwijl er onderzoek naar gedaan is; Een bankrover trekt het hem geen reet aan of jhij nu 15 jaar of 30 jaar riskeert.

onderzoek. wil je zeggen dat er een periode is geweest waarin ze straf vermeerdering hebben toegepast?
Dat is namelijk de enige manier om te "onderzoeken" of het werkt.
Gevangenen of criminelen ondervragen of straf vermeerdering hen weerhoudt het slechte pad op te gaan is het alternatief. Denk je dan dat een veelpleger gaat zeggen ja "als jullie mij de volgende keer pakken geef dan maar meer straf"
graag de bron van dat onderzoek, inc veldwerk.
Dat iets in het buitenland niet werkt staat niet garant voor het effect op de nederlandse samenleving.
En "zero tolerance"is niet hetzelfde als strafvermeerdering.

Laatst bewerkt:
En wat zijn die fatsoenlijke Nederlandse waarden en normen dan?

hier begin je ermee en beschuldigt mij dat ik er mee loop te schermen. je bent een criminoloog van niks. Jij zit achter je bureau cijfertjes te nken terwijl ik die gasten dagelijks spreek, ruik en in isoleercellen zet. Ik had wel gelijk dat je je verstopt achter feitjes. Een echte vent ben je niet

Thinky , jij kent de Koran goed he ??
dan ken je dit stukje misschien ook wel ;

Koran 9/29: Bestijdt de mensen van het Boek die niet geloven in God en de laatste dag, en zich niet storen aan wat God en Zijn Boodschapper verboden hebben, noch de ware godsdienst belijden, totdat ze zich onderwerpen en de Jiziya betalen!
49/15: De ware gelovigen zijn uitsluitend de mensen die met hun bezittingen èn persoon voor de zaak van God strijden
2/191: En doodt hen, waar je hen ook ontmoet, en verdrijf hen vanwaar ze u hebben verdreven

Misschien dat er uit zulke stukken veel haat geput word

Naar mijn mening is dit hééééél makkelijk verkeerd te interpreteren , als het überhaupt wel GOED te interpreteren is ???

Thinky , jij kent de Koran goed he ??
dan ken je dit stukje misschien ook wel ;

Koran 9/29: Bestijdt de mensen van het Boek die niet geloven in God en de laatste dag, en zich niet storen aan wat God en Zijn Boodschapper verboden hebben, noch de ware godsdienst belijden, totdat ze zich onderwerpen en de Jiziya betalen!
49/15: De ware gelovigen zijn uitsluitend de mensen die met hun bezittingen èn persoon voor de zaak van God strijden
2/191: En doodt hen, waar je hen ook ontmoet, en verdrijf hen vanwaar ze u hebben verdreven

Misschien dat er uit zulke stukken veel haat geput word

Naar mijn mening is dit hééééél makkelijk verkeerd te interpreteren , als het überhaupt wel GOED te interpreteren is ???

thinkalot kan zelfs de fabeltjeskrant verkeerd interpreteren.

"oogjes dicht en snaveltjes toe"
wil je daarmee zeggen dat ik mijn ogen moet sluiten voor geweld en mijn vrijheid van meningsuiting moet inleveren!! je bent een fascist mijnheer de uil.

thinkalot kan zelfs de fabeltjeskrant verkeerd interpreteren.

"oogjes dicht en snaveltjes toe"
wil je daarmee zeggen dat ik mijn ogen moet sluiten voor geweld en mijn vrijheid van meningsuiting moet inleveren!! je bent een fascist mijnheer de uil.

:roflol: :roflol: :roflol:

Ik heb dat niet bedacht. Er zijn studies naar gedaan kijk maar op internet.Leuk feit is dat je dit niet hardop mag zeggen want dan discrimineer je maar als iemand roept dat Afrikanen een grote derde been hebben hoor je ze niet klagen toch

Haha en jij vertrouwt die bronnen, onderzoek dat vooral gedaan is door bevooroordeelde kwakzalvers die halfware statistieken gebruiken om hun absurde theorieen te bewijzen. BTW je probeert er Darwin bij te halen, dan zou je ook moeten beseffen dat de homo sapiens sapiens, waar ALLE mensen uitstammen enkele 100.000 en jaren geleden is ontstaan, de genetische verschillen tss de "rassen" een woord dat zowieso al voorbij gestreefd is, is minimaal, zowat onbestaand, vergeet niet dat die iq tests die deze nazidudes gebruiken als zogenaamd bewijs, gemaakt zijn uit westers perspectief zijn gemaakt en geen rekening houden met scholing, culturele verschillen e.d.

Haha en jij vertrouwt die bronnen, onderzoek dat vooral gedaan is door bevooroordeelde kwakzalvers die halfware statistieken gebruiken om hun absurde theorieen te bewijzen. BTW je probeert er Darwin bij te halen, dan zou je ook moeten beseffen dat de homo sapiens sapiens, waar ALLE mensen uitstammen enkele 100.000 en jaren geleden is ontstaan, de genetische verschillen tss de "rassen" een woord dat zowieso al voorbij gestreefd is, is minimaal, zowat onbestaand, vergeet niet dat die iq tests die deze nazidudes gebruiken als zogenaamd bewijs, gemaakt zijn uit westers perspectief zijn gemaakt en geen rekening houden met scholing, culturele verschillen e.d.

Dat er verschillen zijn is overduidelijk. Het verschil in hersengrootte is bij de afrikaan (oudstse ras) meer aanwezig dan bij het aziatische (jongste ras)
De mate van plooiingen in de hersenen reageren op de ruimte die de schedel biedt. En derhalve vind je dan ook de grootste IQ verscillen binnen het afrikaanse ras. daarmee zeggen ze dus niet dat afrikanen dommer zijn maar dat er binnen Dit oudste ras de meeste uitschieters naar beneden zijn. Volken die op ontdekking gingen naar het noorden en oosten werden veel meer blootgesteld aan nieuwe ervaringen en moesten zich derhalve meer aanpassen. het is toch niet zo gek dat volkeren daardoor beinvloedt worden. De blanken hebben een pigment ziekte opgelopen puur door ander klimaat.
Mijn uiteindelijke ount is dat je niets kan zeggen wat nadelig is voor een groep mensen want dan ben je fout bezig maar als ik generaliseer in positieve zin hoor je daar geen hond over , ook jou niet

http:/www.ssc.uwo.ca/psychology/faculty/rushtonpdfs/SizeMatters.pdf

Wat wil je met deze link aantonen of weerleggen, Je theorietje wordt niet bevestigd door deze tekst; Lees de "abstract" goed he kerel.

We provide a case by case examination of Kamin and Omari's critical review (South African Journal
of Psychology, 1998, 28, 119±128) concluding that race di€erences in head size were too small to explain
their di€erences in IQ. Although Kamin and Omari make several valid points and identi®ed an
``anomalous'' ®nding in two samples (that Blacks averaged greater head circumference than Whites), in
the main their review is highly misleading. We ®nd, among other things, that Kamin and Omari: (1)
ignored the relation between brain size and IQ established by magnetic resonance imaging and the race
di€erences in brain size established by MRI, autopsies, and endocranial volume; (2) erred in attributing
to arithmetic errors and uncontrolled di€erences in coïtus ratio the di€erences in head size found from
birth to age seven in the National Collaborative Perinatal Project; (3) neglected data showing that
young Black girls mature faster than White girls which explains why Black girls sometimes average
cranial sizes equal to or greater than their White age peers; and (4) seized upon ad hoc ``alternative''
®ndings and explanations for particular studies. When the principle of aggregation is employed and data
averaged across the numerous studies, the race di€erences in average cranial capacity clearly emerge.
New analyses in this article also con®rm that whereas Blacks average proportionately longer heads,
Whites and Asians average proportionately wider and higher heads, which explains why di€erent
equations for estimating cranial volume sometimes produce di€erent results. We conclude that brain
volume bears a strong relation to cognitive ability, and that increasing encephalization over evolutionary
time led to progressively more spherically shaped heads with corresponding increases in head width and
head height.

Waar lees jij dat Afrikanen kleinere hersenen hebben? Ik lees wel iets over de schedelgrootte maar niks over de hersengrootte en ik lees alleen maar dat er een relatie bestaat tussen"a strong relation to cognitive ability, and that increasing encephalization over evolutionary
time"

Wat wil je met deze link aantonen of weerleggen, Je theorietje wordt niet bevestigd door deze tekst; Lees de "abstract" goed he kerel.

We provide a case by case examination of Kamin and Omari's critical review (South African Journal
of Psychology, 1998, 28, 119±128) concluding that race di€erences in head size were too small to explain
their di€erences in IQ. Although Kamin and Omari make several valid points and identi®ed an
``anomalous'' ®nding in two samples (that Blacks averaged greater head circumference than Whites), in
the main their review is highly misleading. We ®nd, among other things, that Kamin and Omari: (1)
ignored the relation between brain size and IQ established by magnetic resonance imaging and the race
di€erences in brain size established by MRI, autopsies, and endocranial volume; (2) erred in attributing
to arithmetic errors and uncontrolled di€erences in coïtus ratio the di€erences in head size found from
birth to age seven in the National Collaborative Perinatal Project; (3) neglected data showing that
young Black girls mature faster than White girls which explains why Black girls sometimes average
cranial sizes equal to or greater than their White age peers; and (4) seized upon ad hoc ``alternative''
®ndings and explanations for particular studies. When the principle of aggregation is employed and data
averaged across the numerous studies, the race di€erences in average cranial capacity clearly emerge.
New analyses in this article also con®rm that whereas Blacks average proportionately longer heads,
Whites and Asians average proportionately wider and higher heads, which explains why di€erent
equations for estimating cranial volume sometimes produce di€erent results. We conclude that brain
volume bears a strong relation to cognitive ability, and that increasing encephalization over evolutionary
time led to progressively more spherically shaped heads with corresponding increases in head width and
head height.

Waar lees jij dat Afrikanen kleinere hersenen hebben? Ik lees wel iets over de schedelgrootte maar niks over de hersengrootte en ik lees alleen maar dat er een relatie bestaat tussen"a strong relation to cognitive ability, and that increasing encephalization over evolutionary
time"

precies typisch thinkalot. uit een heel lang artikel het stukje pakken dat kritiek levert en dat dan posten. Cognitieve functies zeggen trouwens erg veel over intelligentie.

onderzoek. wil je zeggen dat er een periode is geweest waarin ze straf vermeerdering hebben toegepast?
Dat is namelijk de enige manier om te "onderzoeken" of het werkt.
Gevangenen of criminelen ondervragen of straf vermeerdering hen weerhoudt het slechte pad op te gaan is het alternatief. Denk je dan dat een veelpleger gaat zeggen ja "als jullie mij de volgende keer pakken geef dan maar meer straf"
graag de bron van dat onderzoek, inc veldwerk.
Dat iets in het buitenland niet werkt staat niet garant voor het effect op de nederlandse samenleving.
En "zero tolerance"is niet hetzelfde als strafvermeerdering.

Ja strafvermedering is in hel veel landen toegepast en onderzocht; Ook is gekeken of het herinvoeren van de doodstraf een effect had en ook daar bleek er geen effect te zijn.

hier begin je ermee en beschuldigt mij dat ik er mee loop te schermen. je bent een criminoloog van niks. Jij zit achter je bureau cijfertjes te nken terwijl ik die gasten dagelijks spreek, ruik en in isoleercellen zet. Ik had wel gelijk dat je je verstopt achter feitjes. Een echte vent ben je niet

Jij zit in isoleercellen en ik kom dagelijks in gevangenissen.

Terug
Naar boven