m44
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als zij ook wat verder geevolueerd waren in die tijd hadden ze hetzelfde bij ons gedaan. De blanke mens heeft nu eenmaal grotere hersenen dan de afrikanen. Darwin he
maar dat zeg je op je gevoel af; terwijl er onderzoek naar gedaan is; Een bankrover trekt het hem geen reet aan of jhij nu 15 jaar of 30 jaar riskeert.
Maar dat wil niet zeggen dat het nageslacht van deze gastarbeiders de hele maatschappij kunnen gaan verkloten. .
Waarom mogen wij nu nooit eens zeggen "de marrokanen".
Direct word er dan weer geroepen dat we veralgemeniseren , alles over een kam scheren.
Als een marrokaan zegt de politie (want die zijn ontstaan na het geheim klonen van een persoon?) en de nederlanders vinden we dat oke. Ook niet alle Nederlanders hebben gemoord ten tijde van bijv de VOC.
En volgens mij betekend "gast"dat je uiteindelijk ook weer vertrekt. Zoniet nodig ik thuis niemand meer uit

Integreren kan alleen maar als men u laat integreren. Als ik zo zie wat voor een racisten er rondlopen dan kan ik best begrijpen dat er veel Marokkane zijn die zich afkeren.
Als ik zo zie wat voor een racisten er rondlopen dan kan ik best begrijpen dat er veel Marokkane zijn die zich afkeren.
Als zij ook wat verder geevolueerd waren in die tijd hadden ze hetzelfde bij ons gedaan. De blanke mens heeft nu eenmaal grotere hersenen dan de afrikanen. Darwin he

Is zeker onderzoek naar gedaan ?? ??![]()
Onderzoeken , onderzoeken ,..... alleen maar onderzoeken die door mensen zijn geschreven die de werkelijkheid niet begrijpen , vaak zijn het mensen die nog steeds naar "vroeger" refereren en "NU" voor het gemak maar even negeren, omdat ze bang zijn om voor "discriminerend" uitgemaakt te worden en zo wéér acties uitlokken van mensen die niet tegen feiten kunnen en het daarom uit onmacht maar op discriminatie gooien.
Het bericht van TS is idd een weerspiegeling van de realiteit !!!
Dat jij daar je ogen voor sluit vind ik nogal naïef en onrealistisch !
Zegt ie tegen een allochtoon ( die wel alles goed voor elkaar heeft )
@Crabbez , goed bezig jongen !!
Als ik zo zie wat voor een racisten er rondlopen dan kan ik best begrijpen dat er veel Marokkane zijn die zich afkeren.