Fitness Seller

Waar gaan we heen als samenleving?

Als zij ook wat verder geevolueerd waren in die tijd hadden ze hetzelfde bij ons gedaan. De blanke mens heeft nu eenmaal grotere hersenen dan de afrikanen. Darwin he

Als zij ook wat verder geevolueerd waren in die tijd hadden ze hetzelfde bij ons gedaan. De blanke mens heeft nu eenmaal grotere hersenen dan de afrikanen. Darwin he

oh ja de aziaten zijn ons weer de baas. dat moet dan ook gezegd worden.

maar dat zeg je op je gevoel af; terwijl er onderzoek naar gedaan is; Een bankrover trekt het hem geen reet aan of jhij nu 15 jaar of 30 jaar riskeert.

Is zeker onderzoek naar gedaan ?? ?? :roflol:

Onderzoeken , onderzoeken ,..... alleen maar onderzoeken die door mensen zijn geschreven die de werkelijkheid niet begrijpen , vaak zijn het mensen die nog steeds naar "vroeger" refereren en "NU" voor het gemak maar even negeren, omdat ze bang zijn om voor "discriminerend" uitgemaakt te worden en zo wéér acties uitlokken van mensen die niet tegen feiten kunnen en het daarom uit onmacht maar op discriminatie gooien.

Het bericht van TS is idd een weerspiegeling van de realiteit !!!
Dat jij daar je ogen voor sluit vind ik nogal naïef en onrealistisch !

Zodra het woord onderzoek is gedaan moet ik maar gelijk zeggen dat je dan wel gelijk zal hebben.
naar Viraloid is ook onderzoek gedaan en ja hoor 10 kg pure spiermassa in 6mnd tijd is haalbaar:D
Ze zouden eens moeten onderzoeken hoe betrouwbaar onderzoeken zijn en de uitkomsten dan onderzoeken.

Waarom mogen wij nu nooit eens zeggen "de marrokanen".
Direct word er dan weer geroepen dat we veralgemeniseren , alles over een kam scheren.
Als een marrokaan zegt de politie (want die zijn ontstaan na het geheim klonen van een persoon?) en de nederlanders vinden we dat oke. Ook niet alle Nederlanders hebben gemoord ten tijde van bijv de VOC.
En volgens mij betekend "gast"dat je uiteindelijk ook weer vertrekt. Zoniet nodig ik thuis niemand meer uit

Hun kinderen zijn geen gasten meer.

Integreren kan alleen maar als men u laat integreren. Als ik zo zie wat voor een racisten er rondlopen dan kan ik best begrijpen dat er veel Marokkane zijn die zich afkeren.

Integreren betekend dat je iig de Nederlandse taal beheerst. Zolang je dat niet beheerst heb je imo totaal geen recht van spreken in Nederland

De geintergreerde Marokkaan loopt in Nederland trouwens al veel minder tegen racisme aan.........

• Topic Starter Topic Starter
Als ik zo zie wat voor een racisten er rondlopen dan kan ik best begrijpen dat er veel Marokkane zijn die zich afkeren.

Gozer, zet jezelf nou niet steeds zo voor lul. Een racist is wel het laatste wat je mij kan noemen.

Nog dommer is je opmerking dat jij best kunt begrijpen er veel Marokkanen zijn die zich afkeren tegen de Nederlandse samenleving omdat er zoveel mensen zijn die een hekel aan ze hebben. Dus jij wil beweren dat die Marokkanen zich afzetten tegen de samenleving met al het asociale gedrag dat zij vertonen omdat Nederlanders een hekel aan ze hebben?
Het is eerder andersom vriend: Ik heb een hekel aan ze omdat ze zich afkeren tegen de normen en waarden van de Nederlandse samenleving en zich massaal asociaal gedragen....

Ik weet niets eens of ik nog serieus op dit soort BULLSHIT van je in moet gaan.... AU, dat deed pijn he?

Is zeker onderzoek naar gedaan ?? ?? :roflol:

Onderzoeken , onderzoeken ,..... alleen maar onderzoeken die door mensen zijn geschreven die de werkelijkheid niet begrijpen , vaak zijn het mensen die nog steeds naar "vroeger" refereren en "NU" voor het gemak maar even negeren, omdat ze bang zijn om voor "discriminerend" uitgemaakt te worden en zo wéér acties uitlokken van mensen die niet tegen feiten kunnen en het daarom uit onmacht maar op discriminatie gooien.

Het bericht van TS is idd een weerspiegeling van de realiteit !!!
Dat jij daar je ogen voor sluit vind ik nogal naïef en onrealistisch !

Neen man; men kijkt naar landen die reeds deze zero tolerance hebben ingevoerd en daar zien we dat het geen reet heeft uitgehaald.

Ik sluit er mijn ogen niet voor; Ik erken de problemen maar ik geef er andere oorzaken aan en generaliseer niet als een gek.

Ik heb dat niet bedacht. Er zijn studies naar gedaan kijk maar op internet.
Leuk feit is dat je dit niet hardop mag zeggen want dan discrimineer je maar als iemand roept dat Afrikanen een grote derde been hebben hoor je ze niet klagen toch

hee hee niet alle iraniers over een kam scheren he

• Topic Starter Topic Starter
Als ik zo zie wat voor een racisten er rondlopen dan kan ik best begrijpen dat er veel Marokkane zijn die zich afkeren.

Gozer, zet jezelf nou niet steeds zo voor lul. Een racist is wel het laatste wat je mij kan noemen.

Nog dommer is je opmerking dat jij best kunt begrijpen er veel Marokkanen zijn die zich afkeren tegen de Nederlandse samenleving omdat er zoveel mensen zijn die een hekel aan ze hebben. Dus jij wil beweren dat die Marokkanen zich afzetten tegen de samenleving met al het asociale gedrag dat zij vertonen omdat Nederlanders een hekel aan ze hebben?
Het is eerder andersom vriend: Ik heb een hekel aan ze omdat ze zich afkeren tegen de normen en waarden van de Nederlandse samenleving en zich massaal asociaal gedragen....

Ik weet niets eens of ik nog serieus op dit soort BULLSHIT van je in moet gaan.... AU, dat deed pijn he?

Terug
Naar boven