Fitness Seller

Waar gaan we heen als samenleving?

Zodra het woord onderzoek is gedaan moet ik maar gelijk zeggen dat je dan wel gelijk zal hebben.
naar Viraloid is ook onderzoek gedaan en ja hoor 10 kg pure spiermassa in 6mnd tijd is haalbaar:D
Ze zouden eens moeten onderzoeken hoe betrouwbaar onderzoeken zijn en de uitkomsten dan onderzoeken.
Onderzoek naar viraloid heeft commerciele doelen.

Een wetenschappen aan een universiteit die ionderzoek doet naar de invloed van Zero tolerantie moet zijn onderzoek goed uitvoeren of zijn academische carriere zit er voor goed op.

Zero tolerance werkt niet volgens zowat alle criminologen op deze aarde maar blijf het maar ontkennen. Baseer je maar op je eigen kennis en levenservaring.

Integreren betekend dat je iig de Nederlandse taal beheerst. Zolang je dat niet beheerst heb je imo totaal geen recht van spreken in Nederland

De geintergreerde Marokkaan loopt in Nederland trouwens al veel minder tegen racisme aan.........

Klopt, zeg dat wel ook tegen heel veel nederlanders die hun eigen taal niet kennen.

Ik heb dat niet bedacht. Er zijn studies naar gedaan kijk maar op internet.
Leuk feit is dat je dit niet hardop mag zeggen want dan discrimineer je maar als iemand roept dat Afrikanen een grote derde been hebben hoor je ze niet klagen toch

Ja maar net als bij die grote derde been gaat het bij grotere hersenen ook om de manier waarop je het gebruikt :)

Laatst bewerkt:
Gozer, zet jezelf nou niet steeds zo voor lul. Een racist is wel het laatste wat je mij kan noemen.

Nog dommer is je opmerking dat jij best kunt begrijpen er veel Marokkanen zijn die zich afkeren tegen de Nederlandse samenleving omdat er zoveel mensen zijn die een hekel aan ze hebben. Dus jij wil beweren dat die Marokkanen zich afzetten tegen de samenleving met al het asociale gedrag dat zij vertonen omdat Nederlanders een hekel aan ze hebben?
Het is eerder andersom vriend: Ik heb een hekel aan ze omdat ze zich afkeren tegen de normen en waarden van de Nederlandse samenleving en zich massaal asociaal gedragen....

Ik weet niets eens of ik nog serieus op dit soort BULLSHIT van je in moet gaan.... AU, dat deed pijn he?

Jongen, blijf eens bij de les he. Kom je weer aandraven met die waarden en normen? De meesten op dit forum kunnen zelf geen nederlandse waarden opnoemen.

Neen man; men kijkt naar landen die reeds deze zero tolerance hebben ingevoerd en daar zien we dat het geen reet heeft uitgehaald.

Ik sluit er mijn ogen niet voor; Ik erken de problemen maar ik geef er andere oorzaken aan en generaliseer niet als een gek.

OMG !!! Weer beginnen over die andere landen !
De rest en ik hebben het over wat er hier gebeurd !!
En idd je geeft er andere oorzaken aan als wat in werkelijkheid de oorzaak is.

Onderzoek naar viraloid heeft commerciele doelen.

Een wetenschappen aan een universiteit die ionderzoek doet naar de invloed van Zero tolerantie moet zijn onderzoek goed uitvoeren of zijn academische carriere zit er voor goed op.

Zero tolerance werkt niet volgens zowat alle criminologen op deze aarde maar blijf het maar ontkennen. Baseer je maar op je eigen kennis en levenservaring.

Ieder onderzoek dient een belang en word door een mens uitgevoerd en veelal in opdracht. Wie betaald zo'n onderzoek?
Wetenschappers zijn ook mensen met een salaris wat ze graag willen behouden> Ik zeg alleen maar staar je niet blind op onderzoeken

Ik heb dat niet bedacht. Er zijn studies naar gedaan kijk maar op internet.
Leuk feit is dat je dit niet hardop mag zeggen want dan discrimineer je maar als iemand roept dat Afrikanen een grote derde been hebben hoor je ze niet klagen toch

maar man toch, ben je helemaal gek geworden? Ik zou toch wel eens graag dat zogezegde wetenschappelijke onderzoek willen zien.

Jongen, blijf eens bij de les he. Kom je weer aandraven met die waarden en normen? De meesten op dit forum kunnen zelf geen nederlandse waarden opnoemen.

doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg
en oh ja Nederland heeft geen cultuur. Als je dat zegt ben je een echte nederlander

OMG !!! Weer beginnen over die andere landen !
De rest en ik hebben het over wat er hier gebeurd !!
En idd je geeft er andere oorzaken aan als wat in werkelijkheid de oorzaak is.

Ah ok, in de rest van de wereld werkt zero tolerantie niet maar hier in Nederland zal het wel werken he? Man wees toch eens rationeel en gebruik eens je gezond verstand.

Wat is volgens jou dan de werkelijke oorzaak?

Ieder onderzoek dient een belang en word door een mens uitgevoerd en veelal in opdracht. Wie betaald zo'n onderzoek?
Wetenschappers zijn ook mensen met een salaris wat ze graag willen behouden> Ik zeg alleen maar staar je niet blind op onderzoeken

Die onderzoeken zijn in alle landen door veel verschillende wetenschappers onderzocht. Je moet gewoon kijken naar de groei van de gevangenispopulatie, het aantal moorden en verkrachtingen enz,.. Is echt geen moeilijk onderzoek. En al die wetenschappers hebben dus volgens jou, overal ter wereld, gedacht om samen te spannen en te claimen dat zero tolerantie niet werkt. Dat is wel heel belachelijk he.

doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg
en oh ja Nederland heeft geen cultuur. Als je dat zegt ben je een echte nederlander

En nog steeds geen antwoord op mijn vraag die ik nu al de hele avond stel: wat zijn nu die specifieke Nederlandse waarden en normen?

Die onderzoeken zijn in alle landen door veel verschillende wetenschappers onderzocht. Je moet gewoon kijken naar de groei van de gevangenispopulatie, het aantal moorden en verkrachtingen enz,.. Is echt geen moeilijk onderzoek. En al die wetenschappers hebben dus volgens jou, overal ter wereld, gedacht om samen te spannen en te claimen dat zero tolerantie niet werkt. Dat is wel heel belachelijk he.

jij zegt het.;)

En nog steeds geen antwoord op mijn vraag die ik nu al de hele avond stel: wat zijn nu die specifieke Nederlandse waarden en normen?

nederland is van oorsprong een handelsland die het vroeger niet zo nauw nam met de op dat moment nog niet opgestelde mensenrechten. opportunisme ten top. Neem dat als uitgangs punt en dan kun je de normen en waarden wel invullen

nederland is van oorsprong een handelsland die het vroeger niet zo nauw nam met de op dat moment nog niet opgestelde mensenrechten. opportunisme ten top. Neem dat als uitgangs punt en dan kun je de normen en waarden wel invullen

Weer geen antwoord op de vraag. Moeilijk he die waarden en normen opnoemen.

Terug
Naar boven