Fitness Seller

Waar gaan we heen als samenleving?

• Topic Starter Topic Starter
Nix slotje, het moet geen welles nietes topic worden maar mensen moeten gewoon met ECHTE FEITEN en argumenten komen. Wat voor mening ze ook hebben.

En niet links en rechts roepen dat je aan het veralgemenen bent of een racist bent. Dit zijn wel de issues en irritaties waar veel mensen het spuugzat van zijn.

Laatst bewerkt:
Stap 1) De wet hoort neutraal te zijn. Er mag nooit iets staan als "k*t marokanen moeten harder aangepakt worden".
Stap 2) Politici kunnen, simplistisch gezegd, de wet aanpassen. Deze mag zich dus niet toespitsen op een bepaalde groep. Voor deze reden alleen al is Wilders een idioot.

• Topic Starter Topic Starter
Stap 1) De wet hoort neutraal te zijn. Er mag nooit iets staan als "k*t marokanen moeten harder aangepakt worden".
Stap 2) Politici kunnen, simplistisch gezegd, de wet aanpassen. Deze mag zich dus niet toespitsen op een bepaalde groep. Voor deze reden alleen al is Wilders een idioot.

Er zal nooit in een wet staan dat k*t Marokkanen harder aangepakt moeten worden. Er moet namelijk voor het aannemen van een wetsvoorstel een meerderheid in de eerste en de tweede kamer zijn die de wet, de strekking en inhoud ervan goedkeurt. Dat zal bij formuleringen als "k*t Marokkanen"nooit gebeuren, dus maak je daar maar geen zorgen om.

Daarnaast is Wilders niet tegen Marokkanen. Hij is tegen de islamisering van de maatschappij. Ik ben het ook met hem eens dat we genoeg Islam in Nederland hebben en dat er dus geen nieuwe Islamitische scholen bij hoeven. Ook ben ik het met hem eens dat het dragen van Burka's de integratie niet bevordert. Daarnaast zegt Wilders niet dat alle Marokkanen terug moeten maar dat zij die een dubbele nationaliteit hebben moeten kiezen tussen de Nederlandse of de Nationaliteit van hun geboorteland. En als iemand beide nationaliteiten heeft en zich schuldig maakt aan een ernstig misrijf zoals een gewelds delict zoals moord, bedreiging, afpersing, haat zaaierij, recuteren voor de heilige oorlog etc... (en dus niet kleine vergrijpen zoals door rood heen rijden of een snoepje stelen) of het nou een turk, marokkaan, iranier, surinamer, antiliaan, rus of wat dan ook is dat ze dan hun Nederlandse nationaliteit zowieso gelijk moeten verliezen en dus niet langer rechtmatig in Nederland kunnen verblijven. Als ze zich gewoon gedragen is er niets aan de hand.

Er moet gewoon duidelijk een signaal afgevenworden dat we het niet meer pikken! De voorvallen die ik op de eerste pagina van deze topic beschreven heb gebeuren te vaak.

En ik vind het zeker belachelijk dat als iemand door 5 Marokkanen wordt mishandeld hij ze drie dagen later weer op straat tegenkomt en we blij moeten zijn als de daders 40 uur taakstraf krijgen.... ???

gr,

Crabbez

Je moet niet al deze waarden en normen zo letterlijk nemen Thinkalot. Dat men vaak refereerd naar onze waarden en normen betekend imo dat men onze gebruiken respecteerd. Voor mij is iemand trouwens al geintegreerd als ze : de nederlandse taal spreken, vrouwen ook als gelijkwaardig individu zien , niet geradicaliseerd zijn , tolerant zijn , en respect hebben voor de rechten van de mens.

ga ik volledig mee akkoord; Je kan perfect geintegreerd te zijn zonder volledig geassimileerd te zijn.

Ik vind dit juist geen onzin! Wat M44 hier zegt klopt toch. Het gaat er toch niet om of je de regels 100% naleeft? Het gaat erom dat je zelf blijft nadenken over wat goed of slecht is.

Neen, je hebt gelijk. Ik bedoelde dat ik ook wel weet wat 4 bedoelde maar ik verwees naar het feit dat men al 40 posts het antwoord op de vraag aan het negeren was.

Dat het zou duur zou zijn ligt ook alleen maar aan het feit dat er teveel luxe in de gevangenissen in Nederland is etc etc.Een gevangenisbed hoeft niet bijna 300euro per dag te kosten! In Amerika zijn er zelfs gevangenissen die quite spelen/winst maken. Het zwaarder straffen heeft overigens ook geen negatieve invloed op invloed op de criminaliteit in Nederland. En verder mag er ook weleens verder gekeken worden dan puur economisch. En klein beetje genoegdoening voor nabestaanden/slachtoffers mag er ook wel zijn en dat is iets waar totaal geen rekening mee wordt gehouden! Ook door jou niet en dat is toch erg teleurstellend voor iemand die zich zo voor andere (benadeelde mensen) inzet............

In Amerika maken de gevangenissen winst omdat ez de gvangenen gebruiken als goedkope arbeidskrachten; Wij hebben dat gelukkig niet meer omdat dit een gevaarlijke evolutie is. rechters zouden ms wel eens beinvloed kunnen worden om heel veel mensen in het gevang te stoppen,...

De kost zou tevens niet alleen verhogen door de gevangensissen he. Er zou ook meer nood zijn aan rechters, parketten, justitieassistenten,...

en als ze dan vrijkomen, de opvolging,...

Dus hou op met je onzin dat zwaarder straffen nix uithaalt. Hebben ze dat aan een representatieve groep bankovervallers gevraagd? Die weer een weerspiegeling zijn van de mislukkelingen uit de Marokkaanse gemeenschap die volgens jou slechts uit enkele rotte appels bestaan maar die heel Nederland zich iedere dag weer massaal ziet misdragen? En wie waren die bankovervallers dan die zo dachten "laat ik eens meewerken aan een onderzoek naar de effectifiteit van zwaarder straffen" of hebben ze (of jij, thinkalot) die kul beredeneerd?

maar jongen toch? Denk je nu echt dat alle wetenschappers op deze aardkloot geen rekening houden met verschillen tussen landen. Wat telt in een onderzoek is dat als je landen vergelijkt ze overeenkomen op essentiele punten. Bijv de groote van de stad, het aantal inwoners, percentage allochtonen,...
over de hele wereld, in al de landen waar men verzwaring van straffen invoerde leidde dit niet tot een vermindering van criminaliteit. In new york leidde dit tot een daling van criminaliteit en de burgemeester was zeer trots... tot hij ontdekte dat de criminaliteit in Amerika overal was gedaald, ook daar waar het niet was ingevoerd. Maar geloof jij maar gerust het tegendeel, en dit dan gebaseerd op wat jij denkt of vermoedt.

Heren, laten we het gewoon netjes houden.

Ik zie hier mannen van tegen/in de 30 een welles-nietes wedstrijdje houden. Dat is toch te gek voor woorden eigelijk.

Oxgene's tip van de week :

Beargumenteer je shit en roep geen dingen waar je geen verstand van hebt!

inderdaad.

Ik heb je al 2x uitgelegd dat het exact andersom is, niet de marokkanen keren zich tegen de Nederlandse samenleving omdat de Nederlanders een hekel aan ze hebben, MAAR mensen zoals ik hebben een hekel aan ze gekregen omdat ze zich tegen de Nederlandse Normen en waarden ...zie je dat nou echt niet in of ben je gewoon stierlijk vervelend?

Dat is jouw opinie. Je hebt daar recht op he.

Nix slotje, het moet geen welles nietes topic worden maar mensen moeten gewoon met ECHTE FEITEN en argumenten komen. Wat voor mening ze ook hebben.

En niet links en rechts roepen dat je aan het veralgemenen bent of een racist bent. Dit zijn wel de issues en irritaties waar veel mensen het spuugzat van zijn.

met feiten en argumenten? Als ik verdomme met een onderzoek afkom dan knal je me af. Jullie hebben geen oren naar feiten of wetenschappelijkonderzoek.

Daarnaast zegt Wilders niet dat alle Marokkanen terug moeten maar dat zij die een dubbele nationaliteit hebben moeten kiezen tussen de Nederlandse of de Nationaliteit van hun geboorteland.
Crabbez

Een allochtoon van Marokkaanse origine kan geen afstand doen van zijn Marokkaanse nationaliteit. Dus dat houdt in dat hij dus in Nederland zal blijven wonen als MArokkaan, waardoor hij minder rechten zal hebben en de gelijkheid tussen burgers zal afnemen. Ik vind het grappig dat jullie zo schreeuwen en dit gewoon niet weten!

Hehe nog steeds aan het discussieren
Hoe meer erover geluld wordt hoe meer schijt ik aan dit soort issues begin te krijgen

in de wikipedia tekst staat tevens:

"Press attention returned to the issue of race and intelligence in 1994 with the publication of The Bell Curve, which included two chapters on the subject of racial difference in intelligence and related life outcomes. In response to The Bell Curve, Stephen Jay Gould updated The Mismeasure of Man in 1996.[34] Among other things, he criticized the IQ test as a measure of intelligence, citing what he perceived as inherent racial and social biases as well as systematic flaws in the testing process.

dus er wordt zelf gezegd dat iq testen geen bewijs of uitdrukking zijn van intelligentie. De vraag is dus: "wordt met iq-tests wel degelijk de intelligentie getest?" Deze vraag is heden ten dage nog steeds heel heel vaak gesteld.

wat dus opnieuw aantoont dat zelf indien er een link bestaat tussen kleinere afrikaanse hersenen en lagere iq scores (die je me nog steeds niet hebt kunnen aantonen, m44), dan nog is dit geen bewijs dat er ook een lagere intelligentie is.

en nog uit de tekst:
Perhaps the largest single study, by Beals et al. 1984 which analyzed more than 20,00 skulls from around the world, found that brain size varied with latitude of biogeographic ancestry. Lieberman (2001) explains "...the relationship between latitude and cranial size is an example of Bergmann’s principle that crania are more spherical in cold climates because mass increases relative to surface area to conserve core temperatures...Beals, Smith, and Dodd emphasize that this relationship is independent of “race.”".[62]

en in dezelfde tekst citeer ik:

The scholarly debate continues on the question of "whether the cause of group differences in average IQ is purely social, economic, and cultural or whether genetic factors are also involved".[36]
(beweerd in 2005)
opnieuw wil ik duidelijk maken dat deze tekst geen enkele link legt tussen zogezegde kleinere Afrikaanse hersenen en hun zogezegde lagere intelligentie.

bam , I own your ass!

Je hebt dus maar lekker gegoogled, een paar teksten gevonden waavan je dacht dat ze je standpunt verdedigden, maar nu blijkt dat je de teksten volledig verkeerd hebt geinterpreteerd. Ja M44, als je een tekst post, vergeet dan niet dat er sommigen ook intelligent genoeg zijn om hem te analyseren.

Ik ben intelligenter dan jij denkt, De IQ test is tot op de dag van vandaag de meest geschikte test om je intelligentie vast te stellen. Dat er mensen zijn die het daar niet mee eens zij is niet zo verwonderlijk. Maar mensen die dan klagen maar weleen alternatief hebben zijn er niet.
Jij klaagt dus hier over de IQ test want je haalt kritiek hierop aan. goh hoe doe jij dat op je werk. verder staat er dat omvang van hersenen word bepaals door het klimaat waarin je leeft. Zebeweren nu dat dat dus los staat van Ras. Ik heb eeb verassing voor je.
Verruit de meeste afrikanen wonen in een warm land of heeft dat eeuwen gedaan. Duhh
wat zij zeggen is dat als een n*ger was doorgetrokken naar het zuiden en n*ger was gebleven was zijn schedel niet veranderd.
Typisch thinkalot. Enorme lap tekst en alleen eruit halen wat jij denkt dat jou punt verdedigd. En ook nu trek je het niet. Beschamend hoor. lastig he als je iemand tegen komt die net iets slimmer is.

Ik ben intelligenter dan jij denkt, De IQ test is tot op de dag van vandaag de meest geschikte test om je intelligentie vast te stellen. Dat er mensen zijn die het daar niet mee eens zij is niet zo verwonderlijk.

Ik ben het er dus ook niet mee eens. Meneer Bush zal ook wel een hoog IQ hebben maar intelligent is hij niet te noemen. Imo gaat IQ iets verder dan goed zijn in de onderwerpen van zo'n test!

Ik ken genoeg mensen met een erg hoog IQ maar hun EQ is totaal niet hoog. Je zou eens moeten kijken naar het resulaat..............

wat mij het meeste tegen de borst stuit is dat de alloctonen op het forum zich amper laten horen in dergelijke topics en dat thinkalot een alleenstrijd moet voere

wat mij het meeste tegen de borst stuit is dat de alloctonen op het forum zich amper laten horen in dergelijke topics en dat thinkalot een alleenstrijd moet voere

Denk doordat dat voornamelijk komt doordat zij geen zin hebben om erover te praten ,
omdat zij het namelijk wel goed voor elkaar hebben , en daarom ook een "lichte hekel" hebben ontwikkeld jegens die gene die het in principe allemaal voor hun aan het verpesten zijn

Je moet dergelijke topics juist niet zien als allochtonen tegen de rest. Laten we eens de handen ineen slaan en naar een oplossing zoeken. Alleen zo kom je verder als samenleving :)

Terug
Naar boven