AndroidHealthClinic

Waar gaan we heen als samenleving?

wikepedia. "race and intelligence" veel leesplezier
Ik bedoelde er eerst niet veel mee maar als jullie zo graag bewijzen willen hier dan. Vergeet ook mijn ander link niet (eerder gepost)

wikipedia heeft het over verschillen in intelligentie, niet over de relatie tussen kleinere Afrikaanse hersenen en daardoor lagere intelligentie.

De zoveelste manier om mist te creeeren; Dat lukt bij dommeriken maar niet bij mij.

wikipedia heeft het over verschillen in intelligentie, niet over de relatie tussen kleinere Afrikaanse hersenen en daardoor lagere intelligentie.

De zoveelste manier om mist te creeeren; Dat lukt bij dommeriken maar niet bij mij.

en leg die twee eens samen dan, kijken hoe slim je bent

Nederland is een land als een ander.
Dus wat jij beweerd is dat strafvermeerdering, zero tolerance en dergelijke in heel de wereld waar het is toegepast geen effect heeft gehad, maar dat dat in Nederland wel het geval zal zijn en dit kan jij dus zeker weten, zonder dit wetenschappelijk te onderzoeken?
Jij bent echt sterk man.

HEEL DE WERELD, poeh poeh. geloof je het zelf

ik heb noooit bweerd dat ik iets wil bewijzen. Jij doet dat met jeugdjournaal verhaaltjes die kant noch wal raken. Dom is iets niet begrijpen en gebrek aan oplossend vermogen. Wetenschap is niet iets aannemen omdat het waarschijnlijk zo is. Nee meten is weten en dat is in nederland nog nooit gedaan (feit) dus je liegt , geef maar gewoon toe.

zoek eens op wat dat woord betekent, liegen.

Er is hel veel wetenschappelijk onderzoek geweest omtrent de invloed van zwaardere straffen en heel de academische wereld is het er over eens dat het geen effect heeft en tevens extreem duur is voor een samenleving.
Maar toch blijf jij het tegendeel beweren; Ik geloof ook niet dat jij gelooft dat het in Nederland wel zou werken; Ik geloof dat je het gewoon zegt omdat het het tegendeeel is van wat ik zeg.

en leg die twee eens samen dan, kijken hoe slim je bent

die onderzoeken hebben niks met elkaar te maken.
en je hebt me nog steeds niet aangetoond war in dat artikel de link wordt gelegd tussen kleienre Afrikaanse hersenen en lagere intelligentie;
Wikipedia heeft het gewoon over verschillen in intelligentie.

Er is hel veel wetenschappelijk onderzoek geweest omtrent de invloed van zwaardere straffen en heel de academische wereld is het er over eens dat het geen effect heeft en tevens extreem duur is voor een samenleving.
Maar toch blijf jij het tegendeel beweren; Ik geloof ook niet dat jij gelooft dat het in Nederland wel zou werken; Ik geloof dat je het gewoon zegt omdat het het tegendeeel is van wat ik zeg.

nu ga je uit nood ook al invullen wat ik denk, bravo, ik ga slapen. net als jij alleen jij doet het mentaal

nu ga je uit nood ook al invullen wat ik denk, bravo, ik ga slapen. net als jij alleen jij doet het mentaal

ik zeg niet wat je denkt, je zei het zelf al; of weet je nu ook al niet meer wat je zegt?

en je hebt nog steeds niet aangetoond waar in je artilkel staat dat er een relatie is tussen kleinere Afrikaanse hersenen en lagere intelligentie.

in de wikipedia tekst staat tevens:

"Press attention returned to the issue of race and intelligence in 1994 with the publication of The Bell Curve, which included two chapters on the subject of racial difference in intelligence and related life outcomes. In response to The Bell Curve, Stephen Jay Gould updated The Mismeasure of Man in 1996.[34] Among other things, he criticized the IQ test as a measure of intelligence, citing what he perceived as inherent racial and social biases as well as systematic flaws in the testing process.

dus er wordt zelf gezegd dat iq testen geen bewijs of uitdrukking zijn van intelligentie. De vraag is dus: "wordt met iq-tests wel degelijk de intelligentie getest?" Deze vraag is heden ten dage nog steeds heel heel vaak gesteld.

wat dus opnieuw aantoont dat zelf indien er een link bestaat tussen kleinere afrikaanse hersenen en lagere iq scores (die je me nog steeds niet hebt kunnen aantonen, m44), dan nog is dit geen bewijs dat er ook een lagere intelligentie is.

en nog uit de tekst:
Perhaps the largest single study, by Beals et al. 1984 which analyzed more than 20,00 skulls from around the world, found that brain size varied with latitude of biogeographic ancestry. Lieberman (2001) explains "...the relationship between latitude and cranial size is an example of Bergmann’s principle that crania are more spherical in cold climates because mass increases relative to surface area to conserve core temperatures...Beals, Smith, and Dodd emphasize that this relationship is independent of “race.”".[62]

en in dezelfde tekst citeer ik:

The scholarly debate continues on the question of "whether the cause of group differences in average IQ is purely social, economic, and cultural or whether genetic factors are also involved".[36]
(beweerd in 2005)
opnieuw wil ik duidelijk maken dat deze tekst geen enkele link legt tussen zogezegde kleinere Afrikaanse hersenen en hun zogezegde lagere intelligentie.

bam , I own your ass!

Je hebt dus maar lekker gegoogled, een paar teksten gevonden waavan je dacht dat ze je standpunt verdedigden, maar nu blijkt dat je de teksten volledig verkeerd hebt geinterpreteerd. Ja M44, als je een tekst post, vergeet dan niet dat er sommigen ook intelligent genoeg zijn om hem te analyseren.

Laatst bewerkt:
Eindelijk iemand die met het antwoord komt/
Als men dus zegt dat men goed geintegreerd is in de Nederlanse maatschappij indien men deze naleeft dan kan ik je zeggen dat er veel Nederlanders naar de integratie cursus mogen gaan.

Je moet niet al deze waarden en normen zo letterlijk nemen Thinkalot. Dat men vaak refereerd naar onze waarden en normen betekend imo dat men onze gebruiken respecteerd. Voor mij is iemand trouwens al geintegreerd als ze : de nederlandse taal spreken, vrouwen ook als gelijkwaardig individu zien , niet geradicaliseerd zijn , tolerant zijn , en respect hebben voor de rechten van de mens.

Jullie doen net alsof de waarden en normen door iedereen dan ook nageleefd worden. nederland heeft geen waarden en normen die door 16 miljoen mensen worden nageleefd. Wat wil je bereiken. De mens weet wel wanneer hij associaal bezig is daar heb je dat kleine stemmetje voor dat geweten heet. Dit kleine stemmetje beschermd ons door ons te laten samen werken omdat de mens als individu het in de loop van de evolutie niet had gered. We hebben elkaar nodig en associaal gedrag verstoord dit mechanisme

Eerst een hele tijd schermen met "ONZE WAARDEN EN NORMEN" en als je dan gevraagd wordt wat deze zijn kom je met deze onzin af. Man, man, man.

Ik vind dit juist geen onzin! Wat M44 hier zegt klopt toch. Het gaat er toch niet om of je de regels 100% naleeft? Het gaat erom dat je zelf blijft nadenken over wat goed of slecht is.

Laatst bewerkt:

Dat het zou duur zou zijn ligt ook alleen maar aan het feit dat er teveel luxe in de gevangenissen in Nederland is etc etc.Een gevangenisbed hoeft niet bijna 300euro per dag te kosten! In Amerika zijn er zelfs gevangenissen die quite spelen/winst maken. Het zwaarder straffen heeft overigens ook geen negatieve invloed op invloed op de criminaliteit in Nederland. En verder mag er ook weleens verder gekeken worden dan puur economisch. En klein beetje genoegdoening voor nabestaanden/slachtoffers mag er ook wel zijn en dat is iets waar totaal geen rekening mee wordt gehouden! Ook door jou niet en dat is toch erg teleurstellend voor iemand die zich zo voor andere (benadeelde mensen) inzet............

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
@thinkalot

Je gaat alleen in op waar je op in wil gaat en leest alleen wat je wilt lezen.

Het is niet het gedrag van de Nederlandse buren dat mensen de spuigaten uitloopt. EN waar zijn de Marokkanen die dit soort gedrag massaal verwerpen? De opmerkingen op hun fora moet je niet serieus nemen volgens jou, van de 10 die ik spreek en die allemaal zeggen dat iemand die niet in Allah gelooft of homo is de dood verdient moet ik ook nix geloven dat ze echt zo denken en van de rest die nix doet omdat ze zich het slachtoffer van de rotte appels voelen moet je ook nix verwachten?

Dit soort asociale jongeren lachen zich dood als ze eraan denken dat ze een taakstrafje van 40 uur krijgen als ze iemand de t*ring in hebben geschopt met 5 man. Het zijn niet alleen de straffen die veranderd moeten worden maar verhoging van de straffen is wel DRINGEND vereist bij de keiharde aanpak die deze problematiek verdient.

En als ik overal een oplossing en antwoord op had dan was ik ook wel de politiek in gegaan. Integreren betekent meedoen en je bijdrage leveren. Dat zie ik de Marokkaanse gemeenschap niet doen.

Dus hou op met je onzin dat zwaarder straffen nix uithaalt. Hebben ze dat aan een representatieve groep bankovervallers gevraagd? Die weer een weerspiegeling zijn van de mislukkelingen uit de Marokkaanse gemeenschap die volgens jou slechts uit enkele rotte appels bestaan maar die heel Nederland zich iedere dag weer massaal ziet misdragen? En wie waren die bankovervallers dan die zo dachten "laat ik eens meewerken aan een onderzoek naar de effectifiteit van zwaarder straffen" of hebben ze (of jij, thinkalot) die kul beredeneerd?

Laatst bewerkt:
Heren, laten we het gewoon netjes houden.

Ik zie hier mannen van tegen/in de 30 een welles-nietes wedstrijdje houden. Dat is toch te gek voor woorden eigelijk.

Oxgene's tip van de week :

Beargumenteer je shit en roep geen dingen waar je geen verstand van hebt!

• Topic Starter Topic Starter
Als ik zo zie wat voor een racisten er rondlopen dan kan ik best begrijpen dat er veel Marokkane zijn die zich afkeren.

Ik wil je nog een keer zeggen dat je beter kunt ophouden te posten want je snapt dr blijkbaar echt geen reet van!

Ik heb je al 2x uitgelegd dat het exact andersom is, niet de marokkanen keren zich tegen de Nederlandse samenleving omdat de Nederlanders een hekel aan ze hebben, MAAR mensen zoals ik hebben een hekel aan ze gekregen omdat ze zich tegen de Nederlandse Normen en waarden (zoals dat je iemand niet gaat bedreigen, slaan of vermoorden omdat hij een andere mening heeft)afkeren en zich asociaal gedragen.

zie je dat nou echt niet in of ben je gewoon stierlijk vervelend?

Terug
Naar boven