m44
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Heb ik gezegd dat mijn waarden en normen uitstijgen boven die van anderen. Je weet zelf niet wat ze zjn; Je hebt ietsje terug zo'n halfslachtig antwoord gegeven over dat iedereen andere waarden en normen heeft. Lees dan eens de post van Builder. Dan zal je de termen waarden en normen wel laten vallen.
Ik heb juist geen rigide denkpatroon! dat is nu net iets waarvan je me niet kan beschuldigen.
En ik zeg niet racist als je niet met me akkoord gaat; Ik zeg racist als je racistische uitspraken doet!
dat is nu net mijn punt. je hoeft iemand niet letterlijk iets te horen zeggen om te begrijpen wat hij bedoelt. Jij vult voor mij ook in dat ik rascistische uitspraken doe (heeeeel veeeel post terug) terwijl ik die nooit gedaan heb.
rigide is vast zitten in denkmechanismen. Jij hebt nog nooit laten merken dat je begrijpt dat ook de israeliers lijden. Alles gaat altijd maar over die arme palestijnen bla bla. Je lijdt aan een idefix, maar daar hebben meer aspergers last van.
Die normen en waarden wilde jij zo graag horen terwijl dat geen donder toevoegd aan de discussie omdat iedereen zijn eigen invulling daaraan geeft en dat is wat ik zei en niets meer. Nu ga je Builder b er weer bij halen en volgens mij heb ik daar niets over gezegd. Of ben je op zoek naar een rechterhand. Ronselen voor de heilige oorlog noem ik dat