Het ligt ook zeker aan de ouders. Zoals ik al zei, het is heel simpel, als je je kinderen goed opvoed dan is er niets aan de hand. Met uitzondering van een enkel individu met een gedragsstoornis oid.
En het gebrek aan taalkennis speelt ook mee. Als jouw ouders bv personeel in een winkel al niet netjes gedag zeggen, hoe kun je het dan verwachten van de kinderen? Een simpel gebaar, maar het moet wel aangeleerd worden.
precies! En nu ben ik benieuwd waar ik deze conclusie terugvind in het programma van Wilders. Schreeuwen is mooi en op sommige punten geef ik hem gelijk, maar met geschreeuw alleen kom je in de politiek nergens.
Daar heb je nl. oplossingen nodig en zoals de heer Wilders ze stelt, vind ik het bullcrap. (nogmaals vind ik, gelukkig ben ik niet verplicht om op Wilders te stemmen

)
Maar goed, er is een ellenlange discussie hierover mogelijk die wss. nergens in gaat uitmonden. Wat ik alleen wil zeggen is, is dat het probleem dus WEL meerdere oorzaken heeft en dat oplossingen alle oorzaken in ogenschouw moeten nemen, anders kam je het haar maar aan één kant en dat is ook geen gezicht.

Wat ik zie is dat veel mensen schreeuwen dat allochs uitgezet moeten worden als ze wat verkeerd doen. (overigens lijkt me dit heeel moeilijk te regelen, aangezien strafmaten voor één en hetzelfde vergrijp dan niet meer hetzelfde zou zijn, hetgeen een pijler is voor onze rechtspraak. Maar daar wil Wilders ook wel aan gaan knagen als het aan hem ligt)
Nadenkwerk zie ik weinig bij vele anti allochs/moslims
Maar ja, dat is van alle tijden. Pim riep het ook, toen kon het ineens gezegd worden (ik ben er ook voor om het beestje bij de naam te noemen, moet het wel de goede naam krijgen overigens). Veel mensen riepen mee: k*tmoslims, die moeten het land uit, want onze normen en waarden gaan eraan!
a. hoeveel % van deze mensen zou het programma van PF hebben gelezen. Hoeveel WAO'ers zouden op hem hebben gestemd, niet wetende hij heel graag aan de poten van de WAO wilde gaan zagen, uitkeringen verminderen etc? Schreeuw het hardst en ook de meets dove mensen zullen jou horen.
b. Hoeveel procent van die mensen weet eigenlijk wat normen en waarden zijn? Hoeveel procent weet dat normen gebaseerd worden op waarden? Hoeveel procent van de mensen kan me vertellen waar die waarden vandaan komen? Ik ben blij te zien dat er op DBB redelijk wat mensen zijn die mij antwoord zouden kunnen geven op deze vragen, maar voor heel Nederland houd ik mn hart vast.
Het volk blijft blind en dom en voedt zich met de transvetten van de media.