AndroidHealthClinic

Waar is de tijd gebleven

Ilya

Advanced Bodybuilder
Waardering
29
Ik weet niet of mensen het zich kunnen herinneren, maar in de tijd van Marcus DBB en daarvoor waren kuurtjes van 300-400mg deca normaal voor 6 tot 8 weken tijd.

Dat was een beginnerskuurtje en vrijwel ok.

Tegenwoordig is het minimaal 12 weken 500mg test, met het liefst boldenone erbij en ook nog een kickstart met een oral en vergeet geen frontload.

Kijk dat de nakuur verbeterd is door combi's van nolvadex en clomid en HCG, dat lijkt me niet meer dan toe te juichen.

Maar moeten er juist niet eerste kleine kuurtjes gedaan worden.
Moet misschien niet eerst een kuur gedaan worden met test only ??
Gewoon 12 weken test.

Ipv meteen 12 weken boldenone/deca/primo en ook nog een kickstart erbij.
Misschien zijn de resultaten wel groter (en misschien juist procentueel gezien helemaal niet), maar je kan dan de volgende kuur wellicht nog eenmaal hetzelfde doen, daarna zul je toch weer verder moeten gaan.
Was je lichter begonnen, dan had je rustiger kunnen opbouwen en was je procentueel wellicht beter uit geweest.

Waarom zijn mensen niet meer tevreden met een enkel steroid.
Iedere kuur moet tegenwoordig gestackt worden, anders is het zooi.

Meningen ?

Laatst bewerkt:
rendament!!

Kleine kuurtjes maken klein, grote kuurtjes maken GROOT :D

Als je kuurt doet het goed en train goed, of blijf thuis en train niet :p

• Topic Starter Topic Starter
ben ik niet met je eens.
Meteen keihard kuren, wil zeggen dat je de volgende keer nog zwaarder moet. Je werkt jezelf eerder de kreukels in.

Deels mee eens. Zwaardere kuren geven meer resultaat, maar niet lineair, de curve neemt af. Ik zou zelf ook beginnen met een test only oid. ipv een stack van 3 middelen. Men beseft zich tegenwoordig wel dat deca niet zo onschuldig is als het lijkt, dat test. vele voordelen biedt en dat 17AA niet zo onschuldig is als het lijkt. Maar het is waar, het is tegenwoordig steeds vaker, meer, meer, meer... Kijk eens naar amerikanen, die gaan nog een stap verder. 75 mg dboll voor een beginner bv.

Vroegâh? Vroegâh was alles betâh!

Ik kan het me ook nog wel herinneren dat toen ik een jaar of drie terug begon met lezen, dat er toen veel lichtere kuren werden aangeraden. Of dat nu kwam doordat de nakuren nu wel of niet beter zijn, feit blijft dat als je zwaar gaat, je niet zo snel meer terug gaat. Ook de nakuren worden dan zwaarder.

sus 250mg per week met winstrol op 25 mg ED was normaal, nu wordt je uitgelachen. OK, het is nu allemaal wel vrij wetenschappelijk onderbouwd, maar dat neemt niet weg dat er toen toch ook mensen echt groot mee zijn geworden.

Omdat deca only voor geen meter werkt..bewezen in studies.
Door een stack vullen de middelen elkaar aan...
En test is nu eenmaal de basis steroide voor een succeskuur.
Je hoef heus niet superhog te dosseren, maar een stack is altijd beter. Behalve bij bepaalde roids als tren en test, die op zichzelf kunnen gebruikt omdat ze zo sterk zijn.

admin zei:
Door een stack vullen de middelen elkaar aan...
En test is nu eenmaal de basis steroide voor een succeskuur.
Je hoef heus niet superhog te dosseren, maar een stack is altijd beter. Behalve bij bepaalde roids als tren en test, die op zichzelf kunnen gebruikt omdat ze zo sterk zijn.

500 mg test enth only voor 10 weekies is toch wel een goede eerste cycle?

ik zou sowieso stacken met EQ, maar test. only 500mg zou indd. wel iets moeten opleveren ja

Jur, ben je er al uit ...? :D

@Enrico: waarom stacken met bold omdat je dan meer resultaat krijgt? Met 500 mg test voor 10 weken moet je toch echt wel knallen. Stacken kan altijd in een 2e kuur nog

@Levrone: Aangezien jij een testo boy bent wordt ik er ook maar een, ik ga voor 10 weken test enth op 500 mg per week :thumbs:

Juriaan zei:
500 mg test enth only voor 10 weekies is toch wel een goede eerste cycle?
Als je niet het maximale eruit wil dan kan dit aanzienlijk goede resultaten opleveren. en het is ook niet zo ongezond als andere kuurtjes.
Maar het voordeel van stacken is dat je wat meepikt van andere eigenschappen van as.
Zie het als een bord kip en een bord aardappelen. Elk appart niet verkeerd om te eten, maar samen werkt het stukken beter.
Simpel (misschien wel t esimpel voorgesteld) maar in die richting moet je denken als je kuurt.

Zelfde als met de kip en de aardappel kan je echter niet denken: hoe meer ik ervan eet hoe beter. Er komt een moment dat je eiwitinname te hoog wordt (schadelijk) en je vet wordt van de aardappelen. Hetzelfde bij as , je hoef niet in een eerste kuur meteen hoog te dosseren, want dat loopt niet eindeloos door. Maar variatie is wel belangrijk, dat geldt voor bijna alles in bb.

Nu, ik ga je niet zeggen dat je moet stacken in je eerste kuur (zeker niet omdat je nog redelijk jong bent), ik zeg alleen wat ik uit ervaring heb geleerd. Test only kuurtjes hebben nog zelden iemand teleurgesteld, ALS men goed eet enz. Dus ik steun je keuze hierin wel.

• Topic Starter Topic Starter
het voordeel van eq is natuurlijk wel dat je minder waterretentie hebt bij je kuur.

Kun je in dat geval niet 200mg eq en 250mg test zetten.
Of zou dat gewoonweg echt niet werken omdat het te weinig is ?

admin zei:
Als je niet het maximale eruit wil dan kan dit aanzienlijk goede resultaten opleveren. en het is ook niet zo ongezond als andere kuurtjes.
Maar het voordeel van stacken is dat je wat meepikt van andere eigenschappen van as.
Zie het als een bord kip en een bord aardappelen. Elk appart niet verkeerd om te eten, maar samen werkt het stukken beter.
Simpel (misschien wel t esimpel voorgesteld) maar in die richting moet je denken als je kuurt.

Zelfde als met de kip en de aardappel kan je echter niet denken: hoe meer ik ervan eet hoe beter. Er komt een moment dat je eiwitinname te hoog wordt (schadelijk) en je vet wordt van de aardappelen. Hetzelfde bij as , je hoef niet in een eerste kuur meteen hoog te dosseren, want dat loopt niet eindeloos door. Maar variatie is wel belangrijk, dat geldt voor bijna alles in bb.

Nu, ik ga je niet zeggen dat je moet stacken in je eerste kuur (zeker niet omdat je nog redelijk jong bent), ik zeg alleen wat ik uit ervaring heb geleerd. Test only kuurtjes hebben nog zelden iemand teleurgesteld, ALS men goed eet enz. Dus ik steun je keuze hierin wel.

Ik wil opzich ook wel stacken dan zou het 250 test enth om 200 bold worden voor 10 weken of gewoon 10 weken 500 test enth only. Wat lijkt jou beter T?

Dat moet je dus afwachten. Een eerste kuur is eigenlijk ontdekken hoe je reageerd op as. Niemand kan je dit vertellen. Er zijn mensen die flink groeien op 250 mg test, en anderen merken hier niets van.
Het enige wat je zekerheid geeft is zo dosseren dat je per week op een slordige 1000 mg AS uitkomt. Als je daar als beginner niet goed op groeit dan reageer je niet goed. Maar dan weet je dat je tenminste receptor verzadiging hebt en dus zou MOETEN groeien. Maar stel dat je als hardgainer 250 mg test en 200 mg bold per week zet dan kom je nog niet aan de 500 mg..dan zou je wel eens een tegenvallende kuur kunnen hebben. ALS je slecht reageerd op as.
Wat ik als beginnerskuur eigenlijk ideaal vind is een ratio van: 80% class I steroid en 20% class II steroid. Dit zou bijv kunnen zijn 50% testosteron, 30% boldenone en 20% d-bol.
100% is dan (bijv) 1000 mg en je kuur ziet er dan bijv zo uit;

1-10 500mg test enth/cyp wk
1-10 300mg bold wk
1-4 35mg d-bol dag
13-16 40-40-20-20 mg Nolva

Of je nu hard- of easygainer bent, hiermee KAN je niet fout gaan, tenzij je het zelf verpruts. Maar ik zeg dus niety dat IEDEREEN die dosis moet volgen, wat ik zeg is dat dit een basis cycle is die je garandeerd van voldoende receptor verzadiging en als het dan fout gaat dan heb je het probleem enkel bij jezelf te zoeken.

Sorry Admin maar ik vind deze al een beetje over de top en heb er wel wat op aan te merken.

Hierbij ga ik uit van mijn eigen ervaringen en verloop van mijn huidige kuur. 200mg deca/500mg test enanthaat per week. Week 1 kon ik nog 30mg d-bol hebben per dag.
In week 2 heb ik moeten zakken tot 20mg en nu in week 2.5 ben ik reeds gestopt met de d-bol (stond ook in mijn planning overigens).
Ik denk als ik 4 weken deze dosis zou nemen ik rijp was voor een leuk cupje B of C.

Ik ken de opmerkingen over op en afbouwen van verschillende stoffen maar bij elke test inject die je zet knalt je bloedspiegel omhoog. Lijkt me niet meer als normaal dat je rechtevenredig je d-bol gaat minderen.

Verder mis ik een beetje de HCG als nakuur.

admin zei:

Leuke theorie alleen ik mis in dit verhaal de praktijkervaring.......

Bij mij kwam die 12 kilo zeker uit de lucht vallen? Ben volgens mij de enige op dit board die ervaring heeft met een deca-only cycle.

patrick zei:

Bij mij kwam die 12 kilo zeker uit de lucht vallen? Ben volgens mij de enige op dit board die ervaring heeft met een deca-only cycle.

Dan reageer jij supergoed op deca-only. Net zoals sommige mensen op dit forum superresultaten halen met een D-Boll only. 12kg is zeker nie verkeerd voor een kuurtje. Heb je der trouwens zelf een verklaring voor waarom je zoveel gains haalde ? En hoeveel woog je voor de kuur en hoeveel erna ?

Greetz !

Gilles zei:
Sorry Admin maar ik vind deze al een beetje over de top en heb er wel wat op aan te merken.

Hierbij ga ik uit van mijn eigen ervaringen en verloop van mijn huidige kuur. 200mg deca/500mg test enanthaat per week. Week 1 kon ik nog 30mg d-bol hebben per dag.
In week 2 heb ik moeten zakken tot 20mg en nu in week 2.5 ben ik reeds gestopt met de d-bol (stond ook in mijn planning overigens).
Ik denk als ik 4 weken deze dosis zou nemen ik rijp was voor een leuk cupje B of C.

Ik ken de opmerkingen over op en afbouwen van verschillende stoffen maar bij elke test inject die je zet knalt je bloedspiegel omhoog. Lijkt me niet meer als normaal dat je rechtevenredig je d-bol gaat minderen.

Verder mis ik een beetje de HCG als nakuur.
d-bol verminderen, waarom? Stop dan gewoon ermee. 4 weken op 1 dosis en gedaan. Het heeft geen zin je lever te blmijven vergiftigen als de lagere dosis toch geen extra receptors kan binden, immers na enkele weken zullen deze al verzadigd zijn. Als je last hebt van B-tits dan moet je denken aan nolvadex en proviron. Of indien erger, arimidex en femara.

HCG is wat mij betrefd niet nodig in deze kuur, HCG dient om je ballen weer groter te krijgen en dat zal geen probleem zijn aan deze dosissen. Maar het is niet onverstandig om het in huis te hebben bij elke kuur.

patrick zei:

De studie was natuurlijk niet gedaan met een overvloed aan calorieën. Bovendien zal er geen rekening gehouden zijn met vochttoename (snelle kilo's
) maar vooral gekeken zijn naar de droge spiermassa winst.

Terug
Naar boven