Ik weet niet of mensen het zich kunnen herinneren, maar in de tijd van Marcus DBB en daarvoor waren kuurtjes van 300-400mg deca normaal voor 6 tot 8 weken tijd.
Dat was een beginnerskuurtje en vrijwel ok.
Tegenwoordig is het minimaal 12 weken 500mg test, met het liefst boldenone erbij en ook nog een kickstart met een oral en vergeet geen frontload.
Kijk dat de nakuur verbeterd is door combi's van nolvadex en clomid en HCG, dat lijkt me niet meer dan toe te juichen.
Maar moeten er juist niet eerste kleine kuurtjes gedaan worden.
Moet misschien niet eerst een kuur gedaan worden met test only ??
Gewoon 12 weken test.
Ipv meteen 12 weken boldenone/deca/primo en ook nog een kickstart erbij.
Misschien zijn de resultaten wel groter (en misschien juist procentueel gezien helemaal niet), maar je kan dan de volgende kuur wellicht nog eenmaal hetzelfde doen, daarna zul je toch weer verder moeten gaan.
Was je lichter begonnen, dan had je rustiger kunnen opbouwen en was je procentueel wellicht beter uit geweest.
Waarom zijn mensen niet meer tevreden met een enkel steroid.
Iedere kuur moet tegenwoordig gestackt worden, anders is het zooi.
Meningen ?
Dat was een beginnerskuurtje en vrijwel ok.
Tegenwoordig is het minimaal 12 weken 500mg test, met het liefst boldenone erbij en ook nog een kickstart met een oral en vergeet geen frontload.
Kijk dat de nakuur verbeterd is door combi's van nolvadex en clomid en HCG, dat lijkt me niet meer dan toe te juichen.
Maar moeten er juist niet eerste kleine kuurtjes gedaan worden.
Moet misschien niet eerst een kuur gedaan worden met test only ??
Gewoon 12 weken test.
Ipv meteen 12 weken boldenone/deca/primo en ook nog een kickstart erbij.
Misschien zijn de resultaten wel groter (en misschien juist procentueel gezien helemaal niet), maar je kan dan de volgende kuur wellicht nog eenmaal hetzelfde doen, daarna zul je toch weer verder moeten gaan.
Was je lichter begonnen, dan had je rustiger kunnen opbouwen en was je procentueel wellicht beter uit geweest.
Waarom zijn mensen niet meer tevreden met een enkel steroid.
Iedere kuur moet tegenwoordig gestackt worden, anders is het zooi.
Meningen ?
Laatst bewerkt: