MuscleMeat

Waar is de tijd gebleven

Heb dat soort test-resultaten op ergo gezien. wat betreft die deca-only.

Wordt dit nu alweer een discussie over test? Hebben we die niet genoeg gevoerd het afgelopen jaar?

ps.
Ilya, ben het wel met je eens knul. Vind het allemaal ook wel vrij heftig voor een eerste kuur. Zelfs een alleen test-cycle is toch wel pittig lijkt me.

@ Juriaan; hee Bro, ga toch voor de stack met boldenone, je hebt het er wel over dat dat voor volgende kuurtjes is, maar zo'n plofkop, in mijn ogen is het echt geen gezicht mensen. En bovendien je wilt Huge worden; 1+1=3

admin zei:
d-bol verminderen, waarom? Stop dan gewoon ermee. 4 weken op 1 dosis en gedaan. Het heeft geen zin je lever te blmijven vergiftigen als de lagere dosis toch geen extra receptors kan binden, immers na enkele weken zullen deze al verzadigd zijn. Als je last hebt van B-tits dan moet je denken aan nolvadex en proviron. Of indien erger, arimidex en femara.

HCG is wat mij betrefd niet nodig in deze kuur, HCG dient om je ballen weer groter te krijgen en dat zal geen probleem zijn aan deze dosissen. Maar het is niet onverstandig om het in huis te hebben bij elke kuur.

Ok andere optie is volledig stoppen. Maar dan lijkt het me dat je nog met zulke lage levels zit dat het nog geen zoden aan de dijk zet. Ik ga ook niet uit van een frontload he. Laten we dat voorop stellen.

Eigenlijk was mijn gedachtengang de d-bol te verlagen naar mate de test levels in mijn bloedspiegel verhogen. Uitgaande van jouw voorbeeld, als je het 4 weken vol kunt houden zonder mega heftige sides en je er dan zo abrupt mee stopt, is je kuur dan wel zwaar genoeg?

Ik heb in week 2 nolva erbij gepakt, proviron schijnt de werking van d-bol in zijn geheel om zeep te helpen vandaar alleen de nolva.

Als je wilt kan ik je het eerste deel van mijn cycle log wel sturen. Ik houd het verder echter liever wel uit de publiciteit.

WB HCG, welke dosis zou je ballen laten krimpen? In de gemiddelde kuur word er meer exogeen test toegevoegd als dat we zelf aanmaken per dag. Voor de testikels vanaf dag 1 zo ongeveer reden om pauze te houden. Doet de hoogte er dan nog toe?

nog iets...

waarom moet je elke keer hoger gaan? Stel je doet een kuur met 750 gram test elke week en je doet een goede nakuur. Het jaar daarop doe je weer een kuur met 500 gram test elke week groei je dan niet meer omdat de hoeveelheid minder is?

ToxiQ zei:
En hoeveel mag/zal dat bedragen bij een goede kuur ?
Daar kan je moeilijk één antwoord op geven...

In ieder geval véél minder dan de bruto winst... denk aan enkele kilo's als je al het overtollig vocht en vet wegtelt.

Terug
Naar boven