Fitness Seller

Waar je krachtsportartikelen te kopen/bestellen in Europa

g-men

Gargantuan Beast
20 jaar lid
Training 10.000 berichten
Waardering
6.992
Lengte
1m79
Massa
105kg
Ik begin met dit topic omdat ik me helemaal rot zoek op internet om in europa een producent/distrubiteur/winkel te vinden die het hardcore gamma aanbiedt.
Iedereen hier kent Elitefts en het gamma aan special bars die zij hebben.

Het is toch te ****ing irritant dat zo'n safetybar daar omgerkend zo'n 300 euro kost maar als je hem op laat sturen je er nog 400 euro bij op moet tellen:mad:

Dus geef hier je tips zoals c.o.c etc vooral als ik er realtief goedkoop een safetysquatbar kan bestellen. Een 2e hands in Europa voor me vinden ben je helemaal de man.

Optie 3: Iedereen die iets wil bestellen in de US hier doorgeven dan geef ik het door aan Robbert Wolters en kunnen we mss een container regelen en ben je mss maar zo'n 75 euro verzendkosten kwijt.

400 euro voor een stang :eek:

Mja wel jammer inderdaad dat veel zaken alleen in de VS te krijgen zijn.

zucht...net m'n stage ingegaan en het komende jaar op zwart zaad, komen eindelijk die safety bar (ideaal als je front squats haat) en de cambered bar (ideaal voor bench rows met een grotere rom) uit. Hulde fitness seller voor het initiatief, schande voor de slechte timing. Ik eis een donatie voor geleden emotionele schade...

80% van de spullen die ik nog wil, kan je voor zover ik weet alleen in de US kopen volgens mij ja, ****ing k*t !

• Topic Starter Topic Starter
hoho dat wist ik idd niet van FS, maar eh hoeveel zou de belasting van die zijn?? Die van elitefts is in ieder geval veel dikker als een gewone baar volgens mij 35-40mm maar dit ziet er gewoon 28mm uit.

hoho dat wist ik idd niet van FS, maar eh hoeveel zou de belasting van die zijn?? Die van elitefts is in ieder geval veel dikker als een gewone baar volgens mij 35-40mm maar dit ziet er gewoon 28mm uit.

ding zal vast wel over de 300 kunnen houden?En voor je daar aan toe komt,ben je in jouw geval al snel 5maand verder ;)

WAT

dit is echt extreem goedkoop zeg. volgens mij heb jij nog meer bij john betaald?

damn.... ik zit gelijk te overwegen dat ding ook te bestellen

ze zijn echt wel heel goed bezig op die site
Heb niet meer betaald nee, maar vind wel dat de mijne er een pak steviger uitziet.
Eigenlijk helemaal anders:

2qx9wyb.jpg

voor basis thuisgerief : fitness seller

anderzijds heb ik ook veel spullen (ironmind apollon's axle etc) van choice of champions in Duitsland

• Topic Starter Topic Starter
Godver, die safety squatbaar bij FS ziet er interessant uit zeg. Nice.

Is die niet zelf te maken G-men?

Terug
Naar boven