XXL Nutrition

Waar kan ik mijn vet laten meten in België

ouri

Advanced Bodybuilder
Waardering
3
Lengte
1m76
hallo ik zou graag mijn vet willel laten meten . maar zou dit wel perfect willen hebben zodat ik mijn schema erop kan afstellen . ik ben van belgie. en zou graag ergens terecht kunnen in de provincie Antwerpen . ik kan het niet op mijn sportschool laten meten btw ;)
iemand een idee ?

mvg youri

Sportschool is mogelijk een optie, hangt er vanaf of ze een meter hebben.. een dokter kan het ook. ;)

suc6

Dat kan niet in België.

tbh, de meeste sportscholen én dokters in België gebruiken de beruchte weegschaalmeter... Die waar je ook lichaamstype en lengte moet instellen.

Ga naar de sauna en je valt 8% af in een half uurtje...

Zou het ook graag eens laten doen hier, we hebben wel zo'n weegschaal in onze sportschool, maar ik vertrouw die niet echt...

UZ Antwerpen? Daar hebben ze en afdeling sportgeneeskunde waar ze dit volgens mij wel accuraat zullen doen ;)

is een huidplooi meter van een paar euro niet handig ?
accuraat tot op 2% of zelfs minder

een hydrostatische weging gaat je flink wat geld kosten en je resultaat zal toch bijna hetzelfde zijn

Sportdokter of iemand in de sportschool die het kent en ervaring heeft. Andere optie is BB begeleider. Je hebt ook onderdompeling maar dat is relatief duur.

Bij bijna elke sportschool tegenwoordig wel? niet dan? :/

hallo ik zou graag mijn vet willel laten meten . maar zou dit wel perfect willen hebben zodat ik mijn schema erop kan afstellen . ik ben van belgie. en zou graag ergens terecht kunnen in de provincie Antwerpen . ik kan het niet op mijn sportschool laten meten btw ;)
iemand een idee ?

mvg youri
Beste Youri,

Je kan dit in Sijsele/Damme (tegen Brugge) laten doen bij Mensana. Daar hebben ze een DEXA-scanner. Kost €35. Link: http://www.mensana.be/nl-7521-mensana-antropometrie.html

Ni moeilijk doen, huidplooimeter!

Terug
Naar boven