XXL Nutrition

Waar komt jou nickname (gebruikersnaam) vandaan?

Die van mij gebruikte ik altijd bij het gamen en nog :)

gewoon zelf bedacht. Gebruik hem overal.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

toen ik 12 was ofzo vond ik MacMasterNuker wel vet klinken achteraf erg debiel dus heb er maar MMN van gemaakt

Ik begon ooit aan zo'n maffia spel, Omega, toen ik 12 was ofzo. Ik had dus ook een maffianaam nodig om me mee in te loggen.
Toen dacht ik aan Don Enzone, dat was de directeur van de basisschool in Shin Chan (zo'n programma dat vroeger op Fox Kids kwam :D).
Toen heb ik van Enzone, Enzonn gemaakt, omdat mn achternaam ook met dubbel N word geschreven.

omerta???

van het spel gta4:orly::yarly:

Mijn nickname komt echt uit mijn ubergeeky periode.

Ik vulde namelijk rond de tijd dat de 1e LOTR film in de bios kwam mijn eigen naam in een tolkien-elven-name-generator (jaja dat bestaat) en toen kwam er Morph'alath uit.

Dat vond ik altijd een coole naam en toen heb ik jaren op fora mezelf Morph genoemd, die naam was hier al bezet en toen ik net joinde had ik ook al iets gelezen over Ecto/Endo/Meso morphen dus vond ik de naam ook hier wel weer geschikt, vandaar: Morphy.

gewoon omdat iedereen me altijd patje noemde, maar dat was al bezet, dus zette ik er maar bb(bodybuilder:yarly:) achter.
en nu wil ik het nogsteeds veranderen in SB:mad:

ik was 8 ofso toen ik voor het eerst op internet ging, en had van een neef gehoord dat je beter geen persoonlijke gegevens moest gebruiken.
toevallig stond popeye op de tv, dus wilde mezelf maar popeye noemen. die was al bezet.
popeye88 vond ik niet staan, dus werd het popey88.
en sindsdien gebruik ik voor het gemak overal die nickname

Terug
Naar boven