- Waardering
- 42
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
SpierBonk, omdat men vrienden me tegenwoorden of spierbonk of sb noemen
verder moet je er maar niet zoveel achter zoeken![]()
Spierbonk

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SpierBonk, omdat men vrienden me tegenwoorden of spierbonk of sb noemen
verder moet je er maar niet zoveel achter zoeken![]()

Hele toffe vrienden heb jij! (No sarcasm)
Hey spierbonk, ga 's bier halen.![]()

haha nee ze maken er wel grappen over, maar kan er zelf ook wel om lachen
en in de kroeg gaat het meestal zo;
zij: hey sb haal jij ff bier?
-ja is goed, loopt er ff iemand mee, kan geen 8 biertjes in me 1tje vasthouden.
...grote stilte...
zij: maa... maar... jij ben toch spierbonk? ji... jij kan toch alles![]()

Omg, kun je er geen 8 in je eentje beethouden?
xD
edit;
4 in elke hand, en dan met je vingers de glazen bij elkaar houden, moet lukken xD
Griptraining :')
Wel lache vrienden heb je geloof ik, zware droogkloten :')

was een keer consiglieri geworden van een van de topfamilies
heb k ook lang gespeeld vroegerwas een keer consiglieri geworden van een van de topfamilies
![]()
(consiglieris zijn de michaelsminks van omerta
)Omerta is toch wel het meest idiote spel wat ik ooit gedaan had. Het enige verschil tussen de nr 1 en 2 is dat nr 1 langer heeft gespeeld. Niks geen strategie of wat dan ook.

je kreeg pas een grote e-penis als je sottocapo of Don werd spijtig genoeg(consiglieris zijn de michaelsminks van omerta
)
Omerta is toch wel het meest idiote spel wat ik ooit gedaan had. Het enige verschil tussen de nr 1 en 2 is dat nr 1 langer heeft gespeeld. Niks geen strategie of wat dan ook.
Ik heb ook Omerta gespeeld Angelus & Enzonn. Beste tijd was ik geloof ik Swindler of zo, iig de rank die VOOR Local Chief kwam. Log ik 's ochtends in: "You've been killed".
k*t dacht ik toen![]()
Juh, ook ik heb dat k*tspel gespeeld hahaha. Ergens in een versie 2.4? ofzo, was ik sotto van de #1. fam. 
Lateraal (lateralus) betekent an sich niet een bepaalde spier, maar de plaats waar die zich bevindt. Het betekent iets in de zin van buitenzijde.