Fitness Seller

Waar komt jou nickname (gebruikersnaam) vandaan?

:roflol:

Hele toffe vrienden heb jij! (No sarcasm :p)

Hey spierbonk, ga 's bier halen. :o

haha nee ze maken er wel grappen over, maar kan er zelf ook wel om lachen:D
en in de kroeg gaat het meestal zo;
zij: hey sb haal jij ff bier?
-ja is goed, loopt er ff iemand mee, kan geen 8 biertjes in me 1tje vasthouden.
...grote stilte...
zij: maa... maar... jij ben toch spierbonk? ji... jij kan toch alles???:P

• Topic Starter Topic Starter
haha nee ze maken er wel grappen over, maar kan er zelf ook wel om lachen:D
en in de kroeg gaat het meestal zo;
zij: hey sb haal jij ff bier?
-ja is goed, loopt er ff iemand mee, kan geen 8 biertjes in me 1tje vasthouden.
...grote stilte...
zij: maa... maar... jij ben toch spierbonk? ji... jij kan toch alles???:P

Omg, kun je er geen 8 in je eentje beethouden? :o
xD

edit;

4 in elke hand, en dan met je vingers de glazen bij elkaar houden, moet lukken xD
Griptraining :')

Wel lache vrienden heb je geloof ik, zware droogkloten :')

ik d8 sugababe

Dave Hawk - stond op een stuk of 10 pro wedstrijden en dacht ook nog een Mr.O eind jaren tachtig, begin jaren negentig, een van de voorbeelden voor mij "back in the days":cool:.

'MCL' bestond al, 'Voorarm' is een bewust verkeerd gespelde versie van 'Onderarm', niet heel veel bij nagedacht verder.

Omerta is toch wel het meest idiote spel wat ik ooit gedaan had. Het enige verschil tussen de nr 1 en 2 is dat nr 1 langer heeft gespeeld. Niks geen strategie of wat dan ook.

geen idee:rolleyes:

Omerta is toch wel het meest idiote spel wat ik ooit gedaan had. Het enige verschil tussen de nr 1 en 2 is dat nr 1 langer heeft gespeeld. Niks geen strategie of wat dan ook.

+1
daar ben ik ondertussen dus ook al lang achter:D

From 'where no one has gone before.'

Ik heb ook Omerta gespeeld Angelus & Enzonn. Beste tijd was ik geloof ik Swindler of zo, iig de rank die VOOR Local Chief kwam. Log ik 's ochtends in: "You've been killed".

k*t dacht ik toen :p

boforli = bodybuilding for life

• Topic Starter Topic Starter
je kreeg pas een grote e-penis als je sottocapo of Don werd spijtig genoeg:( (consiglieris zijn de michaelsminks van omerta:p)

+1
daar ben ik ondertussen dus ook al lang achter:D

Ik heb ook Omerta gespeeld Angelus & Enzonn. Beste tijd was ik geloof ik Swindler of zo, iig de rank die VOOR Local Chief kwam. Log ik 's ochtends in: "You've been killed".

k*t dacht ik toen :p

Hahahhaa, pwned. :roflol: Juh, ook ik heb dat k*tspel gespeeld hahaha. Ergens in een versie 2.4? ofzo, was ik sotto van de #1. fam. :o

Op rank picciotte ofzo. :')
De First Lady was een irl vriendin van me, tsja. :')

Ik noem bert maar op zijn engels is het "beurt"
Mn maten noemen mij zo, soms

Terug
Naar boven