AndroidHealthClinic

waar kopen jullie je hemden?

jij bent klein, en je moet L of XL... nuffsaid toch :D

jij bent klein, en je moet L of XL... nuffsaid toch :D

laatst een gsus shirt maat M, dus het valt allemaal wel mee hoor ;)

Ik denk dat je er met een goed buff lichaam nog best dingen kunt vinden. Sommige vallen gewoon te klein uit. Overhemden van die merken moet je dan meestal niet proberen though :p 99% van dbb kan er nog shoppen, zeker weten :p

hehe oke, boven de 1.90 meter wordt het al k*t iig :P

hehe oke, boven de 1.90 meter wordt het al k*t iig :P

mja, das jullie probleem, niet mijne :p

bij mijn 1.70 is et ook k*t hoor. Als ik eindelijk een overhemd vind die past, staat die voor geen meter :p getailleerd ziet er nog steeds uit of ik een fokking laken aanheb :p

laatst een gsus shirt maat M, dus het valt allemaal wel mee hoor ;)

Ik denk dat je er met een goed buff lichaam nog best dingen kunt vinden. Sommige vallen gewoon te klein uit. Overhemden van die merken moet je dan meestal niet proberen though :p 99% van dbb kan er nog shoppen, zeker weten :p

Lekker showen met je blokjes die onder je topje vandaan komen :thumb:

Overhemden is idd een drama. Vooral bij score. 1x in de kleedkamer trek ik dat ding aan, *Kggggggggg* scheurtje bij het oksel. Maar gedaan alsof er niets aan de hand was en terug gelegd :roflol:

Waar kan je goede overhemden vinden die bij de taille mooi zitten en brede schouders kunnen hebben?

Overhemden is idd een drama. Vooral bij score. 1x in de kleedkamer trek ik dat ding aan, *Kggggggggg* scheurtje bij het oksel. Maar gedaan alsof er niets aan de hand was en terug gelegd :roflol:

Waar kan je goede overhemden vinden die bij de taille mooi zitten en brede schouders kunnen hebben
?

dat wordt maatwerk denk ik :p

Het is jammer dat die G star dingen altijd wel mooi zijn, als je overhemden op maat maakt zijn ze vaak van die oudbollige merken :P

Het is jammer dat die G star dingen altijd wel mooi zijn, als je overhemden op maat maakt zijn ze vaak van die oudbollige merken :P

gewoon et overhemd in je broek doen ;) of niet zeiken en erbij lopen of je een gordijn aan hebt.

op maat laten maken kost ook weer heel wat meer, maar dan heb je ook wat :D

Of door je moeder (oma/tante/buuf whatever) je overhemd even op maat laten tailleren. :p

Ik heb het nog nooit laten doen, maar een maat van me wel. Door z'n moeke en met verbluffend resultaat.

Dude, Score? :roflol: 80% hier past die ecto T shirtjes van hun niet hier

Er is niks mis hoor, met de Score. En trouwens, ik ben ook een ecto, dus vandaar. Nah, oke, niet helemaal ecto. Overhemden van G-star zijn nog wel te doen, Chasin' moet je niet aan beginnen. Verder zijn de meeste shirtjes van Chasin' een beetje raar dun, die voor de zomer dan. Dus ik draag liever G-star.

score heeft vette casual shit maar ik weet niet of je t voor t trainen bedoelt? Ik zou iets simpels dan nemen dat lekker zit, bij scapino, decathlon, perry ofzow

Waar kan je goede overhemden vinden die bij de taille mooi zitten en brede schouders kunnen hebben?

Moet je naar Espirit gaan en dan slim fit versie nemen, tenzij je ook een brede taille hebt en breder schouders ;)
Tot nu toe pas ik maat L nog, moet ik over naar XL dan skip ik, want dan hangt ie op me knieeën :D

Wat een drama toch altijd met die kleren he:roflol:

Terug
Naar boven