- Waardering
- 2
Dude, Score?80% hier past die ecto T shirtjes van hun niet hier
ik pas ze nog... L of XL dan wel weer maar toch. en ik denk niet dat ik een ecto ben

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

jij bent klein, en je moet L of XL... nuffsaid toch![]()

99% van dbb kan er nog shoppen, zeker weten 

getailleerd ziet er nog steeds uit of ik een fokking laken aanheb 
laatst een gsus shirt maat M, dus het valt allemaal wel mee hoor
Ik denk dat je er met een goed buff lichaam nog best dingen kunt vinden. Sommige vallen gewoon te klein uit. Overhemden van die merken moet je dan meestal niet proberen though99% van dbb kan er nog shoppen, zeker weten
![]()
Overhemden is idd een drama. Vooral bij score. 1x in de kleedkamer trek ik dat ding aan, *Kggggggggg* scheurtje bij het oksel. Maar gedaan alsof er niets aan de hand was en terug gelegd
Waar kan je goede overhemden vinden die bij de taille mooi zitten en brede schouders kunnen hebben?

Het is jammer dat die G star dingen altijd wel mooi zijn, als je overhemden op maat maakt zijn ze vaak van die oudbollige merken![]()
of niet zeiken en erbij lopen of je een gordijn aan hebt.

Denk het ook, die van mij staan helemaal naar voren waar me buik zit. Maar zit alleen maar lucht onder![]()

Overhemden is idd een drama. Vooral bij score. 1x in de kleedkamer trek ik dat ding aan, *Kggggggggg* scheurtje bij het oksel. Maar gedaan alsof er niets aan de hand was en terug gelegd
Waar kan je goede overhemden vinden die bij de taille mooi zitten en brede schouders kunnen hebben?