XXL Nutrition

waar kopen jullie je hemden?

Hema Hema Hema Hema Hema Hema

Stijn Helsen, baby.

Leads, Score etc... eigenlijk alleen maar g-star... Ik ben overigens bijna 2 meter en ik pas gewoon een L, Deze zit dan wel strak. Meestal heb ik een L of een wat lossere XL.

Ik koop meestal bij standaard winkels, niet te duur enzo maar ook niet cheapass. Als ik geld had zou ik alleen in de duurste Italiaanse merken lopen.

Voor mooie overhemden moet je bij barsoi/broekman of iets degelijks kijken.
Hebben ze mooie getailleerde overhemden, komt je borst beter uit.
Als je gewone hemden neemt vallen ze als een vuilniszak.

Ik draag hemdem iig zelden in mijn broek..en dan is een gewoon hemd gen porem.:(

Voor mooie overhemden moet je bij barsoi/broekman of iets degelijks kijken.
Hebben ze mooie getailleerde overhemden, komt je borst beter uit.
Als je gewone hemden neemt vallen ze als een vuilniszak.

Ik draag hemdem iig zelden in mijn broek..en dan is een gewoon hemd gen porem.:(

Het kan wel mooi zijn;) Een wit G-star overhemd, bij een mooie Replay broek kan wel heel erg goed staan met het overhemd in je broek. Een Chasin' riem maakt het helemaal af:P

Jij past het daarentegen juist ook weer niet, waarschijnlijk scheur je eruit;)

Moet je nagaan als het strak bij jou zit:roflol:

Ik was ook niet boos hoor;)

Dude, Score? :roflol: 80% hier past die ecto T shirtjes van hun niet hier

Had daar vorig jaar een 3/4broek gekocht. Grootste maat die ze hadden, liep er mee en knalde er uit. Ben nooit meer in dat soort pauperzaken geweest. Die homo/powerdude kleding is zo wie zo niks voor mij.

Doe maar een legerbroek met een death metal t-shirt er over. In de zomer 3/4 leger motief broek met een mouwloos shirt. Broeken zijn 25-40euro en shirts 10-35euro per stuk. Schoenen van DC of me kisten er onder van 80-120 euro en klaar. Niet zo moeilijk doen.

Voor de nettere zooi is er altijd nog WE en dat soort vage zaken voor een pantalon en schreeuwerig hemd wat 1x per jaar eens gedragen wordt.

Had daar vorig jaar een 3/4broek gekocht. Grootste maat die ze hadden, liep er mee en knalde er uit. Ben nooit meer in dat soort pauperzaken geweest. Die homo/powerdude kleding is zo wie zo niks voor mij.

Doe maar een legerbroek met een death metal t-shirt er over. In de zomer 3/4 leger motief broek met een mouwloos shirt. Broeken zijn 25-40euro en shirts 10-35euro per stuk. Schoenen van DC of me kisten er onder van 80-120 euro en klaar. Niet zo moeilijk doen.

Voor de nettere zooi is er altijd nog WE en dat soort vage zaken voor een pantalon en schreeuwerig hemd wat 1x per jaar eens gedragen wordt.

Zo te horen houd je niet echt van merkkleding:P Is je goed recht hoor! En trouwens, die kisten zijn nog behoorlijk duur eigenlijk, daar heb je een paar mooie Air Max voor, of Le coq sportif.

Ligt er aan wat voor kisten. Standaard zijn rond de 100. Design met spikes e.d. ga je richting de 200, maar degene die daar in lopen zijn voornamelijke wanna-be metalhead/goths.

Ligt er aan wat voor kisten. Standaard zijn rond de 100. Design met spikes e.d. ga je richting de 200, maar degene die daar in lopen zijn voornamelijke wanna-be metalhead/goths.

Holy shit. Dat is echt wel duur;) Best zwaar lopen volgens mij, met kisten. Geef mij maar sneakers.

Mijn voeten zijn te gespierd, ik pas niet meer in merkschoenen.

Terug
Naar boven