AndroidHealthClinic

waar kopen jullie je hemden?

een beetje merk of winkel verkoopt (x)xl kleding en als sommige gekke amerikanen het passen dan de meeste hier ook wel toch?
enigste wat vaak lastig is zijn broeken vind ik zelf, armani broeken zijn breed bovenin hoorde ik.
meer spijkerbroeken tips merken e.d.? (zijn geen hemden maar toch)

Had daar vorig jaar een 3/4broek gekocht. Grootste maat die ze hadden, liep er mee en knalde er uit. Ben nooit meer in dat soort pauperzaken geweest. Die homo/powerdude kleding is zo wie zo niks voor mij.

Doe maar een legerbroek met een death metal t-shirt er over. In de zomer 3/4 leger motief broek met een mouwloos shirt. Broeken zijn 25-40euro en shirts 10-35euro per stuk. Schoenen van DC of me kisten er onder van 80-120 euro en klaar. Niet zo moeilijk doen.

Voor de nettere zooi is er altijd nog WE en dat soort vage zaken voor een pantalon en schreeuwerig hemd wat 1x per jaar eens gedragen wordt.

M
A
R
G
I
N
A
A
L
!

ik haal ze zltijd bij h&m

bij INNO

een beetje merk of winkel verkoopt (x)xl kleding en als sommige gekke amerikanen het passen dan de meeste hier ook wel toch?
enigste wat vaak lastig is zijn broeken vind ik zelf, armani broeken zijn breed bovenin hoorde ik.
meer spijkerbroeken tips merken e.d.? (zijn geen hemden maar toch)

alle kleding pall mall. valt lekker groot. altijd xxl of xxxl heb ik

Terug
Naar boven