- Waardering
- 1.075
- Lengte
- 1m90
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik bench geen honderd en draag wel een singlet
ben ik nu homo?
Hoef jij mij nog niet voor lul te zetten op dbb.Gister een kerel volledig in SBD kleding "sqautpak" en belt die maximaal 40 kilo sqaut, daarna 120 kilo erop hangt en maximaal 2 cm naar beneden gaat en de barbell weer terug legt. Bankdrukken precies hetzelfde 100 kilo erop en 2 cm laten zakken en weer terug leggen.

Is vast al gezegd, maar de ergste mensen zijn:
- mensen die zwaar pakken maar niet volle ROM;
- schreeuwers als ze "zwaar" trainen;
- singlet mannen (in de regel is dat redelijk gay);
- dikkerds die denken dat ze buff zijn en zich daarnaar gedragen, met <15% blijft er weinig van hun grootte over;
- mensen die verkeerd trainen (lees: verkeerde uitvoering, teveel focus op1 spiergroep (lees: 5 oefeningen voor meestal de biceps natuurlijk etc.));
- mensen die onzin verkondigen a.k.a. bro-science (waargebeurde: "je moet gewoon hard trainen en heel veel eten en dat vet verbrand je makkelijk, in 2 weken is alles er af als ik wil", of bij een redelijk zware squat "je kunt makkelijk het dubbele pakken man, je hebt goede benen") of 1 van de betere: "rust is onzin, als je veel eet kun je elke dag vol gaan".
Zucht..misschien tijd voor een homegym
---------- Toegevoegd om 21:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:07 ----------

Stond net water te vullen, komt er een gast uit de plee zetten die gelijk naar buiten loopt. Vraag ik of 'ie niet iets vergeet. Wordt ie serieus boos als ik vraag of 'ie niet gewoon even z'n handen kan wassen na het pissen voordat 'ie met z'n smerige penishanden aan alle gewichten/apparaten zit.
"ga jij mij nou vertellen hoe ik mijn leven moet leven?"
Sommige mensen..
sommige mensen? hahaha zelf in de gym ben je zo irritant.. man man man doe serieus wat nuttigs in je leven
Ok, ik ga je weer negeren Pinkeltje.
Wat ben je toch een gefrustreerde kleine dikz*k, fucking triest.
hoe de fk weet jij dat dan, train je in de zelfde gym?
number of photo's posted: 0
number of photo's of zelf used as avi: 0