Fitness Seller

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

yes

Gister een kerel volledig in SBD kleding "sqautpak" en belt die maximaal 40 kilo sqaut, daarna 120 kilo erop hangt en maximaal 2 cm naar beneden gaat en de barbell weer terug legt. Bankdrukken precies hetzelfde 100 kilo erop en 2 cm laten zakken en weer terug leggen.
Hoef jij mij nog niet voor lul te zetten op dbb.

Kerel doet pontificaal een belt om. Helaas voor hem komt dit zijn bierbuik niet ten goede. Vervolgens neemt hij plaats in de seated leg curl en gaat hij een beetje zitten wiegen met z'n benen. Daarna loopt hij naar de standing calf raise machine (met zo'n stoeltje dat naar boven en beneden glijdt over een stang) en gaat er -zonder extra gewicht- een soort hack squats op doen.

Paar weken eerder. Twee dames van 50+ gaan de plate-loaded chestpress machine uitproberen. Zonder plates. Na een paar reps zegt de een tegen de ander: "Best wel zwaar". De andere dame was kennelijk wat sterker en wilde er na een paar reps wat lichte gewichten aanhangen. "Nee, dat moet je niet doen, joh! Daar word je zo gespierd van."

Enige wat echt geinig is, wanneer iemand zo erge bro-science in de gym aan het vertellen is en degene die luistert zegt dan iets van "oh ja! NOW it makes sence". En als ik achteraf probeer uit te leggen hoe dat het toch anders zit....nee hoor!! Hij heeft het gehoord van een gespierde juicer, hij weet het beter!

P.S. no offence to juicers :P

Is vast al gezegd, maar de ergste mensen zijn:

- mensen die zwaar pakken maar niet volle ROM;
- schreeuwers als ze "zwaar" trainen;
- singlet mannen (in de regel is dat redelijk gay);
- dikkerds die denken dat ze buff zijn en zich daarnaar gedragen, met <15% blijft er weinig van hun grootte over;
- mensen die verkeerd trainen (lees: verkeerde uitvoering, teveel focus op1 spiergroep (lees: 5 oefeningen voor meestal de biceps natuurlijk etc.));
- mensen die onzin verkondigen a.k.a. bro-science (waargebeurde: "je moet gewoon hard trainen en heel veel eten en dat vet verbrand je makkelijk, in 2 weken is alles er af als ik wil", of bij een redelijk zware squat "je kunt makkelijk het dubbele pakken man, je hebt goede benen") of 1 van de betere: "rust is onzin, als je veel eet kun je elke dag vol gaan".

Zucht..misschien tijd voor een homegym :D

---------- Toegevoegd om 21:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:07 ----------

Stond net water te vullen, komt er een gast uit de plee zetten die gelijk naar buiten loopt. Vraag ik of 'ie niet iets vergeet. Wordt ie serieus boos als ik vraag of 'ie niet gewoon even z'n handen kan wassen na het pissen voordat 'ie met z'n smerige penishanden aan alle gewichten/apparaten zit.

"ga jij mij nou vertellen hoe ik mijn leven moet leven?"

Sommige mensen..

Is vast al gezegd, maar de ergste mensen zijn:

- mensen die zwaar pakken maar niet volle ROM;
- schreeuwers als ze "zwaar" trainen;
- singlet mannen (in de regel is dat redelijk gay);
- dikkerds die denken dat ze buff zijn en zich daarnaar gedragen, met <15% blijft er weinig van hun grootte over;
- mensen die verkeerd trainen (lees: verkeerde uitvoering, teveel focus op1 spiergroep (lees: 5 oefeningen voor meestal de biceps natuurlijk etc.));
- mensen die onzin verkondigen a.k.a. bro-science (waargebeurde: "je moet gewoon hard trainen en heel veel eten en dat vet verbrand je makkelijk, in 2 weken is alles er af als ik wil", of bij een redelijk zware squat "je kunt makkelijk het dubbele pakken man, je hebt goede benen") of 1 van de betere: "rust is onzin, als je veel eet kun je elke dag vol gaan".

Zucht..misschien tijd voor een homegym :D

---------- Toegevoegd om 21:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:07 ----------

wat is hier mis mee? mensen die hun eigen lichaam kennen en weten hoe te eten/trainen mogen dit zeggen hoor dat jij dat grappig vind ligt puur aan je eigen. :mier:

---------- Toegevoegd om 16:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:19 ----------

Stond net water te vullen, komt er een gast uit de plee zetten die gelijk naar buiten loopt. Vraag ik of 'ie niet iets vergeet. Wordt ie serieus boos als ik vraag of 'ie niet gewoon even z'n handen kan wassen na het pissen voordat 'ie met z'n smerige penishanden aan alle gewichten/apparaten zit.

"ga jij mij nou vertellen hoe ik mijn leven moet leven?"

Sommige mensen..

sommige mensen? hahaha zelf in de gym ben je zo irritant.. man man man doe serieus wat nuttigs in je leven

Maat, ga jij lekker je marokkanen-rap luisteren en langzaam sterven.

Ok, ik ga je weer negeren Pinkeltje.

Wat ben je toch een gefrustreerde kleine dikz*k, fucking triest.

Ok, ik ga je weer negeren Pinkeltje.

Wat ben je toch een gefrustreerde kleine dikz*k, fucking triest.

die kleine dikz*k heeft meer massa in zijn linker teen dan jij in je hele lichaam a zebi fisoutik a wilde kehba

---------- Toegevoegd om 16:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:28 ----------

hoe de fk weet jij dat dan, train je in de zelfde gym?

number of photo's posted: 0
number of photo's of zelf used as avi: 0

wat moet jij

Godnondeju bij ieder topic wat ik open is het disbattle tijd.
Kan er een centraal disbattle topic komen?

-

Laatst bewerkt:
-

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven