XXL Nutrition

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

was klaar met sporten en loop naar de kleedkamer toe, zie dat de plek waar ik mijn jas en schoenen heb staan bezet is dus zet mijn tas even op het bankje neer en pak mijn jas en schoenen om ergens anders om te kleden. blijkt dat ik mijn tas op een hoekje van iemand zijn jas neergezet had.

komt er een antiliaan schreeuwend naar mij toe praten over respect enzo en dat ik het niet kon maken om mijn tas daar neer te zetten, dus ik zeg gewoon netjes sorry en dat ik de jas niet gezien had. gaat hij mij vervolgens een beetje lopen te bedreigen. maar omgedraaid en verder gaan omkleden.

dikke ananaswoede
Zou echt iets hebben van aylmao ok doei

was klaar met sporten en loop naar de kleedkamer toe, zie dat de plek waar ik mijn jas en schoenen heb staan bezet is dus zet mijn tas even op het bankje neer en pak mijn jas en schoenen om ergens anders om te kleden. blijkt dat ik mijn tas op een hoekje van iemand zijn jas neergezet had.

komt er een antiliaan schreeuwend naar mij toe praten over respect enzo en dat ik het niet kon maken om mijn tas daar neer te zetten, dus ik zeg gewoon netjes sorry en dat ik de jas niet gezien had. gaat hij mij vervolgens een beetje lopen te bedreigen. maar omgedraaid en verder gaan omkleden.

dikke ananaswoede

Laat um dit ff zien volgende keer.

gozer vandaag in de gym zeg man man mang :roflol:

Curls in het squat rack met een lege ez bar curl.

En daarna db curls met 2kg :roflol:

Ik zag hem aan zn MMC denken en op zn squeeze letten.

Of hij is aan het cutten en doet 450 reps

Was het robbert niet? Met zijn tripple voor bicep.

Zal vast niet. Blijft niks van hem over denk ik.

Smith machine incline benchpress MET Straps....

Mensen die te veel op andere mensen letten

ik lach om mezelf in de sportschool :)

De vanity-chicks die hun looks uhhh armen trainen door consequent eerst een hand door hun haar te gooien en dan hun phone oppakken

Als iemand een oefening fout uitvoert maar beweert dat het juist is

Terug
Naar boven