Lees de topic!!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
). Man-Mountain zei:gold's gym lidmaatschap lijkt me geweldig alleen ik hoorde dat je daar wel als vuil behandeld wordt door t personeel. Maar ja ik kom om te trainen
Unregistered zei:Geen bar, geen vrouwen, geen Bullshit, Gewichten 70>, Power Racks, Machines van het merk nautilus, geen muziek, personeel dat je begleidt met zowel training ALS dieet (wat ik dus nooit zie, omdat de sportscholen geen geld kunnen verdienen aan dieeten. ), geen sauna, aerobics, zonnebank
.
. Goldsgym schijnt er egt op achteruit gegaan te zijn. Veel pro's zijn er ook vertrokken.Man-Mountain zei:Leg eens uit? Dat hoorde ik van wat amerikanen, dat t met de begeleiding daar niet best is

FraGGo zei:
Shhht. Niet verder vertellen!

)

-Veel losse gewicten
Verder niet veel eisen, als r maar genoeg ruimte is voor squat, deadlift en genoeg gewicht!!! Dus, afhankelijk van het aantal leden, toch wel een paar bandrukbankjes en veel verstelbare bankjes. dumbbells tot een kilo of 60 is ook wel een vereiste (niet dat ik nu boven de 40 kg kom, maar voor de toekomst).
Als luxe is een stereo ook wel relaxed, 1tje waar ze fatsoenlijke muziek op draaien!