AndroidHealthClinic

Waar moet een goede sportschool aan voldoen?

Goede begeleiding en een gezellige sfeer staat bij mij op nummer 1.
Op de sportschool waar ik nu train hebben we niet zo'n goede begeleiding maar de sfeer is gruwelijk gezellig. maar ik heb 2 trainingsmaatjes die allebei bb zijn en die mij de goede begeleiding geven.

-Veel losse gewicten

Verder niet veel eisen, als r maar genoeg ruimte is voor squat, deadlift en genoeg gewicht!!! Dus, afhankelijk van het aantal leden, toch wel een paar bandrukbankjes en veel verstelbare bankjes. Dumbbells tot een kilo of 60 is ook wel een vereiste (niet dat ik nu boven de 40 kg kom, maar voor de toekomst :)).

Als luxe is een stereo ook wel relaxed, 1tje waar ze fatsoenlijke muziek op draaien!

Die gym waar ronnie coleman in traint in z'n video :D

Lijkt me ideaal...

Alleen wat warm daar in arlington.

• Topic Starter Topic Starter
Nog extra voorzieningen (sauna's, zonnebanken, enz, enz)??

de usual, (verstelbare)dumbbells tot >60 kg, barbells, squat/deadlift ruimte, kleedruimte, bar hoeft niet van mij, verder de nodige smith machines, hm swiss ball :) en natuurlijk spiegels, goeie muziek, lekkere vrouwtjes...

gold's gym lidmaatschap lijkt me geweldig alleen ik hoorde dat je daar wel als vuil behandeld wordt door t personeel. Maar ja ik kom om te trainen

Leg eens uit? Dat hoorde ik van wat amerikanen, dat t met de begeleiding daar niet best is

Geen bar, geen vrouwen, geen Bullshit, Gewichten 70>, Power Racks, Machines van het merk nautilus, geen muziek, personeel dat je begleidt met zowel training ALS dieet (wat ik dus nooit zie, omdat de sportscholen geen geld kunnen verdienen aan dieeten. ), geen sauna, aerobics, zonnebank

.

Unregistered zei:
Geen bar, geen vrouwen, geen Bullshit, Gewichten 70>, Power Racks, Machines van het merk nautilus, geen muziek, personeel dat je begleidt met zowel training ALS dieet (wat ik dus nooit zie, omdat de sportscholen geen geld kunnen verdienen aan dieeten. ), geen sauna, aerobics, zonnebank

.

right, dat is dé gym. muziek mag wel, harde muziek om je te motiveren. Veeeeel squatrecks en bankjes veel barbells schijven en zware dumbbells. alle dumbbells tussen de 20 en 50kg dienen in 10voud aanwezig te zijn. En schijven altijd over. veel spiegels. Een bar mag wel maar je mag er alleen komen als je hard getraind hebt en ze verkopen niet alleen milkshakes maar ook met dextro erdoor. Als je het gezellig vind is er ook de mogelijkheid om een halfuur later een schaal kip en rijst te verorberen. Geen aerobics of wat voor nonzin ook. Wel een paar loopbanden maar daar mag je alleen op als je officieel op 'cutting-mode' staat, en niet omdat je het leuk vind.(cardio sucks, remember?). Deze staan ook in een aparte ruimte zodat anderen zich er niet aan hoeven ergeren. Zonnebanken mag wel, voor het geval je je voorbereiden bent aan een contest.
Alle begeleiders zijn groter dan 120kilo en weten alles:D.
Oja en degene die het snelst lean mass aanzet mag een jaar lang gratis trainen!

Man-Mountain zei:
Leg eens uit? Dat hoorde ik van wat amerikanen, dat t met de begeleiding daar niet best is
Goldsgym schijnt er egt op achteruit gegaan te zijn. Veel pro's zijn er ook vertrokken.
Verder moet een gym, veel en zware dumbbells hebben, genoeg schijven en barbells, squatrek(ken) en (benchpress) bankjes. Ook goede muziek zou wel leuk zijn. De gym van Ronnie coleman voldoet hier wel aan :D

Er moeten mensen werken met verstand van training voeding en menselijke anatomie. Veel vrije gewichten. Goede ventilatie..

en gemotiveerde leden :-)

Zelf van plan een eigen gym te beginnen richard?

En ze verkopen er geen Milkshakes want die zijn slecht voor je. En geen cardio apparatuur, cardio doe je maar buiten.

D.... dit is serieus bedoelt. Jij maakt er een geintje van

Waar een goede sportschool aan moet voldoen?

-goede begeleiding,
-bar,
-zonnebanken,
-sauna,
-massage,
-floating,
-fysio,
-schone ruimtes en spullen,
-voldoende vrije gewichten,
-spinning,
-goede groepslessen,

Meer weet ik ff niet.

O ja voldoende parkeergelegenheid en een fietsenstalling(overdekt?) voor Espi.

en niet duurder dan €10 per maand onbeperkt trainen :D

Verder moeten mensen je niet vreemd aankijken als je aan het kotsen bent tussen het squaten door.. Emmers moeten dan ook goed verspreid over de zalen te vinden zijn. :)

verder:
- Goede muziek
- Cardio in een aparte zaal
- Alleen mensen die serieus trainen
- Verbod op trainen met meer dan 2 man
- Verbod om te roken binnen
- Goedkoop drinken (geen €1.15 voor flesje water :()
- Verplicht handdoek gebruik!
- Verbod om in je neus te peuteren tijdens het trainen :barf:
- Verbod op macho gedrag
- Goed personeel die verstand van zaken heeft

Meer kan ik nu niet bedenken.. :)

goede toestellen en bankjes
veel losse gewichten en dumbbells
goede sfeer en goede BB'ers
zonnebank
bar

-Veel losse gewicten

Verder niet veel eisen, als r maar genoeg ruimte is voor squat, deadlift en genoeg gewicht!!! Dus, afhankelijk van het aantal leden, toch wel een paar bandrukbankjes en veel verstelbare bankjes. dumbbells tot een kilo of 60 is ook wel een vereiste (niet dat ik nu boven de 40 kg kom, maar voor de toekomst :)).

Als luxe is een stereo ook wel relaxed, 1tje waar ze fatsoenlijke muziek op draaien!

Ja cker ben ik het mee eens. dumbbells en curls en een smithsmachine en verder bankies en genoeg ruimte en toestel om lekker te dippen:p

Terug
Naar boven