MuscleMeat

Wat vind jij fijn aan jouw sportschool?

1. 24/7 basic fit is maar 4 minuten met de auto.
2. Gratis parkeren
3. Genoeg parkeerplaatsen
4. Genoeg apparatuur voor een kleine basic fit

- nadeel 1, weinig mensen ruimen op.
- nadeel 2, klein maar fijn, dus snel druk.

2e lidmaatschap is bij fitness365

1. Gratis / makkelijk parkeren en maar 15 min rijden
2. Bodybuilding apparatuur
3. Dumbbels t/m 70kg
4. Meer dan zat apparatuur voor benen

- nadeel, geen structuur in de gym, bijna niemand ruimt op, werknemers zijn niet actief.

keiharde black metal en een koelkast vol koud bier en ik zou bij wijze van in de blote pielemans kunnen trainen , meer oud roestig staal dan de gemiddelde opel dealer ...prima naar mijn zin in dat koude kut schuurtje

Vandaag zijn er maar liefst zes gloednieuwe apparaten geïnstalleerd van het merk BootyBuilder.
Lots of booties gonna be built this season @ BigGym Grunn. Ik vind helemaal mooi.

https://bootybuilder.com/

:peachy:

Laatst bewerkt:
ze zeggen weleens dat je gym een weerspiegeling van jou als mens is ,zou wel eens kunnen kloppen

Zeker, ik heb daarom zo'n autistisch duister en klam trainingshok, tjokvol met van alles en nog wat.
Een buitenstaander zou kunnen denken dat het een opslagplek van een obsessieve troep-verzamelaar is.

Maar nee, in werkelijkheid heeft alles een vast plek en worden ook de accessoires zéér regelmatig gebruikt.
De kleinste verstoring van mijn trainingsrijkje merk ik dan ook meteen op, zodat ik ONMIDDELLIJK verhaal ga halen bij de andere inwonenden.

Soms neemt mijn zoon wel eens heimelijk wat mee -een paar bandjes voor in het calisthenics parkje ofzo- en legt dat dan niet meteen terug na gebruik.
Dat heeft hij geweten: Ik app hem dan meteen helemaal plat over waar mijn spullen zijn, dat ik misgrijpen haat en of hij ze zo snel mogelijk gaat retourneren.

'K zal hem leren gvd!

Zeker, ik heb daarom zo'n autistisch duister en klam trainingshok, tjokvol met van alles en nog wat.
Een buitenstaander zou kunnen denken dat het een opslagplek van een obsessieve troep-verzamelaar is.

Maar nee, in werkelijkheid heeft alles een vast plek en worden ook de accessoires zéér regelmatig gebruikt.
De kleinste verstoring van mijn trainingsrijkje merk ik dan ook meteen op, zodat ik ONMIDDELLIJK verhaal ga halen bij de andere inwonenden.

Soms neemt mijn zoon wel eens heimelijk wat mee -een paar bandjes voor in het calisthenics parkje ofzo- en legt dat dan niet meteen terug na gebruik.
Dat heeft hij geweten: Ik app hem dan meteen helemaal plat over waar mijn spullen zijn, dat ik misgrijpen haat en of hij ze zo snel mogelijk gaat retourneren.

'K zal hem leren gvd!
Ik voel gewoon aan de kosmos wanneer iemand ook maar een mm met mijn kalk emmer geschoven heeft, onlangs heeft mijn oudste dochter de boel geordend ( ze is nog nooit zo kort bij een pak slaag geweest als toen ) .waarschijnlijk is dat omdat ik daar ff het keurslijf los laat om mijn misantropische kant wat ruimte te geven

Ik voel gewoon aan de kosmos wanneer iemand ook maar een mm met mijn kalk emmer geschoven heeft,

"A gruelling disturbance in the force"

onlangs heeft mijn oudste dochter de boel geordend

"You find her lack of obedience disturbing"

( ze is nog nooit zo kort bij een pak slaag geweest als toen )waarschijnlijk is dat omdat ik daar ff het keurslijf los laat om mijn misantropische kant wat ruimte te geven

"Your daughter is insignificant next to the power of your training-shack"

Laatst bewerkt:
Dat iedereen bang voor me is zodat ik rustig kan trainen.

Dat iedereen bang voor me is zodat ik rustig kan trainen.
Je kan dat effect ook bereiken door heel erg te stinken. In die hieronder genoemde sportschool hadden we zo iemand ('de stinker') en die kreeg alle ruimte die hij nodig had. Zelfs meer, want het duurde een tijdje voordat de stank opgetrokken was. Ik was een keer geïnteresseerd om zijn motor over te nemen, dat was een Russische BMW, een Ural. Maar het ding was te erg verwaarloosd en liep maar op 1 cylinder. "Laat hem die stinkmotor maar zelf houden", zeiden we toen.

Kan in alle eerlijkheid niet zeggen dat het in deze fijne sportschool niet stinkt:
IMG20240503180015.jpg

Laatst bewerkt:
Je kan dat effect ook bereiken door heel erg te stinken. In die hieronder genoemde sportschool hadden we zo iemand ('de stinker') en die kreeg alle ruimte die hij nodig had. Zelfs meer, want het duurde een tijdje voordat de stank opgetrokken was. Ik was een keer geïnteresseerd om zijn motor over te nemen, dat was een Russische BMW, een Ural. Maar het ding was te erg verwaarloosd en liep maar op 1 cylinder. "Laat hem die stinkmotor maar zelf houden", zeiden we toen.

Kan in alle eerlijkheid niet zeggen dat het in deze fijne sportschool niet stinkt:
IMG20240503180015.jpg
Ik ruik koud bier restjes en kerklucht door mijn scherm

aanbod aan apparaten + spullen, sfeer die er hangt, openingstijden.

Mensen klagen liever/eerder. Daarmede ben je veelal niets meer met de reviews op trustpilot bv.

Dat gezegd ben ik tevreden als:
- mensen gewichten opruimen
- handdoeken onder hun legge
- douches en wc proper zijn

Laatst bewerkt:
lid van 2 sportscholen momenteel

Foxgym
-De Sfeer (9/10 traint serieus)
-Goede muziek (meestal)
-Fijne apparatuur (Hammer strength, Prime onder andere) dumbells t/m 100KG
- elke dag het jaar geopend maar op feestdagen wel met aangepaste openingstijden zodat als je moet werken je alsnog niet er kan trainen helaas.

Brooklyn gym
- Aardige mensen, maar wel iets ander volg als bij Foxgym beetje tussen basicfit en foxgym in
- Heel veel apparatuur
- mogelijkheid 24/7 abonnement te nemen)
- Apparatuur is fijn (hammerstrength, Nautilus, Panatta)

lid van 2 sportscholen momenteel

Foxgym
-De Sfeer (9/10 traint serieus)
-Goede muziek (meestal)
-Fijne apparatuur (Hammer strength, Prime onder andere) dumbells t/m 100KG
- elke dag het jaar geopend maar op feestdagen wel met aangepaste openingstijden zodat als je moet werken je alsnog niet er kan trainen helaas.

Brooklyn gym
- Aardige mensen, maar wel iets ander volg als bij Foxgym beetje tussen basicfit en foxgym in
- Heel veel apparatuur
- mogelijkheid 24/7 abonnement te nemen)
- Apparatuur is fijn (hammerstrength, Nautilus, Panatta)
Wie heeft er nou dumbbells van 100kg nodig? Er zijn maar een paar mensen op aarde die daarmee kunnen bankdrukken.

Terug
Naar boven