XXL Nutrition

Belangrijk Nieuws Waar moet je écht eens uit eten geweest zijn?

Bezoekers in dit topic

Rotterdam:

Thais: My Thai Son
Afghaans (weer eens wat anders): Afsana
Vegetarisch & Biologisch: Spirit
Chinees: Tai Wu (heel lang geleden dat ik hier eens geweest ben, dit was écht traditioneel Chinees, dus niet het Indisch (=Indonesisch) wat wij in de volksmond vaak Chinees noemen)

Vermijden:
Sumo en alle vreetschuren met lopende band voer. Landelijke ketens zijn kwalitatief meestal niet al te best (uitzonderingen daargelaten).
 
Loetje is wat mij betreft echt wel van een andere categorie dan Humphrey's of Cubanita (Cubanita vind ik ronduit afgrijselijk fwiw).
Het enige nadeel wat ik me van Loetje zo kan bedenken is dat je in sommige vestigingen wat langer moet wachten voordat je een tafeltje hebt vanwege de drukte, verder vind ik het een prima mix van prijs/kwaliteit.

De Humphrey's en Cubanita's rangschik ik qua kwaliteit in de categorie Beren/Atlantis/AYCE, etc.

Geef nergens aan dat dit ik Loetje wel in die categorie plaats toch, juist geen vreetschuur. Eens dat Cubanita en Humprhey's van een hele andere orde zijn, en vooral Cubanita erg slecht. Echte vreetschuur is en blijft de wok natuurlijk, maar opzich voor team(sport)uitjes best wel prima :)
 
In Utrecht het Ethiopische restaurant sunshine,

Grappig om 1x te hebben gedaan, moet er niet uit eten gaan om chique te dineren maar voor een gezellige avond is het prima. Leuke sfeer, goed eten en iets wat je niet vaker zal hebben gedaan.
 
ja die is lekker als afmaker
 
Broodje halfom van de FEBO ging er ook altijd in. Die op het Stadionplein was altijd druk. Daar zag ik echt vaak het grote hoofd van Roelof Hemmen staan.
 
En de shoarmaburgers, volgens mij hebben ze die niet meer...:(
 
Weet je welke FEBO echt niet normaal was. Die op de wallen, hoe heet die hoek ook alweer. Man man. Wat daar voorbij kwam schuivelen. Na de verbouwing wel altijd schoon, viel echt op.
 
Weet je welke FEBO echt niet normaal was. Die op de wallen, hoe heet die hoek ook alweer. Man man. Wat daar voorbij kwam schuivelen. Na de verbouwing wel altijd schoon, viel echt op.
Die is nog steeds goed, hoor! :D
 
satekrokket zo lekker, ja shoarmaburger mis ik echt, die saus was toppie.
Febo op zeedijk nog steeds goed indd, eerst ff naar sailor dan neuke daarna febo, prima dagbesteding
 
Back
Naar boven