AndroidHealthClinic

Belangrijk Nieuws Waar moet je écht eens uit eten geweest zijn?

Bezoekers in dit topic

Ortam BBQ in Rotterdam
Blue Sakura Zwolle
:meal::meal:
 
Ik ga morgen weer naar Ribhouse Texas in Epe.
Iemand aanraders voor hoofdgerecht?
 
Ter March & Co in Rotterdam voor lekkere malse burgers
Heel de Witte de With is wel aan te raden nu. Ter Marsch voor specifieke dingen om heen te gaan en Hamburg voor even een hamburger met de heerlijke milkshake die ze daar hebben ernaast.
Verbaast me dat Jaffa nog niet genoemd is op DBB.
 
lloydatoni ..ik vind het nogal tegenvallen op WdW, maar zal misschien ook wel met mijn standaard te maken hebben. Ik ga tegenwoordig zelden nog uit eten nu ik mijn eigen chef-kok in huis heb:heart:
 
World of Foods in de Bijlmer. Een soort Foodhallen, maar dan met eten uit minder voorspelbare landen. Dus niet een standaard Italiaan en een sushibar, maar een Ghanees, Pakistaan, Marokkaan of Armeen. Niet per se culinair hoogstaand, maar wel leuk voor iemand die openstaat voor nieuwe smaken. Ook zeer betaalbaar :)
 
World of Foods in de Bijlmer. Een soort Foodhallen, maar dan met eten uit minder voorspelbare landen. Dus niet een standaard Italiaan en een sushibar, maar een Ghanees, Pakistaan, Marokkaan of Armeen. Niet per se culinair hoogstaand, maar wel leuk voor iemand die openstaat voor nieuwe smaken. Ook zeer betaalbaar :)
Leuk idee, thx!
 
  • Like
Waarderingen: Pren
World of Foods in de Bijlmer. Een soort Foodhallen, maar dan met eten uit minder voorspelbare landen. Dus niet een standaard Italiaan en een sushibar, maar een Ghanees, Pakistaan, Marokkaan of Armeen. Niet per se culinair hoogstaand, maar wel leuk voor iemand die openstaat voor nieuwe smaken. Ook zeer betaalbaar :)

Op een paar honderd meter van m'n huis maar ben tot nu toe alleen nog maar bij de mac drnaast geweest :o
Als m'n cut klaar is toch moet ik toch wel een keertje binnenwandelen.
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Archontiko op Corfu. Beste en mooiste plek waar ik ooit gegeten heb. Tevens 1 van de goedkoopste restaurants.
 
Schijnt inderdaad erg goed te zijn.....nog nooit geweest, maar hij komt binnenkort ook in Nijmegen :D
Verschilt nogal per vestiging. De bediening is over het algemeen beneden maat maar het eten is wel ok.
 
Toko Pandora in hoofddorp. Fakking lekker eten :)
 
Iemand al eens bij Geishalounge in Breda geweest? Dit ziet er qua sushi ayce echt uit als de holy grail. Te sick menu, toetjesbuffet ook hnnnnnnnnnnnnnnnng. Zelf zalm sashimi er bij in.
https://geishalounge.nl/bundles/daigeishaloungefrontend/images/geishalounge-menukaart.pdf
Ik woon in Breda, maar nooit geweest; ook niemand uit mijn vriendenkring over gehoord trouwens. Ik zie op internet wisselende recensies. Op mij kun je overigens sowieso beter niet afgaan, want ik vind de meeste AYCE-restaurants kwalitatief erg slecht, zoals bijv. Sumo. Daarnaast ben ik niet zo'n sushifan. Overigens vond ik dat restaurant in R'dam Alexandrium waar we met de meet waren voor AYCE-begrippen echt wel goed. In Jasenko 's log zie ik dat hij erover te spreken is en ik weet dat hij een sushiliefhebber is.

Wat echt een goed sushirestaurant in Breda schijnt te zijn is Neri Sushi, maar dat is geen AYCE.
 
Ik woon in Breda, maar nooit geweest; ook niemand uit mijn vriendenkring over gehoord trouwens. Ik zie op internet wisselende recensies. Op mij kun je overigens sowieso beter niet afgaan, want ik vind de meeste AYCE-restaurants kwalitatief erg slecht, zoals bijv. Sumo. Daarnaast ben ik niet zo'n sushifan. Overigens vond ik dat restaurant in R'dam Alexandrium waar we met de meet waren voor AYCE-begrippen echt wel goed. In Jasenko 's log zie ik dat hij erover te spreken is en ik weet dat hij een sushiliefhebber is.

Wat echt een goed sushirestaurant in Breda schijnt te zijn is Neri Sushi, maar dat is geen AYCE.
Sushi eet ik alleen ayce. Ala Carré wordt het me veelte duur en vind ik zonde. En ondertussen na zo’n 20 sushi toko’s te hebben bezocht weet ik dat recensies op internet niks zeggen aangezien mensen gewoon graag zeiken
 
Sushi eet ik alleen ayce. Ala Carré wordt het me veelte duur en vind ik zonde. En ondertussen na zo’n 20 sushi toko’s te hebben bezocht weet ik dat recensies op internet niks zeggen aangezien mensen gewoon graag zeiken
Ligt eraan welke website. Over het algemeen vind ik dat bij AYCE's mensen op internet vaak nog behoorlijk positief zijn. Bovendien gaat het erom hoe een restaurant relatief scoort, dus hoe kritisch mensen zijn is niet relevant.
 
Bankoh in Nijmegen......
 
Back
Naar boven