Fitness Seller

Waar staan deze jongens stijf van?

Marky

Monstrous Giant
Waardering
333
Roepen jullie maar.

Wielrenners opgepakt na aftuiging
In Valkenburg zijn twee deelnemers aan de Amstel Goldrace opgepakt wegens mishandeling van twee automobilisten.

Slaan en schoppen
De inzittenden van de auto, een man van 42 en een vrouw van 46 uit Beek, toeterden toen ze de wielrenners wilden inhalen. Daarop dwongen de wielrenners de auto naar kant en begonnen te slaan en te schoppen. Ook de auto zelf kreeg het zwaar te verduren.

Verwondingen
Beide inzittenden van de auto moesten met zware verwondingen naar het ziekenhuis. De vrouw zou er slecht aan toe zijn. Beide wielrenners worden maandag voorgeleid aan de rechter.

Wielrenners opgepakt na aftuiging

Haha die crack patienten denken altijd dat ze king of the road zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Crack patienten. :roflol:

haha, en dan durft die EricR te zeggen dat mensen die vissen agressief zijn. Wielrenners zijn pas agressief :D

Ha ha ken dat...dat zijn de zelfde soort gekkie's die altijd zo geirriteerd doen als ik naar me werk fiets...in zo'n groep en doen als of ze de tour de france aan het fietsen zijn.En dan boos kijken omdat iemand niet voor ze aan de kant gaat...eikels.

Haha "Enzyme" staat ook ergens stijf van jongens.

hun hebben speed op joh daar gaan ze extra hard op :P

Des te meer reden om gewapend op stap te gaan tegenwoordig.

Maar even zonder gekheid: ze hadden die wielrenners beter plat kunnen rijden.

Ja Enzyme, "cod" zijn fantasie slaat weer eens op hol.

Jammer dat Chuck Norris niet in die auto zat: die had ze wel zoveel roundhouse kicks gegeven totdat ze met hun gebroken en verbrijzelde armen en benen volkomen verstrikt zaten in hun verkreukelde fiets frame.

Edit: Nu ik er over nadenk: in feite zou één roundhouse kick voldoende zijn.

Ow hun bedoel je :D ...ja lol weet ook niet wat ze gebruiken....

ik maai ze gewoon van de weg...

k heb een voorlopig rijbwijs en ik weet dus zogezegd niet beter...

Terug
Naar boven