AndroidHealthClinic

Waar staan deze jongens stijf van?

Rel toerfietsers, die zijn het ergste.

En dan zeggen dat er niet gebruikt wordt in de wielerwereld:rolleyes:

Roidrage.

Zou wel eens een schoon voorbeeld zijn van gebruik van de zogenaamd
POT BELGE .
Een mengeling van aphetamines en verdovende middelen daarvan kunnen mensen ook ereug agressief worden .
Ken veel wielrenner die het gebruiken je kan blijven doorgaan en voelt geen pijn .
maar bij de minste strubeling kan je door het lint gaan .

Die nerds rijden ook vaak door rood, als ze denken dat het nog wel ff kan.

Ze denken idd dat ze king of the road zijn... gewoon auto ervoor gooien :D

Crazy ass wielrenners,zeker hier in belgie heb je veel van die gasten die denken dat ze zich alles kunnen permitteren. Mja,ik heb altijd een busje traangas in het handschoenkastje zitten dus laat maar komen:)

EPO kiddos altijd voor uitkijken.

Woon zelf vlak bij valkenburg. Vriend van me trapten ze gister tegen de auto aan. Waarop hij de dopsleutel tegen zijn nek gooide. Nouja vervolg kan zich wel raden.

asociaal tuig is het. Zeker als ze met 20000 zijn.

maar het is wel zo dat die wielrenners dus echt denken dat de verkeersregels niet voor hun tellen .

Zou wel eens een schoon voorbeeld zijn van gebruik van de zogenaamd
POT BELGE .
Een mengeling van aphetamines en verdovende middelen daarvan kunnen mensen ook ereug agressief worden .
Ken veel wielrenner die het gebruiken je kan blijven doorgaan en voelt geen pijn .
maar bij de minste strubeling kan je door het lint gaan .

maar het is wel zo dat die wielrenners dus echt denken dat de verkeersregels niet voor hun tellen .

zo is het ook

hoe kun je nu door wielrenners afgetuigd worden :roflol:
100 % ecto armpjes

ik haalde vroeger altijd bij een exprofwielrenner de zogenaamde "trekflesjes"..was vloeibare amphetamine,veel beter spul dan speed,in insulinenaaldje en hup de bil in,en 8 uur lang feesten in clubs

lijkt me niet zo leuk voor je hart :D

ik haalde vroeger altijd bij een exprofwielrenner de zogenaamde "trekflesjes"..was vloeibare amphetamine,veel beter spul dan speed,in insulinenaaldje en hup de bil in,en 8 uur lang feesten in clubs

Dat is dus dat spul dat Herman Brood en die Juul B(wat zwart is moet zwart blijven) gebruiken ? Die spuiten toch ook, dacht ik. (oke, Brood die spuit niet meer :D)

yup,alleen die zetten naaldje in aders,dat durf ik nu net niet :)
ach,bil doet zijn werk goed :)

geeft gevoel en euforie van coke,en dat 8 uur lang,wat mdma erbij en perfect partycoctailtje,alleen jammer dat die troep bijna nergens meer te krijgen is

irritante gasten zijn het, nooit een bel op hun fiets en dan boos worden als je ze er niet langs laat omdat je ze gewoon niet opmerkt, stakkers.

laatst ook zo'n badmuts, reed ik op m'n pizzabrommer (voor de experts, tomosje, gaar ding) komt er een of ander irritant wielrennertje, gaat midden op de weg waar ik langsmoest om niks stilstaan, dus moest ik em al ontwijken, gaat ie mij een beetje proberen bij te houden, met die k*tfiets van hem. dat red ik nog met m'n omafiets.

das duidelijk..die gasten staan stijf van de Gatorade..

Terug
Naar boven