Andere intressies in de medische wereld? ben er zelf enorm geintresseerd in, ik ben van plan voor een paar doorbraken te zorgen, maar kan er niet verder over ingaan.
Toen ik 16 en jonger was, was ik geobsedeerd met computers, maakte mn eigen pc, installeerde experimentele versies van windows longhorn en dergelijke haha, nu weet ik er nix van, quad core en dergelijke f**k haha, ik ben al jaren niet meer op to date, programmeren is daarentegen niets voor mij, als het mij niet intresseerd kan ik er niet op focussen, en daar heb je focus voor nodig, indien je het zelf wilt leren ook, dus een no no voor mij,
Ik houd ook van docus en discussies op niveau dat zeker ook, zelf heb ik ook altijd controversiele meningen en ga enorm graag over bepaalde dingen in discussie.
Ik kan je trouwens helpen met kanker, if your interested, hoe zit het daar mee? als voorbeeld ph is enorm geimpliceerd in kanker en je kan je ph verlagen met baking soda, ook kunnen kanker cellen niet leven op ketonen.
Vooral better life trough chemicals intresseert me, cognitive enhancement met nootropics, life extension met bv candesartan, de mate dat je kan leren en hypothesissen dramatisch kan verhogen met amphetamine, mn stim verslaving was een key part voor mn kennis, maar het is natuurlijk geen lange termijn oplossing om op te leven, behalve als ik een genie wil worden zonder veranderingen in de wereld te brengen,
Aaanvechten van de either pro meds of nutritie, of supplementen, of traditionele chinese medicatie of meditatie als behandeling voor alles idioten.
Een van de belangrijkste dingen dat ik wil aanvechten aangezien ik geloof dat we zowat alle mentale en fysische aandoeningen kunnen genezen als we kijken naar het volledige gamma van behandelingen, dit includeerd supplementen, therapie, meditatie, lasertherapy, lichtterapy, aanvullen vitaminen mineralen, research chemicals die mss maar aleen getest zijn op ratten, medicatie en zo voort, het focussen op maar een enkele therapy is belachelijk en houd mensen weg van bepaalde augmentatie strategieen die ze in volledige remissie kunnen zetten. Ik ben een enorm grote fan van supplementen maar dan lees ik in het magazine dat ze gratis weggeven dat depressie bijvoorbeeld gwn een gevolg is van een nutriententekort, hier word ik enorm kwaad van aangezien dit kan lijden tot suicides als mensen geen medicatie willen proberen.
Daarneest vecht ik ook tegen de standaard medicinale behandelingen die amper werken, zoals ssris, of antipsychotica voor shizophrenia en zelfs gevaarlijk zijn, docters zijn even grote idioten als r**ards die die supplementen magazines uitbrengen.
Ik ben geintresseerd in de toxines die we ingesten, r**ards zitten altijd te zeveren over veilige dingen zoals aspartaam en msg, terwijl bpa in plastiek verschrikkelijk toxisch is en we toxische dosissen hiervan innemen, daarnaast zijn studies van mogenlijke toxische stoffen op veel te korte termijn gedaan en gebeuren er epigenetische veranderingen die we niet kunnen waarnemen in een klinishe setting + we worden exposed naar een combinatie van een verschrikkelijke hoeveelheid stoffen en samen kunnen die schade veroorzaken wat ze individueel niet doen, daarnaast zijn ze toxish voor babys in moedermelk waar toxines zich opbouwen.
Bpa exposure during pregnancy veroorzaakt epigenetische veranderingen waardoor er veranderingen in onderandere het dopamine systeem zijn van babys, en binnen een decode ofzo hebbe we een explosie van mentale ziektes.
Anyway, ik ga er een beetje teveel op in haha