XXL Nutrition

Waarom ben jij begonnen?

LMFAO

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
63kg
Vetpercentage
12%
Ik heb een vraag aan alle pubers die aan krachttraining doen: Waarom zijn jullie begonnen? Mijn vader zegt dat de meestte pubers in de sportschool daar zijn omdat ze onzeker zijn over hun lichaam, ikzelf ben het daar niet mee eens. Wie hier kan mijn uitspraak onderbouwen :p

(heb geen soortgelijke topic kunnen vinden)

ben geen puber maar vind spieropbouw/voeding/training reuze interessant.
vandaar ook mn studie keuze: bewegingswetenschappen.!

Omdat ik 1,80m en 48kg was.

Somaliers waren dikker

Kben natuurlijk begonnen voor een beter lichaam (en ja ook omdat ik daar onzeker over was, was namelijk super duper mager). maar nu vind ik het ook echt leuk om te doen :)

Ik wou altijd al de grootste en de sterkste zijn maar ik kwam erachter dat van alleen opdrukken dat niet ging gebeuren dus ben maar begonnen met echt trainen.

Ben trouwens niet begonnen uit onzekerheid maar ik wou me gewoon machtig voelen :D

Mijn pa schaamde zich voor mijn lichaam, ik was vroeger zon 68 kilo bij 1.80. Dus hij dwong me:thumbup:

eigenlijk om ietsjes af te vallen en meer strength

Ik heb een vraag aan alle pubers die aan krachttraining doen: Waarom zijn jullie begonnen? Mijn vader zegt dat de meestte pubers in de sportschool daar zijn omdat ze onzeker zijn over hun lichaam, ikzelf ben het daar niet mee eens. Wie hier kan mijn uitspraak onderbouwen :p

(heb geen soortgelijke topic kunnen vinden)

Ik doe het zodat ik andere pubers onzeker kan maken. :)

Just for fun. Was niet onzeker, maar ben er wel nóg zekerder door geworden.

Ik ben begonnen omdat ik altijd anaal vernederd werd. Nu ben ik de sterkste en doe ik het terug.

omdat dat hoort.

ben begonnen omdat ik er al langere tijd in geïnteresseerd was om sterk te worden, en groter.
toen de knoop doorgehakt en begonnen. nu ben ik een addict die nooit zijn training overslaat sinds die begonnen is met trainen.

Elke tiener droomt er wel van om sterk & breed gebouwd te zijn geloof ik.
Dan heb je weer die kerels met BlOkJuUuUuUhS.
En over dat zelfvertrouwen, het helpt wel hoor ;)
Er is een groot verschil of je als kleine ecto op de plank van het zwembad staat, of als een brede kikker met dikke pecs.

dragon ball Z

Blokjuhz voor chikies. Zei tegen me pa dat ie dan geen kleverig toetsenbord + muis meer zal hebben omdat ik mn zak kwijt kan bij de chikies. Ballen enzo je weet tok

ben geen puber maar vind spieropbouw/voeding/training reuze interessant.
vandaar ook mn studie keuze: bewegingswetenschappen.!

Mee eens, ik vind het boeiend om te zien wat je kan bereiken met wat discipline. Uiteraard doe ik het ook voor de looks en mijn conditie, en ik denk iedereen wel dus laten we eerlijk blijven en toegeven dat we een stel pubers zijn.

Vroeger was ik een dikkertje (180cm bij 90kg+) en ben begonnen met waterpolo om af te vallen. Dat was allemaal erg leuk en ik ben hoog opgeklommen maar ik wou beter worden en ben daarnaast kt gaan doen ter ondersteuning van mijn sport. Echter letten ik niet op mijn voeding en bleef maar afvallen tot ik te weinig woog voor mijn lengte (189cm - 74 kilo). Ik was zo bang om weer vet te worden dat ik naar een diëtiste moest.. ze kon me niet overtuigen.

Tot ik op een dag dit forum ontdekte en de schakelaar om ging, ik moest meer eten ten behoeve van mijn sport veel meer eten, anders zou ik nooit een beest worden.

Zo doende ben ik in deze wereld gerold, met veel resultaat so far. Toen ik echt serieus spiermassa aan begon te zetten was ik verslaafd aan krachttraining/bodybuilding. Ook gingen mijn waterpolo prestaties ontzettend vooruit, zeker als verdediger is kracht belangrijk, momenteel speel ik in de landelijke competitie :o

Samengevat, van een dikz*k naar een ecto, van een ecto naar een (nouja oordeel zelf maar). Heb ontzettend veel te danken aan dit forum, het heeft mij in de eerste plaats zelfvertrouwen gegeven om veel te eten en ook heeft het mij gemotiveerd een 'bodybuilder' te worden. Ben begonnen met KT ter ondersteuning van mijn sport maar tegenwoordig heeft KT net zoveel prioriteit als mijn sport, zou het beiden nooit op kunnen geven.

Veel te lang verhaal.. leest toch niemand :stfu:

Laatst bewerkt:
Omdat ik sterker dan de gemiddelde mocro wil zijn

Terug
Naar boven