MuscleMeat

Waarom ben jij begonnen?

In het begin, voor de grietjes:rolleyes:

Ik deed geen sport, men moeder fitnesste.

Ze zei dat ik maar eens een keertje moest meegaan misschien vond ik het wel leuk.

Ik vond het toen ook geweldig leuk. en zeker toen ik wat massa begon aan te zetten was ik verkocht.

OMdat ik het intressant vind wat je allemaal met je lichaam kan doen, dat je met mentaliteit en discipline heel ver kan komen. OOk vind ik het gewoon leuk om sterk en groot te zijn!
Jaffe

dragon ball Z en ander animes xD

Zocht een nieuwe hobby als afleiding voor mijn liefdesverdriet.
Beetje uit de hand gelopen...

Maar je vader heeft een veelgebruikte reden genoemd

Laatst bewerkt:
Omdat ik niet door het leven wilde gaan als een uitgezakte pattatenzak. Niet dat ik dat was (skinny-fat) maar vooral voor de toekomst. Voor de chicks hoef je niet te trainen , het enige voordeel die je eruit zal halen is meer zelfvertrouwen.

Dragonball Z, Rocky etc, om de sterkste te zyn.

"Omdat ik niets meer aan sport deed"
De enige reden eigenlijk, ik wist toen echt NIKS over spieren of spierbouw, ik deed echt maar wat. Ik had niet eens door dat je gespierd kon worden van fitness. :o
Wat ik in de eerste 6 maanden trainen bereikt heb is gelijk aan wat ik nu in 6 weken doe :)

Pas toen ik resulaten ben gaan zien en ben gaan lezen wist ik eigenlijk waar ik mee bezig was.
Nu is mijn motivatie voornamelijk gebaseerd op een gespierder lichaam krijgen, omdat het vet is om in de spiegel te kijken en voor de chickiezz.
Zelfvertrouwen heb ik ook echt gegained, zeker weten. :rolleyes:

ben begonnen omdat ik veel te vet was en om chicks te kunnen versieren, ik was niet helemaal onzeker maar door de maanden/jaren heen ben ik wel zelfverzekerder geworden door deze sport.

ik ben begonnen met een missie.
wedstrijden mee doen en flink trainen.
duurt nog wel wat jaartjes voor ik zover ben maar het is altijd goed om met een doel te trainen motiveerd ook beter vind ik.

vriend van me z'n vader opende een gym

dan beseft dat het een k*t gym health shit was zonder barbell

andere gym en squats, en echt beginnen trainen

Ik was had en beetje overgewicht, 75 kilo en 1.75 skinny-fat dus en was best slap. Dus begon met gewichten te trainen om sterker te worden en er natuurlijk beter uit te zien. Nu is het meer voor kracht en echt sterk te worden.

Omdat ik eruit zag als een simpele zoutzak.

Begonnen om af te vallen, doel is nu verlegd naar écht gespierd willen worden.

in het begin was ik gruwelijk mager en ik wilde dus graag gespierd worden. later ben ik mij gaan verdiepen in voeding en werd het een obsessie/verslaving

Toen ik zes jaar was zag ik een sterkste man wedstrijd in san francisco (op tv), toen besefte ik van "sterke mannen kunnen alles" Op men 16 jaar begonnen met fitness (met nog steeds diezelfde gedachte) Altijd als ik een gespierde kerel zag (wat ik toen toch gespierd stond, viel men mond open). Als ik nu die kerels terugzie vind ik ze vrij smal :D

=> Chicks vallen op muscles was mijn redenering toen, kerels vinden gespierde mannen altijd "graaf" => trainen.

Nooit gedacht dat ik powerlifting en sterkste man wedstrijden mee ging doen, zeker toen ik 58 kg woog bij 1.79 toen ik begon :)

Terug
Naar boven