Fitness Seller

Waarom ben jij begonnen?

Vanwege liefdesverdriet en ik wou niet meer zwak zijn en sterk ogen....en ik wou the body van een worstelaar krijgen (bennek nog steeds mee bezig natuurlijk, ik train nog maar anderhalf jaar met spijtige dips..and some other reasons

Toen ik zes jaar was zag ik een sterkste man wedstrijd in san francisco (op tv), toen besefte ik van "sterke mannen kunnen alles" Op men 16 jaar begonnen met fitness (met nog steeds diezelfde gedachte) Altijd als ik een gespierde kerel zag (wat ik toen toch gespierd stond, viel men mond open). Als ik nu die kerels terugzie vind ik ze vrij smal :D

=> Chicks vallen op muscles was mijn redenering toen, kerels vinden gespierde mannen altijd "graaf" => trainen.

Nooit gedacht dat ik powerlifting en sterkste man wedstrijden mee ging doen, zeker toen ik 58 kg woog bij 1.79 toen ik begon :)

??

Kinderen begonnen spontaan in mij te klimmen..ze dachten dat ik een klimrek was.

Toen besloot ik om van 65kg terror gewicht af te komen..

1,85 + 55kg. Toen gaan Eten, Eten, Eten en trainen

Meerdere redenen;

- Ik deed niet meer aan sport, na 8 jaar atletiek.
- Was te licht/slap.
- Had dumbbells thuis liggen.
- Om me beter en zelfverzekerder te voelen.

Zo is het begonnen, nu is het gewoon echt mijn sport en hobby.

Ik vond toen ik klein was (en nu soms ook nog) dat ik altijd opkijk naar gespierde mannen, was gewoon indrukwekkend om ze te zien.

Je hebt een filmpje van bv markus Ruhl die gaat winkelen waarbij je iedereen ziet omkijken, is toch leuk als mensen zo naar je zouden kijken? (Heb dit enkel in een zwembad/sauna momenteel :( )

nadat ik 8 jaar deed aan zwemmen was ik daarmee gestopt en deed een aantal jaar niks meer aan sport.. ik ben een ecto die mager is en tog alles kon eten en wilde graag wat breder zijn en maak al aardig progressie. Ik vond het ook direct leuk om het te doen, en voor de chicks natuurlijk ook

Omdat ik gezien mijn lengte veel te licht was/ben, 80 kilo bij 2,04m(?) ongeveer. Ben nou qua lengte groot, nu nog qua breedte.

Omdat ik teveel klappen kreeg bij uitwedstrijden van Arsenal :(

Niet echt dus, gewoon omdat m'n maatjes ook aan KT deden, en zag het als een extra dimensie voor de vechtsporten waar ik toen aan deed.

---------- Post added at 14:21 ---------- Previous post was at 14:20 ----------

Toen ik zes jaar was zag ik een sterkste man wedstrijd in san francisco (op tv), toen besefte ik van "sterke mannen kunnen alles" Op men 16 jaar begonnen met fitness (met nog steeds diezelfde gedachte) Altijd als ik een gespierde kerel zag (wat ik toen toch gespierd stond, viel men mond open). Als ik nu die kerels terugzie vind ik ze vrij smal :D

=> Chicks vallen op muscles was mijn redenering toen, kerels vinden gespierde mannen altijd "graaf" => trainen.

Nooit gedacht dat ik powerlifting en sterkste man wedstrijden mee ging doen, zeker toen ik 58 kg woog bij 1.79 toen ik begon :)
Que?

Beginnen trainen omdat een maat van me dat ook deed en omdat ik op zoek was naar een leuke sport. Toen als doel gesteld om 60kg te wegen. 60kg zou mooi zijn, maar veel meer moest het ook niet zijn. 70kg zou er niet meer uitzien, je moet ook niet te "breed" worden natuurlijk.
Momenteel staat mijn doel op 90kg :p

Beginnen trainen omdat een maat van me dat ook deed en omdat ik op zoek was naar een leuke sport. Toen als doel gesteld om 60kg te wegen. 60kg zou mooi zijn, maar veel meer moest het ook niet zijn. 70kg zou er niet meer uitzien, je moet ook niet te "breed" worden natuurlijk.
Momenteel staat mijn doel op 90kg :p

Geen 100 meer?

Toch niet tegen volgende zomer :p

ben jaar geleden begonnen omdat collega zei dat ik aanleg had om een sterke kerel te worden. ben ik een jaar tijd van 83 kilo naar 93 kilo opgeklommen, ben 1,80 lang.
toen ik begon drukte ik 1x 75 met bankdrukken, nu exact jaar later 115.
en nog verbeter ik mezelf razendsnel, ben benieuwd waar ik ga eindigen.

ben jaar geleden begonnen omdat collega zei dat ik aanleg had om een sterke kerel te worden. ben ik een jaar tijd van 83 kilo naar 93 kilo opgeklommen, ben 1,80 lang.
toen ik begon drukte ik 1x 75 met bankdrukken, nu exact jaar later 115.
en nog verbeter ik mezelf razendsnel, ben benieuwd waar ik ga eindigen.

75 kilo bankdrukken als je begint is niet weinig, dan heb je zeker aanleg!

Omdat ik iets van sport moest doen en het mij altijd al leuk leek:D

Ik wou blokjes alleen toen ik deze had begon de waanzin, van steeds groter en groter willen worden

Ik vond dat dit fysiek belachelijk was en snel verbeterd moest worden.

omdat je altijd die gastjes breed ziet lopen zonder spieren en nu ga ik zelf spiere kweke en dan kan ik lekker breed lopen met spieren:D

nop puur voor sport want ik deed niks aan sport en anders kwam ik eruit te zien as een fatty. maar sinds ik het doe word het elke keer weer een uitdaging om te gaan!

Terug
Naar boven