- Waardering
- 394
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toen ik zes jaar was zag ik een sterkste man wedstrijd in san francisco (op tv), toen besefte ik van "sterke mannen kunnen alles" Op men 16 jaar begonnen met fitness (met nog steeds diezelfde gedachte) Altijd als ik een gespierde kerel zag (wat ik toen toch gespierd stond, viel men mond open). Als ik nu die kerels terugzie vind ik ze vrij smal
=> Chicks vallen op muscles was mijn redenering toen, kerels vinden gespierde mannen altijd "graaf" => trainen.
Nooit gedacht dat ik powerlifting en sterkste man wedstrijden mee ging doen, zeker toen ik 58 kg woog bij 1.79 toen ik begon![]()
gaat jou nog steeds moelijk af chicks versierenben begonnen omdat ik veel te vet was en om chicks te kunnen versieren, ik was niet helemaal onzeker maar door de maanden/jaren heen ben ik wel zelfverzekerder geworden door deze sport.

)
Que?Toen ik zes jaar was zag ik een sterkste man wedstrijd in san francisco (op tv), toen besefte ik van "sterke mannen kunnen alles" Op men 16 jaar begonnen met fitness (met nog steeds diezelfde gedachte) Altijd als ik een gespierde kerel zag (wat ik toen toch gespierd stond, viel men mond open). Als ik nu die kerels terugzie vind ik ze vrij smal
=> Chicks vallen op muscles was mijn redenering toen, kerels vinden gespierde mannen altijd "graaf" => trainen.
Nooit gedacht dat ik powerlifting en sterkste man wedstrijden mee ging doen, zeker toen ik 58 kg woog bij 1.79 toen ik begon![]()

Beginnen trainen omdat een maat van me dat ook deed en omdat ik op zoek was naar een leuke sport. Toen als doel gesteld om 60kg te wegen. 60kg zou mooi zijn, maar veel meer moest het ook niet zijn. 70kg zou er niet meer uitzien, je moet ook niet te "breed" worden natuurlijk.
Momenteel staat mijn doel op 90kg![]()
ben jaar geleden begonnen omdat collega zei dat ik aanleg had om een sterke kerel te worden. ben ik een jaar tijd van 83 kilo naar 93 kilo opgeklommen, ben 1,80 lang.
toen ik begon drukte ik 1x 75 met bankdrukken, nu exact jaar later 115.
en nog verbeter ik mezelf razendsnel, ben benieuwd waar ik ga eindigen.
Goed punt...