Kirby
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 86
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 123kg
- Vetpercentage
- 30%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar waarom vind jij dat als iemand wel eens in zijn leven ermee geconfronteerd is geweest en ervoor koos om het te negeren, hypocriet?
Koeien, schapen, kippen, varkens ect worden deze tijd alleen maar gefokt en dus levend gehouden voor consumptie. Voor de rest hebben deze beesten geen belang meer voor de samenleving. ( we kunnen ze missen )
We hebben ook geen ruimte meer om ze los te laten in de natuur.
Het probleem zit hem alleen in sommige omstandigheden waarin de beesten leven.
Daarom. Biologisch.
k heb 4 weken geleden nog gedoet, ik heb net mn Bsc gehaald (niet dat dat een prestatie is, maar normale mensen menen toch van welJe doet me ontzettend denken aan een kennis van mij, 21 jaar, komt nooit buiten, permavirgin en spendeert zijn tijd aan WoW en biased research om zijn eigen waanideeen te staven. En ne als hij kom jij ook heel arrogant en hautain over zonder eigelijk ooit iets bereikt te hebben irl.
) en ik ben 23.
Jullie (ik veralgemeen naar alle beta-shut ins) hebben het ongelooflijke vermogen jezelf hoger in te schatten dan anderen wat volgens mij een kenmerk van een verzwakkende band met de realiteit, want moest je wel realiteitszin hebben zou je doorhebben dat niemand onder de indruk is van je zogenaamde intelligentie en niemand je ook als zodanig inschat (uiteraard is het mogelijk dat je dit wel doorhebt maar als textbook narcist zul je dit afwimpelen als 'iedereen is gewoon dommer dan ik).
wie de bal kaatst kan hem terug verwachtenIk schrijf dit omdat ik mij irriteer aan jouw hautaine gedrag en iemand als Mc.chick 'minder intelligent' noemen, is gewoon te zielig en steekt echt mijn ogen uit. Je kent hem niet eens.

sowieso dat xyzyx een grotere kneus is dan ikEn zelfs als zit ik er voor het overgrote deel naast ben je nog altijd de grootste kneus van het forum, geen respons nodig ik wou je dit gewoon even laten weten x

Nou daar valt ook nog over te discussieren!
Allereerst ben ik ervan overtuigd dat "biologisch" vlees gewoon van dezelfde boer afkomt.
Denk je nou echt dat ze daar een apart gebouw neerzetten om dat te scheiden terwijl er amper verschil in zit.
Kijk maar naar zoiets als het paardenvlees schandaal van laatst.. alleen andere verpakking
als je het mij vraagt .
Om op die manier de consument een goed gevoel te geven, en te laten denken dat ze ook goed bezig zijn.
Ten tweede, hoe kom je erbij dat het vee geen goed leven heeft?!
Soms zou je willen wensen dat je bijv. een varken was.
Liggen de hele dag te tukken gaan af en toe wat eten en weer verder tukken, prima leventje..
Er zijn ook (heel veel) regels voor boeren dat ze maar een bepaald aantal varkens of koeien o.i.d. in 1 hok van een bepaalde afmeting mogen hebben, nou en neem maar van mij aan daar word streng op gecontroleerd!

je mag me labelen zoals je zelf wilt als je daar zelf beter van wordt, het gaat erom dat jij een ongelooflijke kneus bent en met de 26 letters die je ter beschikking hebt zul je nooit het tegendeel kunnen bewijzen.
Met biased research bedoel ik dat iemand die zo zeker is van zijn eigen denkvermogen als jij nog 1000 cursussen mag volgen, je vult uiteindelijk gewoon je paradigma aan met kennis die jij gaat gebruiken om JOUW subjectieve ideeen te staven, en subjectief zijn ze zeker. Dus van echte objectiviteit kan er niet gesproken worden.
maar ik was eigelijk niet uit op een reactie, ik wilde je gewoon laten weten dat je een kneus bent en hopelijk gaat het betaleven je nog goed af.

Angelus, wat vind je dan van mijn ''waarom geen vegetariër''?
fout en bovendien irrelevantIk denk dat de mens vlees hoort te eten: dit doen we al járen, vanuit vroeger de jacht.
(dit betekent overigens niet dat mensen die geen vlees eten niet gezond kunnen zijn)
Ik vind het lekker.
correctIk vind dat als je geen vlees wilt eten, maar wel vis (dat zie je wel vaker; ''ik ben vegetariër maar ik eet wel vis'') of andere producten die geleefd hebben, je dan hypocriet bent. Het is alles of niks.
foutAls je geen vlees eet omdat je denkt dat het ongezond is, dan ben je geen vegetariër.
nee(ik ga niet álles lezen, maar ben jij wel vegetariër?)
vind het een interessante kwestie

Waarom leeft een Anus topic eigenlijk altijd..
Kunnen we zijn topics niet na 10 reacties een slotje geven ofzo

---------- Post toegevoegd 2 September 2013 om 13:13 ----------
fout en bovendien irrelevant
correct
fout
nee
vereist een verklaringff de optie 'anders' toegevoegd want de keuzes slaan nergens op.

nee, dat deel klopte wel, "fout" sloeg op het "de mens hoort vlees te eten"Oke, even een samenvatting:
Jij denk dat het niet klopt dat mensen vroeger jaagde op dieren en deze op aten.
mijn topic is geen meningtopic, het gaat om het al dan niet bestaan van de mogelijkheid van het verenigen van je morele waarden met je beslissing om vlees te eten. Iets wat zo goed als onmogelijk is tenzij je enkel biologische dingen koopt.Overigens wel relevant voor mijn mening omdat dit mij aanspoort tot vlees eten.
Jouw topic is een mening topic, dus sowieso relevant.
vegetariërJij vind dat als je geen vlees eet omdat je het alleen niet wil eten omdat je denkt dat het ongezond is, dat je dan vegetariër bent?
Een vegetariër ben je omdat je uit protest geen vlees wilt eten omdat dit zielig is voor de dieren.

opnieuw, ik vind het een interessante kwestie.Plus inderdaad, waar maak je je druk om als je zelf geen vegetariër bent?