AndroidHealthClinic

waarom deca en tren niet samen?

mathijs

Cool Novice
Waardering
1
Ik hoor verschillende verhalen dat de combinatie deca en tren niet samen gaan.
Weet iemand of dit waar is en wat daar de reden van is?

Ze zetten niet om naar progesteron. Ze hebben een bepaalde affiniteit voor de progesteron receptor (bij tren is die zelfs hoger dan voor progesteron zelf!) en daarom kan je bepaalde prolactine gerelateerde bijwerkingen verwachten.

Beide kunnen direct hechten aan progesteron receptoren die precies veel voorkomen rondom tepels (zeer zeker in combinatie)
Dit kan makkelijk een progesteron gerelateerde gyno veroorzaken.
Welke moeilijker zijn te bestrijden dan een oestrogeen gerelateerde gyno.
Bij een prolactine gerelateerde gyno helpen dostinex en bromo.
Wil je een progesteron gerelateerde gyno vermijden dan moet je zorgen dat je je oestrogeen levels op orde heb.
Oestrogeen is nodig om progesteron receptoren aan te maken, en progesteron maakt oestrogeen receptoren weer gevoeliger.
Dus hoe meer oestrogeen hoe meer progesteron receptoren. Betekend eerder kans op gyno.
Oestrogeen en progesteron receptoren zijn zo gevoelig dat ze zich niet alleen aan oestrogenen laten hechten.
Maar aan elk stof met een oestrogene werking (aas)

dosti/bromo werkt toch alleen tegen prolactine gyno? en geen progesteron gyno?

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik denk ook dat die prolactine gerelateerde gyno bedoeld.

Trenbolone is actually very similar to Deca-Durabolin (Nandrolone Decanoate), except for a c-9 and c-11 double bond.
These two double bonds are very important, however, and provide Trenbolone with several important differences.
Firstly, the c9 bond serves to prevent aromatization (conversion) to estrogen,
while the c11 double bond seems to increase Androgen Receptor binding quite profoundly (although this may also have something to do with the c9 bond as well).
Thus, as compared with Deca, Trenbolone’s lack of estrogenic activity and potent ability to bind to the androgen receptor allow it to be a much stronger anabolic/androgenic agent than Deca. So what we see in Trenbolone is a drug that’s roughly 4x as anabolic as Deca, and roughly 10x as androgenic (according to the Vida Reference scale).
With Trenbolone, the majority of weight gained on this drug is lean and quality muscle.

Altijd heel leuk om te lezen, 4x meer anabool en 10x meer androgeen als Deca. Je zou gaan denken dat deca maar een k*tmiddel is tov tren maar dat is het zeker niet.

krijg je dan geen trendick ?:D

Deca en Tren lijken erg op elkaar. Tren is een versleutelde deca. Velen malen sterker (in theorie)
Tren zou zo versleuteld zijn dat deze een veel sterkere androgene werking heeft en minder zou omzetten naar oestrogeen !

Beide zijn dus een 19nor.

Je kan deze middelen dus wel stacken.
Alleen versterken ze elkaar niet. (geen synergie)

Beide kunnen direct hechten aan progesteron receptoren die precies veel voorkomen rondom tepels (zeer zeker in combinatie)
Dit kan makkelijk een progesteron gerelateerde gyno veroorzaken.
Welke moeilijker zijn te bestrijden dan een oestrogeen gerelateerde gyno.
Bij een prolactine gerelateerde gyno helpen dostinex en bromo.
Wil je een progesteron gerelateerde gyno vermijden dan moet je zorgen dat je je oestrogeen levels op orde heb.
Oestrogeen is nodig om progesteron receptoren aan te maken, en progesteron maakt oestrogeen receptoren weer gevoeliger.
Dus hoe meer oestrogeen hoe meer progesteron receptoren. Betekend eerder kans op gyno.
Oestrogeen en progesteron receptoren zijn zo gevoelig dat ze zich niet alleen aan oestrogenen laten hechten.
Maar aan elke stof met een oestrogene werking (aas)

Ooit heb ik hier een topic gepost met exact de verschillen qua binding. Kan hem alleen even nergens vinden.

En omdat ze beide erg onderdrukkend zijn op de axis.

deca en tren kan perfect mits stack met T
uiterst goeie combo trouwens

Beide verhogen je prolactine.

Prolactine onderdrukt je testosteron wat je herstel moeilijk maakt, zeker met lange esters.

Genoeg test laten meelopen om je dopamine te verhogen.. wat je prolactine weer onderdrukt.

Als je uit ervaring weet je dat je lastig opstart na een kuur (BLOEDONDERZOEK!) zou ik zeer zeker geen 2 19nor variaten stacken.

het geld voor beide. deca en tren kunnen direct op de progesteron receptoren werken. progesteron gerelateerde gyno dus. alleen dan helpt bromo niet. werkt wel voor prolactine gerelateerde gyno. vandaar de wijzing. anders gaan mensen verkeerde dingen aan nemen. en dat is niet de bedoeling hehe. gr.

jij had het fout neergezet endat heb je later veranderd. je kon ook jezelf quoten en zeggen dat je fout zat ofzo.

Laatst bewerkt:
ik gainde er iig heel goed op,perfecte kwaliteit spieren .Mijn ademhaling was wel heel slecht bij die combo.

Zal met de voerhoging van het bloedvolume en de daaraan gekoppelde bloeddruk verhoging te maken hebben. Plus dat je hart al dat extra bloed wel moet rondpompen, heb er zelf nu ook weer erg last van, zodra ik dmv medicijnen tegen de 90 kg aankom krijg ik last van mn meermassa.

jij had het fout neergezet endat heb je later veranderd. je kon ook jezelf quoten en zeggen dat je fout zat ofzo.

opvallend dat de betreffende posts geen 'laatst aangepast blabla' regel erbij hebben.... dit riekt naar onethisch moderatie ;)

-1

Ooit heb ik hier een topic gepost met exact de verschillen qua binding. Kan hem alleen even nergens vinden.

email: navy@safe-mail.net

--------------------------------------------------------------------------------
Laatst aangepast door Navy : 20 January 2009 om 22:59. Reden: dit is misschien iets duidelijker.

dosti/bromo werkt toch alleen tegen prolactine gyno? en geen progesteron gyno?
9% 100kg

--------------------------------------------------------------------------------
Laatst aangepast door Navy; 20 January 2009 om 22:57.

Terug
Naar boven