Ik hoor verschillende verhalen dat de combinatie deca en tren niet samen gaan.
Weet iemand of dit waar is en wat daar de reden van is?
Weet iemand of dit waar is en wat daar de reden van is?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beide kunnen direct hechten aan progesteron receptoren die precies veel voorkomen rondom tepels (zeer zeker in combinatie)
Dit kan makkelijk een progesteron gerelateerde gyno veroorzaken.
Welke moeilijker zijn te bestrijden dan een oestrogeen gerelateerde gyno.
Bij een prolactine gerelateerde gyno helpen dostinex en bromo.
Wil je een progesteron gerelateerde gyno vermijden dan moet je zorgen dat je je oestrogeen levels op orde heb.
Oestrogeen is nodig om progesteron receptoren aan te maken, en progesteron maakt oestrogeen receptoren weer gevoeliger.
Dus hoe meer oestrogeen hoe meer progesteron receptoren. Betekend eerder kans op gyno.
Oestrogeen en progesteron receptoren zijn zo gevoelig dat ze zich niet alleen aan oestrogenen laten hechten.
Maar aan elk stof met een oestrogene werking (aas)
Trenbolone is actually very similar to Deca-Durabolin (Nandrolone Decanoate), except for a c-9 and c-11 double bond.
These two double bonds are very important, however, and provide Trenbolone with several important differences.
Firstly, the c9 bond serves to prevent aromatization (conversion) to estrogen,
while the c11 double bond seems to increase Androgen Receptor binding quite profoundly (although this may also have something to do with the c9 bond as well).
Thus, as compared with Deca, Trenbolone’s lack of estrogenic activity and potent ability to bind to the androgen receptor allow it to be a much stronger anabolic/androgenic agent than Deca. So what we see in Trenbolone is a drug that’s roughly 4x as anabolic as Deca, and roughly 10x as androgenic (according to the Vida Reference scale).
With Trenbolone, the majority of weight gained on this drug is lean and quality muscle.
Altijd heel leuk om te lezen, 4x meer anabool en 10x meer androgeen als Deca. Je zou gaan denken dat deca maar een k*tmiddel is tov tren maar dat is het zeker niet.

Deca en Tren lijken erg op elkaar. Tren is een versleutelde deca. Velen malen sterker (in theorie)
Tren zou zo versleuteld zijn dat deze een veel sterkere androgene werking heeft en minder zou omzetten naar oestrogeen !
Beide zijn dus een 19nor.
Je kan deze middelen dus wel stacken.
Alleen versterken ze elkaar niet. (geen synergie)
Beide kunnen direct hechten aan progesteron receptoren die precies veel voorkomen rondom tepels (zeer zeker in combinatie)
Dit kan makkelijk een progesteron gerelateerde gyno veroorzaken.
Welke moeilijker zijn te bestrijden dan een oestrogeen gerelateerde gyno.
Bij een prolactine gerelateerde gyno helpen dostinex en bromo.
Wil je een progesteron gerelateerde gyno vermijden dan moet je zorgen dat je je oestrogeen levels op orde heb.
Oestrogeen is nodig om progesteron receptoren aan te maken, en progesteron maakt oestrogeen receptoren weer gevoeliger.
Dus hoe meer oestrogeen hoe meer progesteron receptoren. Betekend eerder kans op gyno.
Oestrogeen en progesteron receptoren zijn zo gevoelig dat ze zich niet alleen aan oestrogenen laten hechten.
Maar aan elke stof met een oestrogene werking (aas)
Ooit heb ik hier een topic gepost met exact de verschillen qua binding. Kan hem alleen even nergens vinden.

het geld voor beide. deca en tren kunnen direct op de progesteron receptoren werken. progesteron gerelateerde gyno dus. alleen dan helpt bromo niet. werkt wel voor prolactine gerelateerde gyno. vandaar de wijzing. anders gaan mensen verkeerde dingen aan nemen. en dat is niet de bedoeling hehe. gr.
Zeg me er wat van ik ben bijna heel de dag buiten adem.ik gainde er iig heel goed op,perfecte kwaliteit spieren .Mijn ademhaling was wel heel slecht bij die combo.
jij had het fout neergezet endat heb je later veranderd. je kon ook jezelf quoten en zeggen dat je fout zat ofzo.