XXL Nutrition

Waarom doe jij aan bodybuilden?

Stefox

Cool Novice
Waardering
0
Waarom doe jij het?

Ik ben zeer nieuwsgierig naar de redenen waarom iemand ervoor kiest om zich aan een strak schema te houden, en zich meerdere keren helemaal voluit te geven in de gym, en alle andere dingen die er bij horen.

Ikzelf doe het vooral om me comfortabeler en zelfverzekerder te voelen in mijn eigen kleding, en deed het ook om aantrekkelijker te zijn voor vrouwen.

Wees eerlijk, niks is raar!

Omdat ik een freak wil worden.

Zelfvertrouwen, doel in leven, plezier/hobby en een beetje voor vrouwen ;)

om geen papz*k te zijn en om sterk te worden

om het voor vrouwen te doen is wel raar... want die boeit het weinig tot niets.. veel vinden het al snel lelijk.. en degene die het wel mooi vinden kijken heus wel verder dan je lichaam

Vrouwen houden niet van een freak maar zeker wel van het beachboy type, en de meeste amateurs geraken toch niet veel verder dan dat laatste.

oorspronkelijk omdat mijn lief mij had gedumpt en had beloofd sterker te worden omdat haar ex lief lastig deed en om dat probleem 'op te lossen' (:d)...enja uiteindelijk gewoon verslaving, altijd groter en beter willen zijn :)

Omdat ik het mooi vind om mijn eigen grenzen te verleggen, op lichamelijk en mentaal gebied.

Omdat levensgeluk in the mind onlosmakelijk verbonden is met de schoonheid en gesteldheid van het fysiek.

Ik ben begonnen met KT om sterker te worden bij een andere sport, maar ben aan KT blijven doen omdat ik trainen op zich leuk vind. Sterkerfitter/groter worden is gewoon een leuke bijkomstigheid.

Zodat ik zwaardere spullen kan stelen:)
hehe nee, zelfvertrouwen, gezonder eten, beter in kledij passen, hobbie en te kunnen ontspannen, vooral een fit gevoel en ook wel een beetje voor de vrouwen:)

- ik hou ervan om mezelf te zien vorderen
- agressie kwijtraken (eigenlijk is dit de hoofdreden :o)

edit:
oorspronkelijk omdat mijn lief mij had gedumpt en had beloofd sterker te worden omdat haar ex lief lastig deed en om dat probleem 'op te lossen' (:d)...

:roflol: vanwaar denk je dat ik mijn agressie haal haha, dacht dat ik de enige was :D

ik was zo dun.. dat ik me er voor schaamde en niet eens naar het zwembad durfde! Ben begonnen met trainen en vanaf dag 1 verslaafd. bigger is better!

Het is mijn uitlaatklep... verdriet, agressie, vrolijkheid, boosheid, onmacht, ik kan het er allemaal in kwijt. Het is uiteindelijk van een hobby uitgegroeid naar een passie en van een passie naar een obsessie en omgekeerd. Afhankelijk van mijn vrije tijd wisselt het nog wel eens... hoe minder mijn vrije tijd, hoe meer een passie het wordt. Hoe meer vrije tijd ik heb, hoe meer een obsessie het wordt.

Ik doe niet meer aan bodybuilding, ik ga voor de health look tegenwoordig, de jarenvan zwaar liften heeft zijn tol geist op mijn gewrichten.

Uhmm... ik was gaan trainen omdat ik 1..65 was en 55 kilo woog, en omdat ik het leger in wou...

Das nu zo 3 a 4 jaar geleden...

En zit nu bijna 2 jaar in Dienst... en ben nu 1.73 ja ben nog wat gegroeid hehe.. en weeg 75.

En ben nu gewoon gewoon verslaafd aan het trainen, hou van eten en de sport ect. blabla:D

Terug
Naar boven