Fitness Seller

Waarom doe jij aan bodybuilden?

Voor m'n zelfvertrouwen, mijn gezondheid, als hobby, voor de lol, beter uiterlijk, ik wil sterker worden etc.

Genoeg redenen!

Waarom? Omdat het zoveel moeite kost, op je eten letten, op je levensstijl letten... gewoon alles.

voor de endorfine..

en oja omdat ik vroeger gepest werd.

:D

Ik ben begonnen om de volgende zomer (ik zeg volgende zomer omdat ik niet echt bezig ben met bodybuilden, ik wil gewoon gespierd worden) aan mijn ex te kunnen laten zien wat ze nooit meer zal krijgen. Maar naarmate ik langer train verwerk ik de pijn (gatver wat emo maar ja het is de truth) steeds beter. Nu begint het voor mij steeds meer een verslaving te worden.

In het algemeen denk ik dat 80 procent van ons, inclusief mijzelf, trainen omdat we nooit zo zeker van onszelf zijn geweest en dat het meer met vrouwen te maken heeft dan we zelf durven toegeven. Een soort van, revenge of the nerds. Waarom denk je dat je altijd over brede mensen uit je omgeving hoort van; `hij ziet er wel stoer uit maar het is echt een lieve jongen en totaal niet agresief'. We kunnen ons uiterlijk wel veranderen maar het innerlijk blijft hetzelfde...afz. dr Danny ;)

Het was altijd mijn jongensdroom om in een lichaam te huizen als die van Drago, Rocky IV. Op de een of ander manier zijn die filmbeelden op mijn netvlies blijven hangen en put ik er nog steeds motivatie uit:roflol:

Maar dat is niet de reden dat ik ben blijven trainen

Zoals ik in mijn log al een beetje vertelde had ik dringende behoefte aan een gezondere en positievere levensstijl na jarenlang lichaam en geest te hebben verwaarloosd en uitgeput. En dat met een heel sportief verleden wat ik begon te missen. Ik ben nooit echt in aanraking gekomen met serieuze krachtsport tot dit op mijn pad kwam..

Ook heb ik de nodige gewelddadigheden, agressie, zinloos geweld etc meegemaakt. Tijd voor wraak. Niet op de mensen of maatschappij, maar op de gewichten. Het gevoel dat het geeft om in je kracht te staan maakt dat ik weer meer van mezelf ben gaan houden en zo ook van mijn omgeving.

De relatie die ik nu heb gekregen met het ijzer is iets waar niets of niemand tussenkomt. Ik vind het een geweldige manier om mijn grenzen te leren kennen en verleggen, zowel fysiek als mentaal en daarmee te investeren in ..iets moois; *vul hier uw cliche antwoorden in*

Laatst bewerkt:
ik wil groot & sterk worden, en dat lijkt me aardig te lukken.........
;)

Dus toch revenge of the nerds;)

Nee, revenge of the Drago!:roflol:

In het verleden speelde ook wel iets van wraakgevoelens mee in de drang om groot en sterk te worden. Prima om hier een positieve draai aan te geven:)

Redenen waarom ik nu train is vooral het laatste, of stiekem misschien ook nog wel de eerste.

wat moet je anders doen?

-doel in het leven
-"speciaal" willen zijn :P
-zelfvertrouwen
-uitlaatklep
-steeds verder komen

Waarom ik aan BB doe? Ja dat vraag ik mezelf ook wel eens af :P

Een vriend van mij begon met bodybuilding en ik zag dat hij groeide en ik vond dat ook wel erg mooi dus vandaar dat ik ook ben begonnen met trainen.

Sinds ik ben begonnen..
-mijn kleding past beter (ecto...)
-ik zie er gezonder uit (in gezicht)
-ik heb meer energie (tot na de training dan:p)
-ik ga vooruit :D
-en last but not least: beachboy

Terug
Naar boven