Fitness Seller

Waarom doe jij aan bodybuilden?

om sterker te worden en er beter uit te zien en natuurlijk omdat ik een endorfine junkie ben

ik ben bgonnen omdat ik een aantal jaren game verslaafd was en dat ging ten koste van mn sociallife en gzondheid.
en toen wou ik et dus gaan verbeteren en een vriend raadde me aan om te gaan bodybuilde en ik asosieerde dat altijd met massamonsters in slipjes op et podium :p dus daarom heeft et ff gduurd voor ik een poging waagde.
toen ik eenmaal was ggaan was ik verslaafd, ik deed et dus eigenlijk omdat ik heel onzeker over mn uiterlijk was.
ik was heel dun, wit, puistjes, onverzorgt etc..
ik ben nog lang niet klaar met veranderen, maar ben mezelf eeuwig dankbaar dat ik de verandering ben aangegaan en ik ben ook al reuze tevreden met hoe ik er nu 9 maanden beter uit zie.

puur een verslaving. Soms denk ik bij mijzelf. **** ik vond mij er vroeger beter uitzien, smaller maar de verslaving om groter en sterker te worden is te groot om te stoppen :D

ik train:

omdat ik het lkkr vind
omdat ik het belangrijk vind om er een beetje leuk bij te lopen ( mooi lichaam enzo)
omdat ik veel mensen ken @ gym, is altijd erg gezellig bij ons
omdat ik na een training altijd vet ontspannen ben, zeker als het lkkr ging
omdat als ik train, ik me ook echt goed met me voeding bezig hou
omdat als ik train, ik minder rook ( nu helemaal gestopt) en ook aanzienlijk minder drink
omdat het nu in me leef ritme zit, ik kom om 3 uur thuis van school, half uurtje PCen en snel vreten en daar naar gym!:D

Er is ooit een topic geweest op DBB met een hoop goede en mooie verhalen erin ... daarin staat wel genoeg waarom ik ben gaan bodybuilden

Ben altijd het dikkertje geweest vroeger en dat te horen gekregen haha TE veel.
En omdat ik altijd een beetje anders wilde zijn als anderen, vandaar ook de tattoos en piercings. Maar naarmate ik groter en groter werd, werd ik geiler en geiler van mezelf en begon het zoals veel dingen een verslaving te worden. Nu wil ik alleen maar zo groot worden als ik kan, hoeveel daar dan ook voor nodig is!

Omdat het gewoonweg NODIG was: Woog 53 bij 1.79:D Gelukkig al 24 kg verder..

Omdat het gewoonweg NODIG was: Woog 53 bij 1.79:D Gelukkig al 24 kg verder..
Idem!
was 190, bij 60 kg! ga maar na hoe dun je dan ben:cool: niet goed gewoon.
Maar waarom ik het doe:
-Om een grotere kleding maat te krijgen, waardoor alles beter past.
-het mooi is
-ik er verslaafd aan ben
-Zelfvertrouwen er van stijgt
-Vrouwen? wie niet
-gezond leven (kijk maar naar de voeding)
-geestelijk en lichamelijks sterker
-je bent een beest inplaats van een mens:D

Terug
Naar boven