jeffreyl
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja complimenten van anderen dat je er goed uitziet is ook altijd wel om vrolijk van te worden. En zelfvertrouwen schiet indd omhoog. Ik ben net twee maanden bezig en ik kan al geen spiegel voorbij lopen zonder erin te kijken.Sinds ik ben begonnen..
-mijn kleding past beter (ecto...)
-ik zie er gezonder uit (in gezicht)
-ik heb meer energie (tot na de training dan)
-ik ga vooruit
-en last but not least: beachboy

Mischien is de betere vraag: Waarom BLIJVEN we het doen? Ik ken namenlijk tientallen mensen die hetzelfde willen, zich vervolgens inschrijven bij een sportschool om er dan wel een jaar voor te betalen maar het na drie keer voor gezien houden. Ik denk dat de reden dat we het BLIJVEN doen vaak anders is dan de reden waarom we begonnen zijn.
Mischien is de betere vraag: Waarom BLIJVEN we het doen? Ik ken namenlijk tientallen mensen die hetzelfde willen, zich vervolgens inschrijven bij een sportschool om er dan wel een jaar voor te betalen maar het na drie keer voor gezien houden. Ik denk dat de reden dat we het BLIJVEN doen vaak anders is dan de reden waarom we begonnen zijn.
Ja complimenten van anderen dat je er goed uitziet is ook altijd wel om vrolijk van te worden. En zelfvertrouwen schiet indd omhoog. Ik ben net twee maanden bezig en ik kan al geen spiegel voorbij lopen zonder erin te kijken.
I LOVE ME!![]()

)+1
Ik ben nu nog steeds een ****ing grasspriet, irriteert me elke keer weer in de spiegel. Daarom moet ik serieus bezig blijven.

Niet allemaal, check Ruhl's 'girl'friend. Maar de meesten natuurlijk voor het geld.