MuscleMeat

Waarom doe jij aan bodybuilden?

om mijn stress, agressie erin kwijt te raken. het is verslavend, geeft zelfvertrouwen en disipline, houdt mij van de drugs en alcohol gebruik af. ik eet veel gezonder. maar vooral omdat ik zo veel beter kan functioneren in de maatschappij omdat ik mijn energie en agressie erin kwijt kan.

Mischien is de betere vraag: Waarom BLIJVEN we het doen? Ik ken namenlijk tientallen mensen die hetzelfde willen, zich vervolgens inschrijven bij een sportschool om er dan wel een jaar voor te betalen maar het na drie keer voor gezien houden. Ik denk dat de reden dat we het BLIJVEN doen vaak anders is dan de reden waarom we begonnen zijn.

Sinds ik ben begonnen..
-mijn kleding past beter (ecto...)
-ik zie er gezonder uit (in gezicht)
-ik heb meer energie (tot na de training dan:p)
-ik ga vooruit :D
-en last but not least: beachboy
Ja complimenten van anderen dat je er goed uitziet is ook altijd wel om vrolijk van te worden. En zelfvertrouwen schiet indd omhoog. Ik ben net twee maanden bezig en ik kan al geen spiegel voorbij lopen zonder erin te kijken.
I LOVE ME!:D

Mischien is de betere vraag: Waarom BLIJVEN we het doen? Ik ken namenlijk tientallen mensen die hetzelfde willen, zich vervolgens inschrijven bij een sportschool om er dan wel een jaar voor te betalen maar het na drie keer voor gezien houden. Ik denk dat de reden dat we het BLIJVEN doen vaak anders is dan de reden waarom we begonnen zijn.

die mensen hebben geen karakter en boeken ook geen vooruitgang... waarom zou je dan verder doen...

ik ben er gewoon mee begonnen. zou niet weten waarom

en waarom ik het blijf doen
na de training zie je er dik buffed uit
en dan ff verder is dat weer weg dus naja zal je daarna weer moeten trainen :P

Geen idee maar het is iets verslavends.... Goed raakvlak dat je daar post! Dikke spieren, breed zijn, spieren die flexen.

Ooit begonnen met wat cardio en machinewerk tot het ijzer fluisterde.

Dat de vooruitgang van suburban-lazy-fat-bastard naar wat mooiers aangemoedigd wordt door complimenten is natuurlijk mooi meegenomen :)

omdat ik het zat was mega skinny te zijn :D

Dat ken ik ja!

Vrij simpel, dat zijn mensen die een bevlieging krijgen en een gebrek aan motivatie hebben, geen topdoel van die personen.

Meestal de beachboys (of poging tot...)

Ja complimenten van anderen dat je er goed uitziet is ook altijd wel om vrolijk van te worden. En zelfvertrouwen schiet indd omhoog. Ik ben net twee maanden bezig en ik kan al geen spiegel voorbij lopen zonder erin te kijken.
I LOVE ME!:D

ik heb hetzelfde, alleen hoop ik altijd een beest te zien maar dat slaat tegen :p
in elk geval, bij mij was het wel wat revenge of the nerds ja hahaha :roflol:
en ik blijf het doen omdat ik ooit zo ****ing huge wil zijn dat mensen moeten kotsen als ze me zien (beetje het RUHL!!!!! effect hebben :p)

Geen idee...

Het moet een ziekte zijn, wou dat ik ermee kon stoppen..

Ik train omdat ik groot en sterk wil worden.

Want wie wil er nou slap en klein blijven.

omdat m'n gf me anders in elkaar beukt :(

Om huge te worden.

het begon omdat ik een schriele was, nu ben ik zwaar ziek(bigorexia) en blij ik maar doorgaan.

het is gewoon echt heerlijk dat trainen.....

Terug
Naar boven