- Waardering
- 2
O RLY?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, revenge of the Drago!
In het verleden speelde ook wel iets van wraakgevoelens mee in de drang om groot en sterk te worden. Prima om hier een positieve draai aan te geven
Redenen waarom ik nu train is vooral het laatste, of stiekem misschien ook nog wel de eerste.

Nee, revenge of the Drago!
In het verleden speelde ook wel iets van wraakgevoelens mee in de drang om groot en sterk te worden. Prima om hier een positieve draai aan te geven
Redenen waarom ik nu train is vooral het laatste, of stiekem misschien ook nog wel de eerste.

Het beest zie ik ook alleen maar in de (breedmakende) spiegel van de sportschool maar who gives a ****! Ik train me de t*fus en als jij dat ook doet mag je trots zijn op elk spiertje dat ook maar een milimeter gegroeid is.ik heb hetzelfde, alleen hoop ik altijd een beest te zien maar dat slaat tegen
in elk geval, bij mij was het wel wat revenge of the nerds ja hahaha
en ik blijf het doen omdat ik ooit zo ****ing huge wil zijn dat mensen moeten kotsen als ze me zien (beetje het RUHL!!!!! effect hebben)