MuscleMeat

Waarom doe jij aan bodybuilden?

Omdat ik in de spiegel een supermagere ecto zag.
Een soort sprinkhaan...

Ik zie nu een gespierde ecto in de spiegel :p

Verder wil ik er beter uit zien dan mijn leeftijdsgenoten
en dat begint aardig te lukken....

Nee, revenge of the Drago!:roflol:

In het verleden speelde ook wel iets van wraakgevoelens mee in de drang om groot en sterk te worden. Prima om hier een positieve draai aan te geven:)

Redenen waarom ik nu train is vooral het laatste, of stiekem misschien ook nog wel de eerste.

Nerd. :roflol:

Nee, revenge of the Drago!:roflol:

In het verleden speelde ook wel iets van wraakgevoelens mee in de drang om groot en sterk te worden. Prima om hier een positieve draai aan te geven:)

Redenen waarom ik nu train is vooral het laatste, of stiekem misschien ook nog wel de eerste.

Was een grapje hoor...Kon het niet laten.;)

Om de grootste natural worden te worden in Nederland :D

ik heb hetzelfde, alleen hoop ik altijd een beest te zien maar dat slaat tegen :p
in elk geval, bij mij was het wel wat revenge of the nerds ja hahaha :roflol:
en ik blijf het doen omdat ik ooit zo ****ing huge wil zijn dat mensen moeten kotsen als ze me zien (beetje het RUHL!!!!! effect hebben :p)
Het beest zie ik ook alleen maar in de (breedmakende) spiegel van de sportschool maar who gives a ****! Ik train me de t*fus en als jij dat ook doet mag je trots zijn op elk spiertje dat ook maar een milimeter gegroeid is.:D

Omdat het lekker is om te trainen :D

gewoon omdat sporten gezond is...

een goede levenswijze is, dus qua voeding enzo...

ik er ook iets gespierder wil uitzien dan de doorsnee man...

geen zin heb om er op mijn 50ste er al als een afgeleefde papz*k uit te zien...

zoiets...

ik ben te vroeg (naar mn zin) gestopt met groeien, dus moet ik maar verder in de breedte ^^

Hoe lang ben je Woopy?

Verschillende redenen:

1) Na het trainen voel ik me altijd SUPER! Waarschijnlijk door endorfine.
2) Ik heb nogal wat vrienden op de sportschool dus ook een beetje voor sociaal contact. Niet dat ik constant sta te lullen hoor, ik train serieus en hard.
3) Ik wil graag anders zijn dan de doorsnee mens, een freak zijn in de goede zin van het woord.
4) Ik vind het hele gebeuren rond trainen, voeding, supplementen en anabolen uiterst intressant.
5) Ik kick op het feit dat ik mijn lichaam de richting kan uitsturen die ik wil.
6) Wat ik ook leuk vind aan bodybuilding is dat het zeer indivdualistisch is. Ik ben niet afhankelijk van ploegmaats of een trainer. Ik train op de manier dat ik het de beste vind en alle krediet komt mij toe.

waarom doe ik het help ik ben verslaafd k*t sport als je er aan begin kan je niet meer zonder :(

zodat alle vrouwtjes een natte poes krijgen bij het zien van mijn spieren ;)

zal eerst nog wel paar jaartjes moeten trainen :o

Vindt het erg mooi hoe je je lichaam kunt veranderen;)

voor het het zalig gevoel wanneer ik uit de gym kom
en i just want 2be big!!!!

ben begonnen om af te vallen, je houdt er een goede levensT aan over . en voor me zelfvertrouwen.

Begonnen om mooier lichaam te krijgen, meer zelfvertrouwen.
Das intussen al gepasseerd en nu ga ik voor BB'er, heb nog tijd:p

Terug
Naar boven