Fitness Seller

Waarom doe jij aan bodybuilden?

ik ben van als kind steeds lang en mager geweest, was nooit een echt grote eter, tot nu,
en dan ouder worden, stress, ja zodanig dat ik niet meer boven de 62 kg kwam voor 1m80.
nu na 2 maanden al 70 kg.
Ja als je als veertiger t-shirts in maatje 14/16j moet kopen, is er wel iets mis.
En daarbij, ik vind dat je als veertiger best sport kan gebruiken om lang fit en gezond te blijven, en bodybuilding vind ik ideale sport voor mij, kan het rustig op eigen tempo hier thuis op de zolder doen.
Ik hoef geen beest meer te worden, maar als ik er lang mee doorga, blijf ik het plezier hebben van te trainen, en ja figuur zal wel verbeteren, kan niet anders.
Is idd verslavend, verlang soms om s'avonds weer te trainen.

bij mij is het voortgekomen uit judo zat in het wedstrijdteam van mijn vereniging en jawel op zondagmorgen een aparte krachttraining in een sportschool en blijven hangen....en nu ben ik er blij om als ik de meeste van mijn leeftijd zie.....en ik zie wel wat ik nog kan groeien.

Tags: motivatie, uiterlijk, vrouwen, zelfvertrouwen

ik wil gewoon een mooie fysiek omdat ik et zelf mooi en indrukwekkend vind, de geile blikken v/d dames neem ik er graag bij!

omdat ik het leuk vind

ik doe het puur voor de chicks!

Zelfvertrouwen, chicks, hobby/passie, mijn korte lengte compenseren ;). Ben altijd klein en mager geweest, dat kleine kan ik niets aan doen, dan maar de breedte in! Heerlijke sport, lekker gezond bezig etc.

x wat anders als iedereen die ging voetballen.

Eerst bezigheidstherapie en een mooi (boven)lichaam bouwen.
Nu een verslaving geworden.

omdat het mn werk is :p

vind et gewoon leuk om te doen en zie mezelf niet snel iets anders doen

Gewoon om meer chicks te kunnen nken. En kerels die zeggen dat meiden niet van gespierde dudes houden lullen maar raak. Ok je hoeft geen Ronny coleman te zijn want dat schrikt af ;)

Maar gewoon bodybuilding fysiek met goede verhoudingen and you will be hitting it every ****ing weekend !

p.s.
Door Karl ben ik begonnen met trainen... Ik zag die oude mensen in de ochtend op tv, en dacht dat wil ik ook! Ik ben toen whey gaan kopen om ook zo stoer te worden als Karl. Helaas ik ben nog niet eens in de buurt. Ik las laatst in de Men-health (bb bibel!) dat Karl curlt met 45 KG dumbbells! Karl JIJ BEEESSTTT!!! En nog ook zo'n lekkere Collega hebben!

Echt een geluksvogel!

Vandaar mijn eerbetoon als avatar.

p.s.2

Ik kreeg binnenkort wat leuke site's van hem ???????

Volgens mij ben jij gewoon zelf Karl Noten :D

Een mooi lichaam bouwen, puur voor mezelf! Het fysieke aspect in m'n wording tot Ubermensch. Ik walg van mensen die erbij lopen als een levende hamburger, zonder zich ervoor te schamen of het karakter niet willen opbrengen om er iets aan te doen. Alle andere bijkomstige voordelen zijn gewoon mooi meegenomen.

Ben begonnen om 2 redenen:
1. Afslanken
2. specifieke spiergroepen trainen voor het karten

Maar ja ik kreeg altijd van die standaard eet- en trainingsschema's. Die boeide me niet echt en zoals velen was ik ingeschreven maar had er moeite mee om regelmatig te gaan. Soms ging ik weken niet.

Op een gegeven moment was ik het zat, dat geklungel van anderen had ik geen zin meer in. Ben me toen zelf gaan verdiepen in de materie om te begrijpen waarom je wat doet. Zoals met veel dingen vind ik het leuk om me te verdiepen in zulke dingen en nieuwe kennis op te doen.

In de loop der tijd wilde ik die kennis in de praktijk brengen en heb me eigen schema's opgesteld. Ik ga nu 5x in de week. Behalve het weekend ben ik elke dag op de sportschool te vinden. Het is leuk om elke 2 weken even je vooruitgang te registreren en te zien dat je theorie ook in de praktijk werkt. Steeds dichter bij je doel komen en ook steeds zwaardere gewichten kunnen hanteren.

Ben verslaafd geworden. Doe ik het voor de chickies? Nee, maar als zij het mooi vinden is het meegenomen. Ik doe het om er voor mezelf beter uit te zien. Mag dan wel een gezonde geest hebben, maar me vet% toont dat nog niet hahah. Balans vind ik belangrijk. Daarnaast heb ik bij endurance kart races nu geen spierpijn of vermoeidheid meer en dat is ook mooi. En natuurlijk steeds weer nieuwe kennis op doen. Omdat me pa mijn "leraar", "instructeur" en "trainings buddy" is doen we ook dagelijks aan father-son bonding ;)

In eerste instantie ben ik cardio gaan doen omdat ik totaal geen uithoudingsvermogen meer had.

Door dit forum ben ik dan ook met KT begonnen.
Nu blijf ik KT doen om een strakker lijf te krijgen. Gewoon voor mezelf.
Dus niet om rapper ne vent in mijn bed te krijgen. :p

Te veel voordelen maar oa. dicipline, zelf vertrouwen, sterker worden en er sterker uitzien:D

ten eerste gewoon de sport - ten tweede ik wilde met jiu jitsu gewoon sterker worden , ik heb een karate-achtergrond en toen ik met jiu jitsu begon merkte dat ik gewoon niks voorstelde als ik op de grond terechtkwam ( inmiddels is dat niet meer zo ) en eigenlijk ben ik gewoon blijven trainen omdat ik het leuk en lekker vind.

Terug
Naar boven