MuscleMeat

Waarom gebruiken jullie anabole steroiden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klopt als je eenmaal deze levens sT hebt ( mag het zo wel noemen denk ik )
dan wil je graag dat je partner dat ook doet , echter idd géén anabolen voor een vrouw !!!
Als zij niet fanatiek aan sport doet dan heb je al héééél snel ruzie geloof mij maar ;)
"blijf nu eens thuis"
"ga eens wat minder trainen en maak meer tijd voor mij "
etc etc,......

Zie het veel om me heen gab dat die wijven zeiken. Ook bij maten van me. Daar wordt je toch doodziek van!!! Maar mijn vrouwtje gelukkig niet en zij houdt niet van sporten.:D

Zie het veel om me heen gab dat die wijven zeiken. Ook bij maten van me. Daar wordt je toch doodziek van!!! Maar mijn vrouwtje gelukkig niet en zij houdt niet van sporten.:D

Concider yourself blessed with a real GOOD wife !!!!! :D :D :D

dxhggn;hj
jkj'jk,g'hnfjk
g;fkf;vkm

Concentratie stoornis Ahmet???
Of is de clenbuterol wat te heftig..:)

Laatst bewerkt:
Klopt als je eenmaal deze levens sT hebt ( mag het zo wel noemen denk ik )
dan wil je graag dat je partner dat ook doet , echter idd géén anabolen voor een vrouw !!!
Als zij niet fanatiek aan sport doet dan heb je al héééél snel ruzie geloof mij maar ;)
"blijf nu eens thuis"
"ga eens wat minder trainen en maak meer tijd voor mij "
etc etc,......

weet wat je zegt. je moet ze is 5-10mg anavar geven. veranderen ze gelijk in nymphomanen :D

-rodge

weet wat je zegt. je moet ze is 5-10mg anavar geven. veranderen ze gelijk in nymphomanen :D

-rodge

Meen je dat nou? Mijn vriendin wilt soms maar 2 keer per dag, 's ochtends en voor het slapen. Maar ik wordt na het eten ook altijd bere geil, maar dan zit ze me maar raar aan te kijken als ik me vinger in d'r poes stop. :(
Ik heb nog wel wat anavar liggen, ga het proberen :o :thumb:

Gaat dit topic nog ergens over heren? :)

nope :(

de sugababes zijn blijkbaar weer weg:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven