AndroidHealthClinic

Waarom gebruiken jullie anabole steroiden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat er een beetje de draak wordt gestoken met jullie...:rolleyes:

http://www.teenbodybuilding.com/rubio_abig.jpg
Dit is nou een echte muscle chick...zoals Yankeefive aangaf...

Lieve meisjes...

Wat zonde van jullie kostbare tijd hier zo te moeten rondhangen...Jullie hebben vast wel iets beters te doen;)
Ga paardrijden, huiswerk maken, breezers drinken, naar de disco, de eerste ovulatie afwachten, peukies roken, elkaar opmaken, roddelen, bellen, etc.

XXX

Mij

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
uhh, 1e ovulatie. We waren 17 weetje nog.

gister in de kroeg zei je nog dat je 18 was...

Waarom is een tread als dit nog niet gesloten?

Iedereen snapt hopelijk wel dat het om een onzekere hetero-coïtusuele man gaat die zich nu voordoet als een meisje van 17??

Jij hebt daar wel oog voor he voor onzekere hetero coïtusuelen

• Topic Starter Topic Starter
He betrapt, nu moeten we het topic sluiten. Iedereen bedankt voor de reacties. Groetjes.

zucht...waarom geloof ik nu dat dit een reltopic was afkomstig van sugababes.nl? :rolleyes:

Die vrouwen vallen op mannen die net zo gespierd zijn als vrouwen.
Waatom willen wij uberhaupt met zulke vrouwen praten.
Van zulke daar heb je nou echt geen zak aan.

Tword tijd dat de vrouw weer echt vrouw word!!

Vraagje, vallen jullie ook op van die gespierde vrouwen?

Het merendeel van de jongens hier zullen een voorkeur hebben voor fitte getrainde vrouwen (bvb zichtbare buikspieren vind ik enorm knap voor een vrouw!) en geen vrouwen die hun lijf vol mannelijke hormonen steken met de akelige gevolgen vandien :wave2:

...
Volgens mij zijn de wilde ganzen naar het zuiden.
We zijn weer alleen jongens.
:trio:

jullie zijn wel erg wantrouwend allemaal!!!misschien doen ze wel echt een werkstuk toch?en anders wat dan nog zo erg moeilijk is de vraag niet!

Het merendeel van de jongens hier zullen een voorkeur hebben voor fitte getrainde vrouwen (bvb zichtbare buikspieren vind ik enorm knap voor een vrouw!) en geen vrouwen die hun lijf vol mannelijke hormonen steken met de akelige gevolgen vandien :wave2:

Klopt als je eenmaal deze levens sT hebt ( mag het zo wel noemen denk ik )
dan wil je graag dat je partner dat ook doet , echter idd géén anabolen voor een vrouw !!!
Als zij niet fanatiek aan sport doet dan heb je al héééél snel ruzie geloof mij maar ;)
"blijf nu eens thuis"
"ga eens wat minder trainen en maak meer tijd voor mij "
etc etc,......

al héééél snel ruzie geloof mij maar ;)
"blijf nu eens thuis"
"ga eens wat minder trainen en maak meer tijd voor mij "
etc etc,......

Hahahaha! Idd, maar goed als je vrouw je dat uurtje in de gym niet gund mag je je afvragen of je wel bij diegene hoort.:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven