MuscleMeat

Waarom geen arm isolaties?

Zal wel een tegenreactie op de superdudes biceps trainingen zijn die wel eens gepost worden. Het is misschien niet hardcore genoeg om curls te doen.

Als je recreatief traint voor een beter uiterlijk zou ik iig geen reden weten om armen buiten je schema te laten.

Wat is het verschil tussen "niet nodig" en "onnodig" ???

*zucht*

Interpreteren en waardetoevoeging aan een discussie zijn geen bekende begrippen voor jou, heb ik het idee. Kijkend naar je diploma's in je sig mag ik eigenlijk ook niet verbaast zijn dat je het verschil tussen "niet nodig" en "onnodig" niet kent.

Jij je zin, kleuter. Voor een beginner zijn isolatieoefeningen niet nodig, voor iemand die al een goede basis heeft gelegd zijn ze wel nodig. Kan je nu weer rustig slapen?

Ik ben van mening dat na een grote spiergroep training (bijv. biceps na rug) 2 oefeningen voor de biceps genoeg zijn.
Als ik een armen dag heb (zo nu en dan na een achterlijke benen dag) dan doe ik wel eens 4 biceps en 4 triceps. Dus ik ben niet van mening dat het overbodig is. Echter word het wel overbodig veel/vaak getraind.

Terug
Naar boven