XXL Nutrition

Waarom hoesten van tren?

Leviathan

aka Jordi
Elite Member
R.I.P.
10 media-items
Waardering
2
Na gisteren wederom een serieus geval van trenhoest te hebben meegemaakt, vraag ik me af waarom men wel moet hoesten wanneer er trenbolone in de bloedbaan komt en niet bij andere injects?

Ik heb het 1 keer met boldenone meegemaakt, maar dat was lang niet zo heftig.

denk door de toxiteit.. heb het ooit ook wel eens met andere AAS maar niet zo erg als met tren.. is een chemical kuch

Heeft iets met je bloedvaten in je longen te maken ofzo

• Topic Starter Topic Starter
hardgainers zei:
denk door de toxiteit.. heb het ooit ook wel eens met andere AAS maar niet zo erg als met trenbolone.. is een chemical kuch

Ik heb echt 5min. zwaar lopen hoesten. Leek wel alsof ik doodging. Mn vriendin zat zwaar aangeslagen op de bank.

Je weet wel dat het maar even duurt, maar die paar minuten lijken wel n uur.

@Yzord: Ik weet wel dat wanneer je tijdens het doorprikken van de huid en spieren, een bloedvaatje raakt. Er tijdens het injecteren een kleine hoeveelheid olie + werkzame stof in je bloedbaan kan komen dat vervolgens in de longblaasjes terechtkomt.

Maar blijft vaag waarom wel bij tren en niet bij andere middelen.

trenhoest ontstaat wanneer er een klein gedeelte van de oplossing direct in je bloedbaan komt en tijdelijk een hoeveelheid haarvaatjes blokkeerd in je longen.

Ik heb het ook wel bij andere middelen gehad heur, test prop bijvoorbeeld.

Leviathan zei:
Ik heb echt 5min. zwaar lopen hoesten. Leek wel alsof ik doodging. Mn vriendin zat zwaar aangeslagen op de bank.

Je weet wel dat het maar even duurt, maar die paar minuten lijken wel n uur.

ken het de 1e keer als je dat krijgt schrik je je een ongeluk..

gewoon water pakken en rustig op de bank gaan zitten en afwachten.. 5 minuten en het ergste is over..

Mensen, laat me nu niet schrikken. Want ik wil mn trenkuurtje wel nemen straks.

Haha die Suat gaat wat beleven. Één tip: laat je vriendin er niet in de buurt zitten want als ze dat meemaakt was dit je laatste kuur geweest hehe :D

Gaat die ballonvaart niet meer door :p

hardgainers zei:
ken het de 1e keer als je dat krijgt schrik je je een ongeluk..

gewoon water pakken en rustig op de bank gaan zitten en afwachten.. 5 minuten en het ergste is over..

Dat kan ik dus niet. Die hoest voelt alsof het uit de tenen komt, zo diep. Dat kan ik niet tegenhouden.

@DBC:

Precies, het eerste dat mn vriendin zei, was ze wil dat ik de tren laat staan.

Ik heb een wel tip:

Ik ben er inmiddels achtergekomen dat wanneer je de tren ff apart met een slinnaald injecteerd, de kans op trenhoest minimaal wordt.

Met een 0.8x40mm naald is de kans dat je een paar bloedvaatjes aan gort steekt een stuk groter.

Ook de hoeveelheid vloeistof dat je injecteerd is van invloed. Zo heb ik eergisteren test prop + tren in n spuit gemengd. Slinnaaldje erop, en ik kreeg alsnog een dikke hoestaanval.

Nu heb ik de test prop in een andere spuit gedaan als de tren, slinnaaldje erop en nu totaal geen last. Ik heb de tren gewoon op een andere plek geinjecteerd.

Heb het ook regelmatig met prop.

Zwaar ****ed up gevoel in ieder geval. Mocht het iets te vaak gaan voorkomen (ook met slinnaald), dan ga ik de volgende keer voor parabolan tabs.

Komt het bij de ace en/of enth voor?
Want zit nu aan tren ace en test prop al weken en nog nooit een kuch gehad,alleen zéér pijnlijke injectiespots :(

Be happy. Ik heb het vaak zat gehad hehe. Mengen van compounds zorgt voor verlichting bij een aanval dat wel.

DBC01 zei:
Be happy. Ik heb het vaak zat gehad hehe. Mengen van compounds zorgt voor verlichting bij een aanval dat wel.

Dat dacht ik eergisteren dus ook. Zoals gewoonlijk 1,5ml test prop + 0.75ml tren acetaat in de spuit gedaan.

Bewust een slinnaald erop, maar toch was het weer feest.

(waarom 0.75ml tren A? De tren A die ik nog had liggen is 150mg/ml :D )

Codeine nemen? :p

Glenn GX zei:
Gaat die ballonvaart niet meer door :p

Jawel, de bedoeling is ergens tussen november en juni. Dus nog tijd zat.

@DBC01; ik heb al een trenkuurtje gepakt, gelukkig heb ik geen trenhoest ervaren. Ik mix het met test, neem de tren als eerst in de spuit op. Voor het geval dat ik de trenhoest krijg. Dan ben ik tegen die tijd iig klaar met spuiten. Anders is het helemaal erg. :D

Terug
Naar boven